Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-03@04:13:08 GMT

پرداختی استقلال به استراماچونی لو رفت

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۳۰۰۴۸

ساعت24-میزان پرداختی باشگاه استقلال به آندره‌آ استراماچونی سرمربی ایتالیایی آبی‌پوشان مشخص شد.

باشگاه استقلال شب گذشته ایمیل وکیل آندره‌آ استراماچونی سرمربی ایتالیایی آبی‌پوشان را منتشر کرد که بر اساس آن، این مربی خواهان پرداخت کل قراردادش شده بود. باشگاه استقلال، اما اعلام کرد که چنین کاری امکان‌پذیر نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه استقلال با پرداختی آخر که ۱۶۰ هزار یورو بود، حقوق یک ماه استراماچونی و دستیارانش را یک ماه جلوتر داد تا بهانه دست این مربی ندهد. سرمربی ایتالیایی در ابتدای حضورش در استقلال مبلغ ۱۰۰ هزار یورو دریافت کرد و قرار شد که ماهیانه ۵۴ هزار یورو حقوق بگیرد. استقلالی‌ها پس از پرداخت مبلغ پیش قرارداد، سه ماه حقوق ۵۴ هزار یورویی او را پرداخت کرده که با احتساب ۱۰۰ هزار یوروی ابتدای فصل، نزدیک ۲۶۲ هزار یورو به استراماچونی بابت قرارداد او و دستیارانش پرداخت شد. در ادامه، باشگاه نتوانست حقوق استراماچونی را پرداخت کند و این مربی نیز طبق قانون فیفا یک طرفه قراردادش را فسخ کرد.
در ادامه، قرار شد مسئولان استقلال دو ماه حقوق عقب افتاده را پرداخت کنند که استراماچونی خواهان پرداخت سه ماه از حقوقش شد. اسماعیل خلیل‌زاده سرپرست باشگاه نیز مبلغ ۱۶۰ هزار یورو از ترکیه به بانک سپه شعبه رم انتقال داد تا به حساب استراماچونی واریز شود. تا اینجای کار مشخص شد که باشگاه استقلال ۴۲۲ هزار یورو به استراماچونی پرداختی داشته که بیش از ۵۰ درصد قرارداد او و دستیارانش می‌شود. قرارداد استراماچونی ۵۵۰ هزار یورو بود و سه دستیار او هم ۵۰ هزار یورو قرارداد داشتند که در مجموع به ۷۰۰ هزار یورو می‌رسد. باشگاه استقلال پول سه مربی خارجی دیگر خود را هم به استراماچونی می‌داد تا از طریق او پول به دستیاران استراماچونی برسد.
با وجودی که باشگاه استقلال بیش از ۵۰ درصد به این مربی و دستیارانش پرداخت کرده، اما این مربی از حضور در ایران خودداری کرده است.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اخبار استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۳۰۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید قرارداد مربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان

عضو هیات مدیره باشگاه گیتی‌پسند اصفهان گفت: مهدی محمدی امروز با حضور در دفتر باشگاه و مذاکره با مدیران آن، قرارداد خود را به مدت یک سال تمدید کرد و به این ترتیب وی تیم فوتسال گیتی پسند را در لیگ برتر ۱۴۰۴-۱۴۰۳ همراهی خواهد کرد.

محمدحسین عراقی‌زاده افزود:  محمدی که تاکنون عنوان‌های متعدد ملی و بین‌المللی زیادی همراه با گیتی پسند در کارنامه خود به ثبت رسانده است، فصل گذشته نیز با این تیم اصفهانی، قهرمان لیگ برتر فوتسال کشور شد.

او گفت:  محمدی سابقه سرمربیگری تیم‌های «گیتی پسند نوین» و «زمزم» را در نیز کارنامه خود دارد.


پیش از این هیات مدیره باشگاه گیتی پسند به اتفاق آرا محمد کشاورز سرمربی فعلی تیم فوتسال این باشگاه را برای سال آینده ابقا و با بیشتر اعضای اصلی تیم برای فصل پیش‌رو نیز قرارداد منعقد کرد.


باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • رانگنیک به این دلیل پیشنهاد بایرن را رد کرد
  • پیشنهاد ضد بارسای ناپولی: فکر جدایی را هم نکن!
  • تمدید قرارداد مربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • تاکید بر تسریع در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری
  • ۱۴۰۰ اتوبوس به ناوگان حمل و نقل تهران اضافه شده است
  • شهردار تهران: ۱۴۰۰ اتوبوس در ۳۲ ماه به ناوگان حمل و نقل تهران اضافه شده است
  • ۱۴۰۰ اتوبوس در ۳۲ ماه به ناوگان حمل و نقل تهران اضافه شده است
  • بررسی قرارداد خرید ۴۰ هزار دستگاه اتوبوس، ون و تاکسی از چین 
  • پرداخت ۱۵ درصد از قرارداد استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور
  • تسویه حساب سهم بیمه سلامت با داروخانه ها/وضعیت بدهی یارانه دارو