Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-03@03:43:20 GMT

این 3 مرد قمه کش در تهران چه می کردند! + عکس

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۲۹۵۹۷

این 3 مرد قمه کش در تهران چه می کردند! + عکس

حوادث رکنا: باند 3 نفره سارقان زورگیر شمالغرب تهران که با تهدید چاقو و قمه از شهروندان زورگیری می کردند متلاشی شدند.

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه محسن معظمی گودرزی، گفت : با توجه به وقوع سرقتهای متعدد به شیوه زورگیری توسط یک دستگاه موتورسیکلت هوندا 125 و یک دستگاه آپاچی در محدوده غرب تهران و ایجاد نارضایتی شهروندان و متحمل شدن خسارات متعدد به مالباختگان در رابطه با شناسایی و دستگیری سارقان، کارآگاهان تیم مبارزه با سرقتهای خاص پایگاه دوم پلیس آگاهی را بر آن داشت تا با ایجاد کارگروهی ویژه، موضوع را پیگیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ،افزود: در نتیجه با بررسی میدانی جغرافیای جرم و بازبینی فیلم های ضبط شده توسط دوربین های مداربسته صحنه های سرقت، مشخص شد، سارقان همگی دارای سابقه سرقت به عنف به نام های «امین 20 ساله» و «کیوان 22» ساله هستند که به تازگی نیز از زندان آزاد شده اند.

به گفته این مقام انتظامی، با پیگیری مجّدانه و اقدامات علمی پلیسی، کارآگاهان موفق به شناسایی مخفیگاه اعضای باند زورگیر در یکی از شهرستان های غرب استان تهران، شهریار و بهارستان شدند و با هماهنگی قضایی هر دو سارق در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در ساعات اولیه، 21 آذر ماه به طور همزمان دستگیر شدند.

معظمی تصریح کرد: «امین» به عنوان سرکرده باند زورگیری، اظهار داشت، با کیوان بچه یک محل هستیم و از 2 ماه پیش با تشکیل باند، بیش از 100 فقره سرقت به شیوه زورگیری از شهروندان انجام داده ایم؛ امین در خصوص نحوه انتخاب سوژه های خود به کارآگاهان گفت، با چرخیدن در سطح شهر به افرادی که گوشی یا وسایل گران قیمت همراه داشتند نزدیک شده و با تهدید چاقو و قمه، وسایل همراه مالباختگان را به سرقت می بردیم و پس از سرقت، اموال را به یکی از دوستان خود به نام جمال داده و به وی می فروختیم و مبلغ حاصل از سرقتها را صرف خوشگذرانی می کردیم.

این مقام انتظامی گفت: به دنبال اظهارات و اعترافات امین، خریدار اموال مسروقه در محدوده شهرستان شهریار شناسایی و در یک عملیات پلیسی دستگیر و به جرم خود اعتراف کرد.

معظمی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اعتراف صریح متهمان به جرم خود، همگی با صدور قرار قانونی از سوی بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه 34 تهران برای انجام تحقیقات تکمیلی و کشف سایر جرایم احتمالی در اختیار کارآگاهان پایگاه دوم پلیس قرار گرفتند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: بنزین دلار یارانه جرم سرقت زندان اخبار حوادث چاقو تهدید تهران قمه سارقان حوادث تهران اخبار تهران عکس فیلم زن دختر پسر مادر اخبار تهران مرد پلیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۲۹۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام ۲ باند سرقت و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ سرهنگ کارآگاه آدینه لو گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در سطح استان زنجان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: پلیس آگاهی استان با انجام اقدامات اطلاعاتی، بررسی های همه جانبه، گشت های هدفمند و استفاده از روش های نوین کشف جرم موفق به شناسایی سارقان شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان ادامه داد: ماموران با اقدامات پیچیده و تعقیب و مراقبت در عملیاتی غافلگیرانه پنج سارق و یک مالخر را دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه ارزش اموال مسروقه با نظر کارشناسان بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال است، گفت: متهمان در بررسی و تحقیقات گسترده علمی و فنی پلیسی به سرقت های خود اعتراف کردند.

سرهنگ آدینه لو به شهروندان توصیه کرد: ضمن توجه به هشدارهای پلیس، در زمان ترک منزل اقدامات ایمنی و پیشگیری از سرقت را رعایت کنند و در صورت مشاهده هرگونه رفت و آمدهای مشکوک در محل سکونت خود، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ و تلفن ۱۳۰ مرکز فوریت پلیس آگاهی اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • انهدام ۲ باند سرقت و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • پادشاهی در تهران که دستورات عجیب صادر می کرد | گفت و گو با پادشاه عجیب را از دست ندهید
  • یک سارق در مبارکه ۳۲ بار از شرکت مخابرات سرقت کرد
  • انهدام ۳ باند سرقت احشام در لرستان
  • انهدام باند سرقت حرفه‌ای سیم و کابل برق در فرخ شهر
  • دستگیری سارق انباری خانه‌ها در تهران
  • انهدام باند سارقان سیم برق در شهرکرد
  • ۱۹ دستگاه لپ تاپ مسروقه در کاشان کشف شد
  • چند خبر از کشفیات پلیس
  • اعتراف به ۴۰ فقره سرقت از انباری در شرق تهران