Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-04@03:23:39 GMT

ثبت ۶۰ مورد وقف جدید در لرستان

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۳۱۰۶۶

ثبت ۶۰ مورد وقف جدید در لرستان

حجت الاسلام عباس زاده، گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۶۰ مورد وقف جدید در استان ثبت شده است که از این تعداد هفت مورد وقف منفعتی بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت‌الاسلام «محمدجواد عباس‌زاده»، امروز(3دی ماه) در جمع خبرنگاران بر ضرورت نهادینه سازی فرهنگ وقف تأکید کرد و افزود: این مهم امری ضروری برای رفع مشکلات جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه لرستان عنوان داشت: برای ایجاد وقف های جدید و رفع مشکلات جامعه امروزه نهادینه سازی فرهنگ وقف مشارکتی ضروری است.

 

وی در ادامه از برگزاری همایش وقف و امام زادگان در 11 دی ماه جاری خبر داد و اظهار داشت: این همایش با هدف ترویج فرهنگ وقف به ویژه وقف مشارکتی برگزار می شود.

 

حجت الاسلام عباس زاده در بخش دیگری از سخنان خویش خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تاکنون نزدیک به ۶۰ موقوفه در استان لرستان به ثبت رسیده است.

 

وی با اشاره به رشد اوقاف لرستان در زمینه ثبت وقف های جدید نسبت به سهم این نهاد، اظهار داشت: بیشتر موقوفات ثبت شده در استان لرستان در حوزه‌های مساجد و حسینیه‌ها هستند.

 

معاون فرهنگی اوقاف لرستان اذعان داشت: از ثبت 60 موقوفه جدید در استان تنها هفت مورد وقف منفعتی بوده است.

پایان پیام/666

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد مسجد انتخابات استان بوشهر طرح ملی فهما خبرگزاری شبستان نماز جمعه کانون های فرهنگی هنری مساجد طرح ملی فهما وقف جدید فرهنگ وقف وقف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۳۱۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی بارش‌های پراکنده در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، کارشناس هواشناسی لرستان گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی موج اصلی سامانه بارشی امشب از لرستان خارج می‌شود، اما به دلیل وجود موج رطوبتی این سامانه برای دو روز آینده، افزایش پوشش ابر همراه با بارش‌های پراکنده و گاهی رعد و برق پیش بینی می‌شود.
 روح اله داودی گفت: موج جدید بارشی نیز دوشنبه وارد لرستان می‌شود که در گزارش‌های بعدی بیشتر به آن خواهیم پرداخت.
 به گفته وی در این مدت دمای کمینه و بیشینه هوا نیز کاهشی است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیش بینی بارش‌های پراکنده در لرستان
  • ثبت ۱۰۸ میلی‌متر بارش باران در رومشکان
  • نمایی از جاری‌شدن آبشارهای «مخملکوه» لرستان
  • برگزاری کارگاه آموزشی مهدویت در لرستان
  • بهار در اشترانکوه لرستان+فیلم
  • آبشار تخت چو لرستان + فیلم
  • دیدار استاندار لرستان با کارگران معدن
  • مشق ایثار در مدرسه استثنایی تربیت لرستان
  • استاندار لرستان روز کارگر به دیدار کارگران معدن رفت + فیلم
  • تصاویری از مسیر ریلی راه آهن لرستان+فیلم