Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@00:28:29 GMT

داوری آثار پویش ملی «یک = دیگر» آغاز شد

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۳۰۸۷۰

داوری آثار پویش ملی «یک = دیگر» آغاز شد

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا بامداد اصل گفت: تاکنون ۱۸ هزار و ۹۷۷ اثر به دبیرخانه پویش ملی «یک = دیگر» که با هدف جمع‌آوری آثار دانش‌آموزان ایرانی از شعر «بنی آدم اعضای یک پیکرند» تشکیل شده بود، رسیده است.

بامداد اصل با اشاره به مشارکت ۳۲ استان کشور در این پویش ملی افزود: استان‌های خراسان‌رضوی با ۲ هزار و ۳۲۲ اثر، اصفهان یک هزار و ۷۲۸ اثر و همدان با یک هزار و ۴۱۷ اثر بیشترین آثار را به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: آثار دریافتی در سه مرحله داوری می شود که مرحله نخست داوری در حال اجرا است. بیشترین آثار دریافتی به رشته نقاشی، داستان و متن ادبی و کمترین آثار مربوط به رشته عکاسی با ۳ اثر است.

سرپرست سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر افزود: کانون‌های دانش‌آموزی هلال‌احمر استان‌ها با جمع‌آوری آثار در قالب نثر، داستان کوتاه، توصیف، نوشتن نامه (دل‌نوشته)، شعر، نقاشی و اثر خلاقانه سعی در مشارکت در این پویش ملی دارند. این آثار پس از جمع‌آوری، در هیات داوران مورد بررسی قرار می گیرد و به بهترین آثار بر حسب مقطع تحصیلی جوایزی اهدا و بهترین آثار در کتاب پویش ملی چاپ خواهد شد.

وی گفت: جمعیت هلال‌احمر یک نهاد امدادی، اجتماعی و فرهنگی است که صلح و بشردوستی یکی از مفاهیم و اهداف مهم آن به شمار می‌رود، بنابراین ترویج روحیه انسان دوستی همیشه در دستور کار این نهاد اجتماعی قرار دارد.

بامداد اصل افزود: جوانان و دانش‌آموزان سرمایه‌های اجتماعی جمعیت هلال‌احمر هستند و به همین علت و با هدف ترویج روحیه انسان دوستی، شعر «بنی آدم اعضای یک پیکرند» در ادبیات کشور انتخاب شد تا نسل جوان به آن بیاندیشد و آن را در وجود خود نهادینه کند. این پویش ملی با توجه به شروع سال تحصیلی جدید در میان دانش آموزان ایرانی آغاز شد.

کد خبر 4806530

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان جوانان هلال احمر دانش آموزان هلال احمر جمهوری اسلامی ایران شهرداری تهران آلودگی هوا شورای شهر تهران قوه قضاییه وزارت آموزش و پرورش هفته پژوهش محسن هاشمی شهر تهران اداره کل محیط زیست استان تهران نیروی انتظامی سازمان تامین اجتماعی سازمان امداد و نجات هلال احمر دستگیری سارق امداد رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۳۰۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یسنا زنده پیدا شد

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان پس از پنج روز تلاش نیروهای هلال‌احمر، مردمی، بسیج، سپاه و فرمانداری‌های شهرستان‌های همجوار و غرب استان، کودک کلاله‌ای توسط پاراموتور و سگ‌های زنده‌یاب زنده پیدا شد.«یسنا دیدار» دختر چهار ساله روستای «یلی‌بدراق» بخش «پیشکمر» شهرستان کلاله از عصر یکشنبه نهم اردیبهشت ماه مفقود شده  بود و تجسس برای پیدا کردن توسط هلال‌احمر، نیروی انتظامی، نیروهای مردمی با تمامی تجهیزات و امکانات در چهار روز گذشته ادامه داشت که غروب پنج شنبه توسط کایت سوار هلال احمر در زمین های اطراف یلی بدراق پیدا شد .

دیگر خبرها

  • یسنا زنده پیدا شد
  • آغاز سیل و آب‌گرفتگی در چهار استان کشـور
  • آب‌گرفتگی در 4 استان! هلال احمر به امدادرسانی شتافت
  • ادامه جستجو‌های تخصصی برای یافتن یسنا
  • یک شهر در پی«یسنا»
  • اعزام ۲ تیم امدادونجات هلال احمر به سیرچ کرمان
  • آغاز پویش دست‌های مهربان در کردستان
  • حضور ۳۵۰ دانش آموز کاشمری در دوازدهمین دوره طرح ملی دادرس
  • اجرای طرح ماهر در مدارس استان قزوین
  • صنایع نساجی هلال احمر ایران