Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیرو انتشار شایعاتی در فضای مجازی مبنی بر تغییر در نحوه محاسبه قیمت برق پس از حذف قبوض کاغذي، شرکت توانير با انتشار اطلاعیه‌ای این شایعات را تکذیب كرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، پیرو انتشار شایعاتی در فضای مجازی مبنی بر تغییر در نحوه محاسبه قیمت برق پس از حذف قبوض کاغذي، شرکت توانير با انتشار اطلاعیه‌ای این شایعات را تکذیب كرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اطلاعیه آمده است: پیرو طرح حذف قبوض کاغذی برق که پس از اطلاع رسانی های گسترده توسط مجموعه صنعت برق از ابتدای مهرماه سال جاری به اجرا درآمد، ضمن تشکر از مشارکت همه هموطنان گرامی در این طرح ملی، به اطلاع می رساند که در این طرح صرفا قبوض کاغذی برق حذف شده و هیچ گونه تغییری در نحوه محاسبه قیمت برق رخ نداده و اقلام عوارض و آبونمان کماکان براساس مبلغ صورتحساب و تعداد روزهای دوره قرائت محاسبه می شود و کاهش یا افزایش طول دوره قرائت، اثری در افزایش بهای برق مصرفی نخواهد داشت. 

 

در این اطلاعیه آمده است: براساس طرح حذف قبوض کاغذی برق، قرائت کنتور همانند گذشته توسط ماموران قرائت انجام می شود و صرفا قبوض کاغذی برق حذف شده است و صورتحساب برق مصرفی از طریق پیامک به شماره تلفن همراه اعلام شده از سوی مشترکان که در سیستم شرکت های توزیع نیروی برق ثبت شده است، به اطلاع مشترکان محترم می رسد.     همچنين مشترکان گرامی به منظور مشاهده قبض برق خود می توانند با مراجعه به پایگاه های اینترنتی شرکت های توزیع نیروی برق استان متبوع، نسبت به مشاهده تصویر قبوض برق خود که عینا همانند قبوض کاغذی پیشین بوده و امکان چاپ و مقایسه با ارقام و صورت حساب های گذشته را دارد، اقدام کنند.     بر اين اساس، نرخ برق براساس مصوبه هیئت وزیران از اردیبهشت سال جاری صرفا به میزان هفت درصد برای عموم مشترکان افزایش داشته است. همچنین به منظور حفظ حقوق عامه مردم و به ویژه مشترکانی که برق را بهینه مصرف می کنند،‌ تنها مشترکان پرمصرف برق 16 درصد مشمول افزایش قیمت برق می‌شوند که این میزان صرفا شامل مشترکانی می‌شود که بیش از الگوهای تعیین شده مصرف می‌کنند. (حدود 15 درصد از مشترکان در رده پرمصرف‌ها قرار دارند).     یادآور می‌شود که الگوی مصرف در تمامی مناطق در ماه‌های غیرگرم 200 کیلووات ساعت است./ پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد شب یلدا انتخابات طرح ملی فهما مسجد خبرگزاری شبستان کانون های مساجد استان بوشهر فعالیت های مسجدی قیمت برق مصرف برق تولید برق برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۲۹۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ دوربین پلاک خوان برای نخستین بار در زابل نصب می‌شود

 علیرضا ملاشاهی در جلسه تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان شهرداری و شرکت مخابرات، اظهار کرد: توسعه زیرساخت‌ها یکی از اصلی‌ترین پایه‌های توسعه و پیشرفت هر منطقه‌ای است و یکی از این زیرساخت‌ها در حوزه ارتباطات است.

وی با اشاره به شتاب طرح ملی فیبرنوری مشترکان خانگی افزود: با برنامه‌ریزی و سیاست‌های دولت سیزدهم و تاکید استاندار سیستان وبلوچستان هر روز شاهد توسعه و پیشرفت در تمامی عرصه‌ها در این استان هستیم و امروز نیز طرح ملی فیبر نوری مشترکان خانگی برای دومین بار در شهر زابل در حال اجراست.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه زابل ادامه داد: در راستای کاهش بار ترافیکی و ثبت تخلفات رانندگی، ۲۰ دوربین‌ پلاک‌خوان از سوی شرکت مخابرات خریداری و در نقاط پیش بینی شده با مدیریت شهرداری در سطح این شهرستان نصب خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ۲۰ دوربین پلاک خوان برای نخستین بار در زابل نصب می‌شود
  • شروع طوفانی معاملات برق؛ جهش ۶۸۴ میلیارد ریالی در بورس انرژی
  • آشنایی با نحوه محاسبه هزینه بیمه شخص ثالث
  • هشدار توانیر به مشترکان پرمصرف برق/ با استفاده از کولرگازی منتظر قبض نجومی باشید
  • کنترل هوشمند ترافیکی شهر زابل
  • ۲۴ برابر شدن قبوض برق برای مشترکان پر مصرف
  • ۵۰۰۰میلیارد ریال نقدینگی به بورس انرژی تزریق شد
  • تزریق ۵ هزار میلیارد تومان نقدینگی به بورس انرژی
  • برای دومین بار؛ تزریق ۵ هزار میلیارد تومان نقدینگی به بورس انرژی
  • افزایش ۵ درصدی میزان مصرف گاز در زنجان