Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،به منظور تجلیل و تکریم از خانواده معظم شهدا فرماندهان انتظامی استان‌های خوزستان و مازندران با خانواده معظم شهید والامقام یاسر سپیدرو در شهرستان نکا دیدار کردند.

سردار حیدر عباس زاده در این دیدار با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و شهدای مدافع حریم و حرم صبر و بردباری خانواده‌های معظم شهدا را پشتوانه مستحکم نظام مقدس جمهوری اسلامی برشمرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: شهادت مقام و جایگاه ارزشمندی است که همه باید قدر شناس آنان باشیم.

سردار عباس زاده با بیان این که امنیت کشور مرهون خون پاک شهداست، گفت: شهادت نماد عزت، ایثار، گذشت و راه رسیدن به پروردگار است.

او از رشادت‌ها و تلاش‌های مخلصانه شهید والامقام سپیدرو تجلیل کرد و افزود: خانواده معظم شهید سپیدرو با صبر و ایستادگی در مقابل دشواری‌ها نشان دادند که سنبل مقاومت، ایثار و ادامه دهنده واقعی راه پر افتخار شهیدان هستند.

سردار میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران نیز در این دیدار، گفت: اگر امروز امنیتی درکشور حاکم است به خاطر خون شهیدانی است که در دفاع از امنیت کشور ریخته شده و این امنیت بالاترین نعمتی است که خداوند به مردم سرزمین کشور اسلامی مان هدیه داده است.

او صبر و بردباری خانواده‌های معظم شهدا را پشتوانه مستحکم نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و افزود: این جایگاه، جایگاه ارزشمندی است که همه باید قدر شناس آن باشیم.

میرفیضی گفت: شهدا خالصانه و با عزت در راه پایداری و جاودانگی این مرز و بوم گرانترین هستی خویش را که همانا جانشان بوده هدیه داده اند.

در پایان این دیدار لوح سپاسی از طرف فرمانده انتظامی ناجا سردار حسین اشتری به خانواده معظم این شهید والامقام اهداء شد.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خانواده شهدا فرمانده انتظامی ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۲۹۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدا برکت مجموعه انتظامی هستند

به گزارش خبرنگار مهر، امروز ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ مراسم تشیع و تدفین شهید گمنام با حضور سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ برگزار شد.

پیش از تشیع و تدفین شهید گمنام و خواندن نماز میت بر پیکر مطهر در حسینیه چهارده معصوم فرماندهی انتظامی تهران یگان‌های مختلف فراجا عزاداری کردند و از پیکر مطهر شهید استقبال کردند.

سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه مراسم در جمع خبرنگاران گفت: شهدا شم محفل بشریت اند شهدا رفتند تا چراغ راهی باشند، شهدای جان خودشان را تقدیم کردند برای اینکه سایه قرآن بر این کشور حاکم باشد.

وی افزود: شهدا جان خودشان تقدیم کردند تا امروز کشور ما در امنیت کامل باشد و بزرگ‌ترین مستکبران جهانی هم جرأت تعرض به این کشور را نداشته باشند.

سردار محمدیان گفت: انتظامی کشور همواره در معرض شهادت است زیرا باب شهادت به رویش باز است و هر لحظه ممکن است در انجام مأموریت‌ها توسط معاندین مجرمین و بزهکاران و به شهادت برسند.

وی ادامه داد: حضور یک شهید در مجموعه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ روحیه ایثار و شهادت طلبی ایجاد می‌کند و برکت مجموعه انتظامی خواهد بود.

این شهید والامقام که ۲۵ سال سن داشت در عملیات عاشورا ۲ به شهادت رسید و پس از سال‌ها در منطقه چنگوله ایلام تفحص شد.

پیکر این شهید والا مقام پس از تشیع بر دستان عاشقان در کهف شهدا فرماندهی انتظامی تهران بزرگ آرام می‌گیرد.

کد خبر 6096788

دیگر خبرها

  • فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزار شهدا توجه داشته باشند
  • فیلم| در آخرین دیدار شهید زاهدی با رهبر معظم انقلاب چه گذشت؟
  • شهدا برکت مجموعه انتظامی هستند
  • دیدار سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده شهید زاهدی
  • پلیس هر لحظه در معرض شهادت است
  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی
  • دیدار با خانواده شهیدی که به دست اسرائیل به شهادت رسید/ عکس
  • دیدار سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده سردار شهید زاهدی
  • سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده شهید زاهدی دیدار کردند
  • دیدار سردار شیرازی و امیر سرتیپ واحدی با خانواده سردار شهید زاهدی