Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره نگهداری راه‌های استان مرکزی گفت: قول می‌دهیم با مساعد شدن هوا نسبت به بازسازی جاده سه راه آهنگران به سمت ساروق اقدام کنیم.

حسین بیات در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک، با اشاره به ثبت سوژه‌های مردمی « جاده سه راه آهنگران به سمت ساروق کیفیت لازم راندارد»در سامانه فارس من اظهار کرد: برای این محور 3 میلیارد تومان اعتبار از راه‌وشهرسازی در نظر گرفته شده و مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان نیز در تلاش است مجوز اختصاص 10 میلیارد تومان دیگر نیز برای این محور را دریافت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: به مردم این منطقه قول می‌دهیم با مساعد شدن هوا نسبت به بازسازی این محور اقدام کنیم.

رئیس اداره نگهداری راه‌های استان مرکزی در خصوص سوژه مردمی «اتوبان‌های خسارت آفرین !» نیز گفت: شرکت بهره‌بردار اتوبان تهران ـ ساوه 15 سال حق بهره‌برداری از این محور را داشت که با اتمام حق بهره‌برداری آن، عملا گیت‌های این مسیر رها شده، ابتدا می‌خواستیم این گیت‌ها و دست‌اندازها را برداریم، اما در نهایت قرار شد این گیت‌ها در جای خود باقی بمانند تا در مواقع لازم از آنها استفاده شود و تنها اقدام ما بازسازی و روکش قسمت‌های مورد نیاز است که با بهبود وضعیت آب‌وهوایی و تامین اعتبار این کار انجام خواهد شد.

رئیس اداره نگهداری راه‌های استان مرکزی با اشاره به سوژه مردمی « تلفات سنگین جاده ساوه به مامونیه و وضعیت بلاتکلیف و غیراستاندارد این مسیر پر تردد» نیز بیان کرد: در این جاده مسیر زاویه- پرندک و یک بخشی هم از مسیر زاویه – مامونیه روکش شده است، اعتبار لازم برای بازسازی مسیر یک کیلومتری نزدیک به یک میلیارد تومان است که در حال انجام است، با بهسازی مسیر قطعا شاهد کاهش تلفات و تصادفات خواهیم بود، هم اکنون مسیر زاویه- اخترآباد ایمن سازی شده و محور اخترآباد - کرج مشکل دارد که درصورت تامین اعتبار مورد نیاز مشکل این مسیر نیز برطرف خواهد شد.

بیات پیرامون سوژه « وضعیت اسفبار محور اراک فرمهین» نیز گفت: مجوز تکمیل این پروژه از استان گرفته شده و وزارت راه و شهرسازی تکمیل  محور اراک به فرمهین را به شرکت ساخت راه‌های کشور واگذار کرده است.

وی افزود: قرار است که شرکت ساخت راه‌های کشور ادامه آزادسازی‌ها و پروژه را انجام دهد، در قراردادهای مبالغ بالا خود وزارتخانه به مسئله ورود پیدا می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بازسازی استان مرکزی جاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۳۰۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ چالوس و هراز قفل شد

به گزارش خبرنگار مهر، در حال حاضر ترافیک در محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل ولی آباد تا هریجان و ترافیک سنگین در محور هراز مسیر (شمال به جنوب) محدوده‌های وانا، شاهاندشت، گزنک و آب اسک سنگین است.

همچنین تردد در سایر محورهای شمال همچون محور فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) را روان اما محور آزادراهی قزوین - کرج - تهران محدوده کمال شهر و حدفاصل مهرشهر تا پل کلاک با ترافیک سنگین مواجه است.

طبق آخرین اطلاعات مرکز مدیریت راه‌ها، ترافیک در محور شهریار - تهران در برخی از مقاطع و آزادراه قم – تهران محدوده حکیم آباد نیز سنگین است.

کد خبر 6097036 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • یک تونل و ۲ نقطه جاده ای هرمزگان برای عملیات عمرانی مسدود اعلام شد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ چالوس و هراز قفل شد
  • ترافیک در مسیر بازگشت از شمال/ جوی آرام در دیگر جاده‌های کشور
  • آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور
  • ترافیک بازگشت از شمال در چالوس و هراز ادامه دارد/ جو آرام در تمام جاده‌های کشور
  • بازگشایی راه ارتباطی ۲ روستای سیل‌زده شهرستان داورزن
  • جاده شمالی یک‌طرفه شد
  • مفقود شدن دو کوهنورد در ارتفاعات قله نظرگاه داورزن
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان
  • جاده چالوس یکطرفه شد/بارش باران در جاده‌های ۱۰ استان