Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه فرهنگی ــ عضو شورای شهر زنجان گفت: جشنواره «به رنگ قنوت» برای ۵۰۰۰ دانش‌آموز زنجانی برگزار و با استقبال قابل قبولی مواجه شد.

به گزارش ایکنا از زنجان، سجاد خدایی، عضو شورای شهر زنجان، امروز، 3 دی‌ماه در جلسه علنی شورای شهر اظهار کرد: جشنواره به رنگ قنوت در یک اردوی یک روزه برای دانش‌آموزان زنجانی برگزار شد که به خوبی توانست فرزندان را با فلسفه نماز آشنا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه نزدیک به ۵ هزار دانش‌‌آموز از این جشنواره بهره برده‌اند، ابراز کرد: اگر ۵۰ درصد این‌ اقدامات در روند زندگی تاثیرگذار باشد، خدمت خوبی محسوب می‌شود و ما با اجرای برنامه‌ها خواستار تغییر مثبت در روند زندگی افراد هستیم.

عضو شورای شهر زنجان با بیان اینکه اشتباه در دبیرخانه شورا در روند اختصاص بودجه به این کار برطرف شد، ادامه داد: ۱۵۰ میلیون تومان برای اجرای برنامه به‌عنوان لایحه واصل شد و باید روند قانونی درست طی شود تا مشکلی پیش نیاید.

احمد نصیری، دیگر عضو شورای شهر زنجان به ارتقای غنای برنامه‌های حوزه نماز و افزایش فراگیری آن تأکید کرد و گفت: این وظیفه سازمان فرهنگی شهرداری است تا برای کل دانش‌آموزان شهر زنجان جشنواره به رنگ قنوت را برگزار کند.

حجت‌الاسلام علی یوسفی، رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان نیز در این جلسه با بیان اینکه مخاطبان جشنواره به رنگ قنوت 5 هزار نفر بودند، تصریح کرد: این مراسم کیفیت بالایی داشت و برخلاف مقاومت اولیه آموزش و پرورش با استقبال خوبی مواجه شد.

مسیح‌الله معصومی، شهردار زنجان با اشاره به اینکه در مورد رقم پرداختی این جشنواره مشکلاتی وجود داشت، یادآور شد: سازمان‌هایی همچون تبلیغات اسلامی و اوقاف و امور خیریه نیز باید در برگزاری این جشنواره مشارکت کنند و با مشخص شدن هزینه‌ها لایحه آن تقدیم شوار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا زنجان نماز شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۲۹۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۷۰ زائر زنجانی به حج تمتع اعزام می‌شوند

سرپرست حج و زیارت استان زنجان گفت: یک هزار و ۲۷۰ زائر زنجانی از هفته اول خرداد به حج تمتع اعزام می‌شوند.

رحیم شکری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: هماهنگی‌های لازم برای اعزام حجاج زنجانی به حج تمتع صورت گرفته است.

وی افزود: در همین راستا طبق هماهنگی انجام شده، یک هزار و ۲۷۰ زائر زنجانی برای انجام اعمال حج تمتع در قالب ۱۰ کاروان اعزام خواهند شد.

سرپرست حج و زیارت استان زنجان گفت: طبق زمان‌بندی حجاج زنجانی طی روزهای هفتم، هشتم و نهم خرداد سال‌جاری از فرودگاه زنجان به سرزمین وحی رهسپار خواهند شد.

شکری همچنین از اعزام ۸۵ زائر عمره از این استان به سرزمین وحی خبر داد و گفت: از این تعداد ۴۰ نفر از بانوان و ۴۵ نفر از مردان هستند.

وی ادامه داد: پروازهای عمره مفرده به سرزمین وحی پس از ۹ سال از سر گرفته شده و مدت سفر زائران عمره ۱۰ روز است که پنج روز آن را در مکه و پنج روز دیگر را در مدینه سپری خواهند کرد.

سرپرست حج و زیارت استان زنجان با بیان اینکه قیمت حج عمره برای هر نفر ۴۰۰ تا ۴۲۰ میلیون ریال تعیین شده است، اظهار داشت: امیدواریم با مهیا شدن شرایط، تعداد اعزام‌ها در سال آینده افزایش پیدا کند.

کد خبر 748653

دیگر خبرها

  • نیمی از بازماندگان تحصیل در زنجان توانایی ذهنی و جسمی ندارند
  • نیمی از بازماندگان تحصیلی در زنجان توانایی ذهنی و جسمی ندارند
  • حدود ۸ هزار دانش آموز درجشنواره خوارزمی در خاش
  • برگزاری جشنواره سرود امید فردا در شاهرود
  • تجلیل از ۵۰۰۰ معلم شاغل و بازنشسته جنوب استان بوشهر
  • مشارکت بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز یزدی در طرح «نوآوین»
  • معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیر جشنواره فیلم کوثر
  • ۱۲۷۰ زائر زنجانی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک