Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیگر رسانه‌ها ــ دولت سعودی قصد دارد در ادامه تغییرات اجتماعی فرهنگی در این کشور، برای اولین بار در تاریخ عربستان، جشن سال نو میلادی برگزار کند.    

به گزارش ایکنا؛ فارس نوشت: برای اولین بار در تاریخ عربستان، دولت سعودی قصد دارد جشن سال نو میلادی را در منطقه‌ای در شمال ریاض برگزار کند؛ اقدامی که عصبانیت برخی افکار عمومی در این کشور را برانگیخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
صفحه توئیتری «کالیندر السعودیه» (تقویم سعودی) که به مناسبت‌ها و مراسم‌ها در عربستان می‌پردازد، با اعلام این خبر نوشته است که این مراسم در ۳۱ دسامبر (سه شنبه، 10 دی‌ماه) در شهر «ملهم» در شمال پایتخت عربستان برگزار خواهد شد.
 
در این جشن همچنین قرار است آتش‌بازی و برگزاری کنسرت موسیقی دی.جی و مراسم اجرای شمارش معکوس تحویل سال نو میلادی در کنار دیگر فعالیت‌ها برگزار شود.
 
برگزاری این مراسم از زمان ساعات اولیه اعلام آن، انتقادات بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی را برانگیخته است. «صالح الفوزان» عضو هیأت علمای سعودی پیش از این گفته بود که حضور در مراسم آغاز سال نوی میلادی حرام و بدعت شرعی است.
 
این‌گونه مراسم‌ها در چارچوب اقداماتی است که محمد بن سلمان از زمان ولایت‌عهدی خود آغاز کرده که از آنها بعنوان «اصلاحات» یاد می‌شود. سازمان «سرگرمی» سعودی به ریاست «ترکی آل الشیخ» که در سال ۲۰۱۶ تأسیس شده، متولی برگزاری چنین مراسم‌های ساختارشکنانه‌ای است.
  انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا عربستان سعودی کریسمس سال نو کنسرت بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۳۱۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) سیل وحشتناک در عربستان سعودی همه را ترساند

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

کاربران فضای مجازی از سیل گسترده در استان القصیم عربستان به دلیل باران‌های شدید خبر می‌دهند.

منبع: عصر ایران

tags # سیل سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ اطلاعاتی جالب درباره زندگی انسان در کره ماه؛ از قیمت زمین تا وام مسکن در ماه! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • نخستین امپراتور روم کجا دفن شد؟
  • تقدیر از ۱۰۰ استاد در نخستین دوره اعطای جایزه شیخ مفید
  • برگزاری مراسم گرامیداشت فردوسی ترکمن‌ها در همه شهرستان‌های گلستان
  • میراث «پل آستر» در سینما
  • (ویدئو) سیل وحشتناک در عربستان سعودی همه را ترساند
  • برگزاری نخستین کنگره شهدای جامعه اطلاعاتی هرمزگان در بندرعباس
  • ۱۱ حقیقت سریع در مورد پیامک/ نخستین متن پیامکی تبریک کریسمس بود
  • فیلمی از هوای طوفانی شهر مدینه در عربستان سعودی
  • برگزاری کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در خوی
  • فیلم بارش برف سنگین در عربستان سعودی در اوایل اردیبهشت