Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، کامران هارونی با اشاره به اینکه پیست اسکی فریدون‌شهر در ۱۸۰ کیلومتری غرب اصفهان و به عنوان مرتفع‌ترین پیست اسکی ایران قلمداد می‌شود اظهار کرد: توسعه گردشگری زمستانه نیازمند تعامل سازمان‌ها و فراهم کردن زیرساخت‌ها با جذب سرمایه گذاری است. ‌

وی با اشاره به اینکه این پیست اسکی در سال گذشته و در ایام تعطیل میزبان ۲ هزار گردشگر بوده ادامه داد: برای توسعه گردشگری زمستانه می‌توان در تعامل با سایر سازمان‌ها و هم افزایی و جذب سرمایه گذاری زیرساخت‌های لازم را فراهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس ارشد گردشگری با توصیه به گردشگران در عدم استفاده از خودرو شخصی و استفاده از آژانس‌های خدمات مسافرت و جهانگردی بیان کرد: در زمانهای اوج سفر برای استفاده از پیست اسکی ترافیک در این منطقه گاه به ۱۸ کیلومتر می‌رسد و موجب خستگی گردشگران می‌شود که برای جلوگیری از این ترافیک نیاز است زمین‌های کشاورزی اطراف آزادسازی شود.

وی با اعلام رونق اقامت گاه‌های بوم گردی و مراکز اقامتی و پذیرایی در غرب استان اصفهان گفت: تاکنون مجوز ۲۰ اقامتگاه اصولی در فریدونشهر صادر شده است و روند صدور پروانه احداث اقامتگاه‌های بوم گردی در چادگان و فریدون در دست اجراست.

هارونی اشاره‌ای هم به شرق استان اصفهان داشت و گفت: استان اصفهان با تنوع اقلیمی توانسته در گردشگری زمستانه گردشگران با هرگونه سلیقه‌ای را جذب کند. گردشگران خارجی در فصل سرما، کویر شهرستانهای خوروبیابانک، ورزنه و نائین را به عنوان مقصد گردشگری انتخاب می‌کنند.

کد خبر 472993 برچسب‌ها اسکی استان اصفهان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: اسکی استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۳۰۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاطره منشوری فریدون زندی از وحید هاشمیان!

فریدون زندی بازیکن دورگه ایرانی - آلمانی که سالها برای تیم ملی ایران بازی کرد و با ایران به جام جهانی ۲۰۰۶ صعود کرد، مقابل عادل فردوسی پور نشست و گفت‌وگویی جالب با او داشت.

زندی که سابقه بازی در استقلال و استیل آذین هم در کارنامه دارد خاطره جالبی از وحید هاشمیان نقل کرد و گفت: من در اردوهای تیم ملی با وحید هم اتاقی بودم و روزهای خیلی خوبی با هم داشتیم. وحید از آن دسته آدم‌هایی است که نمی‌تواند ۵ دقیقه یکجا بنشیند و همواره می‌گفت فریدون بریم چای یا قهوه بخوریم. حتی قهوه‌اش را هم خیلی تند و سریع می‌خورد و دوباره به اتاق برمی‌گشتیم و بعد از چند دقیقه می‌گفت بریم یک کار دیگر بکنیم.

زندی در ادامه توضیح می‌دهد: وحید به واسطه حضور چند ساله‌اش در آلمان کمی خصوصیت اخلاقی آنها را گرفته بود. در آلمان بعد از بازی همه بازیکنان لخت می‌شوند و دوش می‌گیرند و وحید هم با همین فرهنگ در رختکن تیم ملی لخت می‌شد و می‌رفت دوش می‌گرفت و همه ما تعجب می‌کردیم و حتی صدای آقای دادکان هم درمی‌آمد. (خنده)

 

دیگر خبرها

  • مهجوریت تفتان در سایه بی مهری مسوولان
  • با قدم زدن در خانه تاریخی زینت الملک قوامی به تاریخ سفر کنید + فیلم
  • واکنش فریدون زندی پس از شنیدن نام علی پروین (فیلم)
  • هم‌قسم شدن مدیران مناطق آزاد برای جذب گردشگران غرب آسیا
  • دردسرهای نخستین شهر جهان که ورود به آن پولی شد!
  • برگزاری مسابقات موتورسواری و اتومبیلرانی با استقبال ویژه تماشاگران
  • ظرفیت های گردشگری روستای «طولاب» ایلام در انتظار سرمایه گذاری
  • طغیان ساکنان جزایر قناری/ درخواست محدود شدن تعداد گردشگران
  • (ویدئو) رکورد جهانی اسکی پرش شکست
  • خاطره منشوری فریدون زندی از وحید هاشمیان!