Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@00:21:31 GMT

مانع تبعیض بین مسی و ملی‌پوشان آرژانتین شدیم

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۲۹۷۰۲

مانع تبعیض بین مسی و ملی‌پوشان آرژانتین شدیم

لیونل اسکالونی معتقد است که در تیم ملی فضایی ایجاد کرده اند که بین مسی و دیگر بازیکنان ملی پوش آرژانتین هیچ تمایزی وجود نداشته باشد.

به گزارش"ورزش سه"، لیونل اسکالونی پس از جام جهانی 2018 به طور موقت هدایت آرژانتین را پذیرفت و با کسب نتایج خوب قراردادش را قطعی کرد. او آلبی سلسته را در کوپا آمه ریکا 2019 برزیل به مقام سوم رساند و هدف او قهرمانی در کوپای 2020 و نیز رساندن آرژانتین به جام جهانی 2022 است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای این راه او لیونل مسی را در اختیار دارد و فوق ستاره بارسا که باانگیزه تر از همیشه است، می تواند کمک فراوانی به این سرمربی جوان کند.

 

 

 

 

اسکالونی در مصاحبه با فاکس اسپورتس و در مورد مسی گفت:« در داخل زمین، مسی یک بازیکن غیر قابل بحث است و یک فوق ستاره که نظیر ندارد ولی بیرون زمین، مسی هم یک بازیکن مثل دیگر بازیکنان است. موفق شدیم از تبعیض بین او و دیگران جلوگیری کنیم و مسی به شکلی عالی با تیم همراه شده است.

سعی ما بر این بود که جدای از کیفیت و توانایی های هر بازیکن درون زمین، در بیرون میدان و در اردوها فضایی ایجاد کنیم که هیچکس بر دیگری برتری نداشته باشد. مسی پس از محرومیت به جمع ما اضافه شد و تیم را از یک سطح به سطحی دیگر ارتقا داد. با او شرایط مان از همیشه بهتر است و معتقدم در شش ماه اخیر تیم به یک بلوغ خوب رسیده است.»

 

پیشرفت آرژانتین:«بله؛ توانسته ایم اخیرا بازی های باخته را ببریم که در چند مدت اخیر سابقه نداشت و این نشان می دهد که تیم از لحاظ ذهنی به شرایط مطلوبی رسیده است. مقدماتی جام جهانی در آمریکای جنوبی دشوارترین است. حتی سخت تر از اروپا چون برخی مواقع باید از یک منطقه سرد به یک منطقه گرم بروید و چند بازی نیز در ارتفاعات باید انجام دهید که کار را برای هر تیمی سخت می کند. هدف نهایی همه ما صعود به جام جهانی است و کسی چه می داند؛ حتی فتح این رقابت ها.»

 

 

 

تیم ملی آرژانتین بارسلونا لیونل مسی آرژانتین

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی آرژانتین بارسلونا لیونل مسی آرژانتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۲۹۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای جذب فارغ‌التحصیلان حوزه علمیه با آموزش و پرورش وارد گفت‌وگو شدیم

ایسنا/مازندران مدیر مرکز حوزه‌های علمیه خواهران کشور گفت: با آموزش و پرورش وارد گفت‌وگو شدیم تا فارغ التحصیلان حوزه علمیه با شرکت در آزمون بتوانند جذب این نهاد شوند.

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل امشب در نشستی با کارکنان، طلاب و اصحاب رسانه، با بیان اینکه حوزه علمیه خواهران با ۵۰۰ مدرسه در ۲۸ استان فعالیت دارد، اظهار کرد: یکی از رسالت‌های مهم حوزه علمیه خواهران نظارت و ارزیابی بر انجام فعالیت آموزشی، پژوهشی و تربیتی است که در استان‌ها به این مهم پرداخته می‌شود .

وی با اشاره به اینکه برنامه ۵ ساله حوزه‌های علمیه خواهران در سال ۱۴۰۱ تصویب شد، بیان کرد: مقرر شد در سال ۱۴۱۴ به یک افق در حوزه خواهران دست پیدا کنیم تا به نوعی بانوان اقدامات خودشان را بتوانند عملی کنند .

فاضل از برنامه‌های مهم سفر به مازندران را پیگیری توسعه آموزش عالی در استان و ارتقای برخی مدارس از سطح ۲ به سطح ۳ دانست و گفت: سالانه حدود ۱۱ هزار نفر در حوزه‌های علمیه ثبت نام می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین فاضلی اظهار کرد: لشکر ۷ هزاره سفیران رضوان در ایام ثبت نام حوزه‌های علمیه فعالیت دارند که بصورت چهره به چهره اقدام به تبلیغ می‌کنند، امسال از اول اردیبهشت ثبت نام حوزه‌های علمیه شروع شده است.

وی با اعلام اینکه تاکنون برای حدود ۵۰ هزار نفر طلبه خواهر در سطوح ۱ تا ۳ ثبت نام صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: پیگیری‌ها جهت احداث سایت اداری مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران صورت گرفته است که امیدواریم در سال ۱۴۰۳ عملی شود . 

وی با بیان اینکه اشتغال فارغ التحصیلان حوزوی در گذشته از دغدغه مدیریت مرکز حوزه علمیه نبوده است لذا جهت بکارگیری فارغ التحصیلان حوزوی در دستگاه‌های اداری پیگیری‌های لازم  صورت گرفته است، یادآور شد: آموزش مشترک فارغ التحصیلان حوزه و مرکز قضا در قم آغاز  شده و توافقات خوبی با معاونت آموزش قوه قضاییه صورت گرفته است.

فاضل گفت: در حال حاضر با  نهادهایی مانند آموزش و پرورش وارد گفت‌وگو شدیم تا فارغ التحصیلان حوزه علمیه با شرکت در آزمون بتوانند جذب این نهاد شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نه به مسی، بازی در اروپا برای یک فصل دیگر
  • یک احتمال جذاب: آنخل دی ماریا به لیونل مسی ملحق می‌شود!
  • حضور ورزشکار خوزستانی در اردوی تیم ملی واترپلو
  • خدمت مسئولان به مردم باید به‌دور از تبعیض باشد
  • رئال مادرید، بارسلونا را از کورس خرید پدیده جدید فوتبال آرژانتین خارج کرد
  • کاکائو: مدرسه فوتسال ایران را می‌ستایم/با یک اشتباه حذف شدیم
  • برای جذب فارغ‌التحصیلان حوزه علمیه با آموزش و پرورش وارد گفت‌وگو شدیم
  • تمرینات یاسین چوکو، بادیگارد لیونل مسی / فیلم
  • ناسا پس از نیم‌قرن نقشه آبی زمین را دوباره ترسیم کرد/ عکس
  • آرزوی پالاسیوس:‌ای کاش مسی جاودانه شود