Web Analytics Made Easy - Statcounter

 شریف خسروی روز سه شنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان سلسله با تاکید بر ورود جدی تر دستگاه های فرهنگی در حوزه پیشگیری، افزود: باید در بازه زمانی بلندمدت معضل اعتیاد را کنترل کرده و شیب آن را نزولی کنیم تا جامعه در مسیر سلامت قرار گیرد که در این راستا باید از راهکارهای بومی استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: خرید و فروش مواد مخدر تجارتی سود آور است و قاچاقچیان با تولید مواد جدید و بکار گیری شیوه های حرفه ای توزیع تلاش می کنند  توسط نیروی انتظامی دستگیر نشوند.

وی عنوان کرد: تولیدکنندگان، در عرضه انواع موادمخدر شیمیایی برای آلوده کردن نسل جوان به عنوان آینده سازان مملکت کوتاهی نمی‌کنند و تا دورترین نقاط دنیا شبکه مویرگی ایجاد کرده اند.

وی اظهار داشت: همچنین مردم باید احساس مسئولیت کنند و پای کار باشند تا ضمن کنترل کردن فضا، بتوانیم جامعه را سالم نگه داریم.

فرماندار سلسله با تاکید بر ارائه برنامه های عملیاتی منسجم توسط دستگاه های تخصصی گفت: باید در برنامه های گذشته بازنگری داشته باشیم و اعتباراتی که در اختیار دستگاه ها قرار  می گیرد، با محوریت فرماندار ی باشد تا دستگاه هایی که عملکرد خوبی دارند از اعتبار بیشتری بهره مند شوند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر  لرستان نیز با اشاره به مصرف مواد مخدر به عنوان یکی از مهمترین معضلات کشور، اظهار داشت: اعتیاد، مادر و ریشه بسیاری از مشکلات اجتماعی است که به قشر خاصی اختصاص ندارد و اکثر اقشار جامعه با آن درگیر هستند.

محمود آشناگر با تاکید بر ضرورت اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر، عنوان کرد: در این راستا اجرای طرح یاری گران زندگی در دست کار است که  بنا داریم آن را در میان اقشار مختلف جامعه اجرا کنیم.

دادستان عمومی و انقلاب سلسله نیز با اشاره به افزایش زندانیان مواد مخدر، اظهار داشت: دراین شهرستان موردی درخصوص عرضه عمده، آشپزخانه های تولید مواد مخدر و یا کشت خشخاش و شاهدانه نداریم اما با توجه به بافت اجتماعی این شهرستان بازهم باید نظارت ها را در این بخش افزایش دهیم.

محسن همتی با اشاره به از بین رفتن اثر بازدارندگی زندان، عنوان کرد: این نشان می دهد که باید تلاش خود را صرف  پیشگیری و آگاه سازی خانواده ها و جامعه کنیم.

وی گفت: ریشه یابی علل پایین بودن میزان کارکرد جلسات شورا ی مبارزه با مواد مخدرضروری است و همه اعضای این شورا باید در حوزه کاری خود و اقدامات انجام شده پاسخگو باشند.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 اعتیاد خانواده شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مبارزه با مواد مخدر نسل جوان قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۳۰۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد

سرهنگ محمود مختاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی سودجو قصد انتقال مقادیر قابل توجهی مواد مخدر از محورهای مواصلاتی بردسکن را دارد، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

فرمانده انتظامی بردسکن افزود: مأموران انتظامی حین کنترل خودروهای عبوری محور خلیل آباد به بردسکن به یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ به رانندگی مردی جوان مشکوک و دستور ایست را برای راننده خودرو صادر کردند.

وی گفت: مأموران انتظامی در بازرسی خودرو ۱۴ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را از متهم کشف کردند.

مختاری ا اشاره به دستگیری یک متهم در این زمینه خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 6097660

دیگر خبرها

  • تعیین‌تکلیف ۱۷۰ خودروی توقیفی ‌مبارزه با مواد مخدر در اصفهان
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • راهکارهای اقتصاد دایره‌ای برای بهینه‌سازی مدیریت پسماند
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • دستگیری قاچاقچی حشیش در تفت
  • دستگیری ۳ قاچاقچی مواد مخدر توسط مرزبانان هنگ تایباد 
  • مصرف «ماری‌جوانا» در آمریکا هم آزاد می‌شود!