Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: تضعیف دستگاه قضا از برنامه‌های معاندان نظام است چون می‌دانند اقتدار دستگاه قضا جلوی توطئه آنها را گرفته و اقتدار دستگاه قضا، اقتدار نظام است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهربابک، پیش از ظهر امروز در مراسمی با حضور یدالله موحد رئیس کل دادگستری استان کرمان و مسئولان شهربابک، علیرضا مظفری به‌عنوان دادستان شهربابک معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایمان شهسواری دادستان سابق شهربابک با بیان اینکه مردم معیار و سنجش ارزیابی عملکردها هستند، اظهار داشت: در این مدت تلاش‌هایی صورت گرفته که نتیجه همکاری و همراهی همه مردم خوب   شهرستان شهربابک و تعامل همکاران دستگاه قضا بوده است.

یدالله موحد رئیس کل دادگستری استان کرمان اظهار کرد: دادسرا که دادستان در رأس آن است از ارکان مهم سازمان قضایی کشور است که وظایف سنگینی دارد و باعث خوشحالی است که همکاران ما دراین  مسیولیت خطیر موفق بودند، تصدی مسئولیت سخت و دشورا و طاقت‌فرسا خود در دستگاه قضا

موفق می باشند.

وی ادامه داد: هرچند مسئولیت‌ها سخت‌تر باشد آن خدمت به مردم درپیشگاه خداوند و مردم ارزش بیشتری دارد، چراکه عهده‌دار شدن امر قضا، منزلت و جایگاه بزرگی دارد چون امر قضا منجر به گسترش عدالت و رفع مفاسد است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به اینکه جایگاه دستگاه قضا کشور باید ارتقا پیدا کند، اظهار داشت: دستگاه قضا با تعامل قانون مدارانه و همراهی همکاران امنیت می‌تواند سلامت جامعه تامین کند.

موحد سه مولفه مهم در برنامه تحول دستگاه قضا را سلامت قوه قضا، حفظ کرامت مردم و مبارزه با فساد معرفی و اضافه کرد: این مولفه‌های برنامه دستگاه قضا با استقبال مردم مواجه شده است.

وی توجه به کرامت انسانی را برای دستگاه قضا ضروری دانست و بیان کرد: دستگاه قضا باید گوش شنوا و پایگاه محرومان و مظلومان باشد.

رئیس دادگستری کل استان کرمان پیشانی دستگاه قضا را  دادسرا و دادستان قلمداد کرد و رسیدگی به مشکلات مردم را همراه با صبر و احترام به مردم توصیه کرد.

وی اضافه کرد: تضعیف دستگاه قضا از برنامه‌های معاندان نظام است چون می‌دانند اقتدار دستگاه قضا جلوی توطئه آنها را گرفته و اقتدار دستگاه اقتدار نظام است.

انتهای پیام/3388/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمان قضا رئیس کل دادگستری سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۳۰۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهه کرامت فرصتی برای مقابله با توطئه دشمنان است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سیدمحمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) ظهر دوشنبه در نشست دهه کرامت اظهار کرد: اصلاح خانواده یکی از رویکردهای مهم در دهه کرامت می‌باشد و اقدامات مبلغان دینی، فراجا و رسانه مؤثر است.

تولیت حرم بانوی کرامت بیان کرد: برنامه‌های دهه کرامت امسال به گونه‌ای متفاوت‌تری برگزار می‌شود.

امام جمعه قم ابراز کرد: امروز جریان فداکاری و شهادت‌طلبی حماس و مردم فلسطین در دنیا صدا کرده و فداکاری‌ها و ندای شهادت جویانه حماس و مردم مظلوم فلسطین در دنیا طنین انداز شده است.

وی افزود: امروز وقایعی که در دانشگاه‌های آمریکا در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و استکباران جهانی صورت می‌گیرد به برکت اخلاص در امور است.

آیت الله سعیدی خاطرنشان کرد: امروز دشمن تمام قد سعی در خدشه‌دار کردن نظام دارد و می‌بایست فرصت‌هایی همچون دهه کرامت را در مقابل توطئه آنان مغتنم بشماریم.

کد خبر 6092204

دیگر خبرها

  • بررسی ۵۳ فقره پرونده در دیدار مردمی دادگستری مازندران
  • رسیدگی به ۵۳ پرونده شکایات مردمی مازندران در هفته جاری
  • جلوگیری از اطاله دادرسی از اولویت‌های دستگاه قضا در سال جاری
  • دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیش از ۱۳۰نفر 
  • دستگاه‌های دولتی مکلف به پاسخگویی و اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی هستند
  • خروج تمام وسایل نقلیه رسوبی از پارکینگ‌ها تا این تاریخ
  • رئیس دادگستری تهران : تا ۲۷ خرداد تمامی وسایل نقلیهٔ توقیفی از پارکینگ‌ ها خارج می‌شوند
  • دهه کرامت فرصتی برای مقابله با توطئه دشمنان است
  • دستگاه قضایی آخرین ملجأ و پناهگاه مردم است
  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود