Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرامور آب و فاضلاب روستایی خوشاب به خبرنگار ایرنا گفت: برای اجرای این طرح شامل ۱۰ کیلومتر خط انتقال، ۲۷ حوضچه شیرآلات و ۳۵۰ مورد اصلاح انشعاب ۲۸ میلیارد ریال هزینه شده است.

حعفر اسماعیلی نیا افزود: همچنین برای این طرح آبرسانی ۱۵۰ متر حصارکشی تاسیسات، احداث ۲ اتاقک کلریناتور و تاسیسات و ۶.۵ کیلومتر شبکه توزیع ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی ادامه داد: با بهره‌برداری از این طرح یک هزار و ۳۵۰ خانوار روستایی از نعمت آب شرب بهداشتی بهره‌مند شدند.
اسماعیلی نیا گفت: در مجموع ۳۵۰ کیلومتر شبکه توزیع و ۲۲۰ کیلومتر خط انتقال آب روستایی در شهرستان خوشاب وجود دارد و از ۶۳ روستای آن ۵۷ روستا زیرپوشش شبکه آبرسانی قرار دارد.  
مدیر امور آب و فاضلاب روستایی خوشاب افزود: منابع تامین آب روستاهای خوشاب ۱۶ حلقه اصلی و رزرو، هشت حلقه چاه دستی و پنج رشته قنات و چهار دهنه چشمه چاه است.
امور آب و فاضلاب روستایی خوشاب ۵۷ روستا با جمعیت افزون بر ۳۱ هزار نفر را در قالب  ۱۲ هزار مشترک زیرپوشش دارد.
سلطان آباد، مرکز شهرستان ۳۸ هزار نفری خوشاب در ۱۹۷ کیلومتری غرب مشهد واقع است. 

برچسب‌ها خوشاب خراسان رضوی آبرسانی رضا اردکانیان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خوشاب خراسان رضوی آبرسانی رضا اردکانیان خوشاب خراسان رضوی آبرسانی رضا اردکانیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۳۰۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع مشکل آب شرب روستا‌های تمتان و قلعه اسماعیل آقا در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سعید پاشازاده در بازدید از پروژه آبرسانی روستا‌های تمتان و قلعه اسماعیل آقا، اظهار کرد: اجرای طرح بزرگ آبرسانی به این روستا‌ها از مصوبات سفر‌های استانی استاندار آذربایجان غربی است.

  وی افزود: با بهره‌برداری از این طرح، بزرگترین مشکل آبرسانی به روستا‌های تمتان و قلعه اسماعیل آقا مرتفع خواهد شد.   پاشازاده در این بازدید بازدید که بخشدار نازلو، مدیر آب و فاضلاب نازلو و اعضای شورای اسلامی و دهیاران این روستا‌ها نیز حضور داشتند، اظهار کرد: رفع مشکل مسیر لوله گذاری اجرای این طرح آبرسانی با حضور کارشناس میراث فرهنگی انجام و این طرح به زودی اجرا و به بهره برداری خواهد رسید.

دیگر خبرها

  • رفع مشکل آب شرب روستا‌های تمتان و قلعه اسماعیل آقا در ارومیه
  • دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن
  • بهره برداری از طرح آبرسانی سد کوثر به شهرستان بهمئی تا آبان ماه
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • پروژه آبرسانی به شهر ارکواز ملکشاهی امسال تکمیل می شود
  • ۱۳ حلقه چاه در کرج حفر و وارد مدار بهره برداری شد
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • اجرای ۹ طرح آبرسانی در شهرستان خرمدره
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • انتصاب مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی