Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: زن جوان به بهانه نظافت خانه پای در خانه طعمه هایش می گذاشت و با دادن یک آبمیوه مسموم به صاحبخانه ها دست به سرقت لوازم با ارزش از خانه ها می زد.

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ کارآگاه علی عزیزخانی رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: اواخر سال گذشته، مرد جوانی با مرکز فوریتهای پلیسی 110 تماس گرفت و از وقوع سرقت به عنف اموال خانه اش توسط زنی 30 ساله به کلانتری 108 نواب اعلام شکایت کرد، پس از ثبت شکایت اولیه، پرونده با موضوع سرقت به عنف برای رسیدگی تخصصی به پایگاه هشتم پلیس آگاهی ارجاع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در ابتدای تحقیقات مجددا از شاکی سوالاتی پرسیده شد که وی اظهار داشت، قصد نظافت منزل را داشتم و به همین دلیل با این خانم که کار نظافت منزل انجام می داد تماس گرفتم و وی برای انجام کار به خانه من مراجعه کرد و در حین انجام کار برای رفع خستگی شیر موز تهیه و به من هم تعارف کرد که پس از خوردن شیر موز بیهوش شدم و وقتی به هوش آمدم متوجه شدم دو ساعتی بیهوش بودم.

عزیزخانی تصریح کرد: با بررسی شرایط خانه مشاهده کردم، نظافتچی در منزل نیست و تعدادی از وسایلم از جمله لپ تاپ، مقداری طلا و وجه نقد به سرقت رفته است، با توجه به اینکه من در خانه خود دوربین مداربسته نصب کرده بودم و سارق از آن بی اطلاع بوده، صحنه های سرقت ثبت شده است.

به گفته رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با توجه به اظهارات شاکی و بررسی تصاویر ضبط شده، هویت سارق زن، به نام «زیبا 35ساله» مشخص شد و کارآگاهان موفق شدند مخفیگاه وی را در محدوده نواب شناسایی کنند؛ با شناسایی مخفیگاه سارق زن، کارآگاهان پایگاه هشتم در یک عملیات غافلگیرانه وی را که قصد فرار داشت در منزلش دستگیر کردند.

وی اظهار داشت: متهمه در ابتدا منکر هرگونه نقش در سرقت شد اما با مشاهده مستندات و مدارک موجود به ناچار لب به اعتراف گشود و عنوان داشت تا کنون به این شیوه 5 نفر را که به بهانه نظافت به منزلشان مراجعه کرده، بیهوش و سپس اموال و اشیاء با ارزش و قابل حمل از جمله وجوه نقد، طلا، لپ تاپ و ... را به سرقت برده است و به چند مالخر به نام های «مرتضی»، «وحید»، «جمال» و «اکبر»، فروخته است.

این مقام انتظامی افزود: با راهنمایی این سارق، مخفیگاه سایر متهمان در محدوده هفت تیر شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه سایر مرتبطان به این پرونده نیز دستگیر شدند و با انتقال به پایگاه به خرید اموال سرقتی اعتراف کردند.

عزیزخانی، در پایان نیز گفت: ارزش اموال مسروقه بیش از 200میلیون تومان برآورد شده است و با توجه به اعتراف صریح متهمان به سرقت و خرید اموال مسروقه، همه آنان با دستور مقام قضایی برای تحقیقات تکمیلی و شناسایی سایر شکات در اختیار پایگاه هشتم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: بنزین دلار یارانه حوادث سرقت منزل فرار اخبار حوادث سرقت زن عکس زن جوان نظافتچی عکس فیلم زن دختر پسر مادر اخبار تهران مرد پلیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۲۹۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان ۱۰ میلیاردی مترو تهران دستگیر شدند؟

 به گزارش تابناک، دانشجو نوشت: سرهنگ لک، فرمانده یگان حفاظت مترو تهران و حومه با اشاره به تشدید اقدامات پیشگیرانه و گشت‌های انتظامی در خطوط و ایستگاه‌های مترو، اظهار کرد: از گذشته شاهد سرقت کابل از ایستگاه‌ها و خطوط متروی تهران و حومه بودیم که با نصب تجهیزات مراقبتی جدید و هوشیاری عوامل انتظامی و یگان حفاظت شرکت بهره‌برداری مترو تهران، موفق به دستگیری سارقان شدیم.

فرمانده یگان حفاظت مترو با بیان اینکه سارقان به ۱۵ فقره سرقت در خطوط مختلف مترو اعتراف کردند تصریح کرد: این سارقان سابقه‌دار و تحت تعقیب پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ بودند که پس از اخذ دستور قضائی جهت ادامه تحقیقات در اختیار عوامل پایگاه ۱۰ پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

سرهنگ لک افزود: طبق برآوردهای صورت گرفته، ارزش تقریبی این کابل‌ها ۱۰ میلیارد تومان تخمین زده شده است.

او توضیح داد: با توجه به مجهز شدن خطوط و اماکن مترو به سیستم‌های مراقبتی و تشدید اقدامات انتظاماتی، شاهد کاهش قابل ملاحظه سرقت از تجهیزات متروی تهران هستیم.

دیگر خبرها

  • افشای شگرد مادر و پسر تهرانی برای آدم‌ربایی مردان جوان
  • ۵ سارق ۵۰ میلیارد ریال از کاشانی‌ها سرقت کردند
  • دستگیری ۲۲ سارق در طرح مبارزه با سرقت‌ منازل در گیلان
  • سرقت همراه با ضرب و جرح در این استان
  • سرقت همراه با ضرب و جرح در سمنان/ ۳متخلف دستگیر شدند
  • دستگیری سارق و اعتراف به ۶ فقره سرقت گوشواره از دختربچه‌ها
  • سارق گوشواره‌های طلای دختربچه‌های اصفهانی دستگیر شد
  • کشف ۲۰۶ موبایل مظنون به سرقت در البرز
  • دو سارق حرفه ای و سابقه دار احشام در گچساران دستگیر شدند
  • سارقان ۱۰ میلیاردی مترو تهران دستگیر شدند؟