Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسات آموزشی عارف‌حسینی روزهای یکشنبه در بیت‌الحسین (ع) سه‌شنبه‌ها در مسجد جامع شادآباد و جمعه‌ها در مسجد امام جعفر صادق(ع) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان: جلسه آموزشی نصرت‌الله عارف‌حسینی، مدرس قرآن کشورمان در سه نقطه شهر تهران برگزار می‌شود. از جمله این جلسات، یکشنبه‌ها از ساعت ۱۸ تا ۲۲:۳۰ در بیت‌الحسین(ع) واقع در تهران، سه‌راه آذری، نرسیده به سی‌متری جی، جنب پمپ بنزین، خیابان شهید برادران فلاح (۱۳ متری حاجیان)، پلاک ۵۳۲ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

همچنین جلسه دیگر این مدرس قرآن نیز سه‌شنبه‌شب‌ها، بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع شادآباد برپا خواهد شد.

 

جلسه آموزشی دیگر عارف‌حسینی در مسجد امام جعفر صادق(ع) بین فلکه اول و دوم صادقیه جمعه‌ها از ساعت ۷ تا ۱۰ برگزار خواهد شد.

 

بنا بر گفته این مدرس قرآن «در این جلسات تمام گروه سنی آقایان حضور دارند که با آنها براساس میزان آشنایی‌شان با علوم قرآنی، در سطوح مبتدی، پیشرفته و تخصصی کار می‌شود. همچنین طی این جلسات صداسازی، آموزش الحان، آموزش تجوید و اکسان‌های کلمات و اختلاف قرائت آموزش داده می‌شود».

 

یادآور می‌شود، این جلسات در تمام ایام سال به صورت ثابت برگزار می‌شود. همچنین بانوان نیز با حضور در مساجد می‌توانند از مطالبی که ارائه می‌شود، بهره‌مند شوند.

 

 

 

منبع: خبرگزاری ایکنا

پایان پیام/500

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد مسجد انتخابات استان بوشهر طرح ملی فهما خبرگزاری شبستان نماز جمعه کانون های فرهنگی هنری مساجد طرح ملی فهما قرآن کریم آموزش قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۳۱۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر مطهر ۲ شهید گمنام در مسجد جمکران آرام گرفت

پیکرهای مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس پس از تشییع بر دوش عاشقان و منتظران امام زمان(عج)، در صحن مسجد مقدس جمکران آرام گرفت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیین تشییع پیکر مطهر دو شهید گمنام دفاع مقدس عصر جمعه با حضور حجت الاسلام والمسلمین اجاق نژاد تولیت آستان مقدس مسجد جمکران، آیت الله سعیدی امام جمعه قم و تولیت حرم حضرت معصومه(س)، آیت الله حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه،  آقامیری استاندار قم و خیل عاشقان و منتظران امام زمان(عج) برگزار شد.

پیکرهای مطهر شهدا از میدان آل یاسین تا صحن مسجد مقدس جمکران تشییع و پس از اقامه نماز توسط آیت الله حسینی بوشهری در صحن امام مهدی(عج) توسط آیت الله سعیدی و حجت الاسلام والمسلمین اجاق نژاد به خاک سپرده شدند.

دو  مادر شهید مفقودالاثر به نیابت از مادران این دو شهید گمنام در کنار خادمان مسجد جمکران و علما مراسم تدفین را انجام دادند.

مداحی مادحی اهل بیت(ع) و دمام زنی از برنامه‌های مراسم تشییع و تدفین پیکر پاک این دو شهید گرانقدر دوران دفاع مقدس بود.

پیکر این دو شهید والامقام که سال‌ 1364 در عملیات عاشورای 2 در چنگوله و سال 1365 در کربلای 5 در منطقه شلمچه به شهادت رسیده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نشست تخصصی «نگاهی به مفهوم امت در کلام و سیره امام صادق(ع)» برگزار می‌شود
  • آیین تشییع پیکر مطهر دو شهید گمنام در قم
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران به خاک سپرده شدند
  • تشییع دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران
  • پیکر مطهر ۲ شهید گمنام در مسجد جمکران آرام گرفت 
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران آرام گرفتند
  • پیکر مطهر ۲ شهید گمنام در مسجد جمکران آرام گرفت
  • ششمین دوره مسابقات حافظان قرآن استان بوشهر در جزیره شیف برگزار شد
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان شیراز آغاز شد
  • نگاهی به آخرین اخبار ورزشی سیزدهم اردیبهشت استان قزوین