Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه بروجرد گفت‌: حماسه ۹ دی سال ۸۸ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بیمه و تقویت کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، سید علی حسینی ظهر امروز در جلسه هماهنگی مراسم ۹ دی اظهار کرد: ۹ دی حرکت عظیم مردمی علیه توده بزرگ استکبار بود.

وی عنوان کرد: در جریان برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری در سال ۸۸ و ماه‌ها پیش از برگزاری انتخابات، موضوع تقلب از سوی دشمنان و معاندان انقلاب مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه بروجرد با اشاره به تلاش دشمنان برای ناامن کردن کشور در آن سال بیان کرد: حضور گسترده آحاد مردم در راهپیمایی نهم دی ماه سال ۸۸ علاوه بر دفاع از کشور و ولایت، طرح و نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کرد.

حسینی خاطرنشان کرد: خروش ملت ایران در حماسه نهم دی ماه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بیمه و آن را تقویت کرد.

وی تاکید کرد: آحاد مردم با راهپیمایی در این روز علاوه بر دفاع از ولایت، نظام و انقلاب، دشمنان را ناامید و مایوس کردند.

امام جمعه بروجرد با تاکید بر اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ثمره خون دل خوردن‌ها و خون‌بهای شهدا است، افزود: مردم نیز با وجود همه مشکلات و تنگناها، پای ارزش‌های نظام و انقلاب مانده‌اند.

حسینی تصریح کرد: دشمنان و معاندان نظام جمهوری اسلامی با توسل به توطئه‌ها و دسیسه‌هایی به‌دنبال اجرای اهداف و نیات شوم و شیطانی خود هستند، اما هر بار شکست خورده و روسیاه شده‌اند.

وی از ۹ دی ماه به عنوان حادثه‌ای به یاد ماندنی یاد و اظهار کرد: مراسم راهپیمایی این روز تاریخی امسال نیز به مانند سال‌های دیگر باید با شکوه و حضور حداکثری اقشار مردم برگزار شود.

 امام جمعه بروجرد گفت: گرامیداشت این روز نشانه حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در صحنه بودن مردم است.

انتهای پیام‌/۸۵۰۱۲

منبع: فارس

کلیدواژه: جمهوری اسلامی ایران انتخابات ریاست جمهوری بیمه حماسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۳۱۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه کتاب تجلی همگرایی سلایق مختلف زیر سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی است

رئیس سی‌وپنحمین نمایشگاه کتاب تهران گفت: نمایشگاه کتاب تهران نمونه‌ای از تجلی همگرایی و حضور همه سلایق زیر سقف نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، یاسر احمدوند بعد از ظهر امروز _چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت_ در مراسم افتتاحیه سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب ضمن تشکر از حضار اظهار کرد: سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه کتاب تلاش کرده در بخش‌های مختلف پیشرفت داشته باشد و درایش راستا نمونه‌ای از تجلی همگرایی و حضور همه سلایق زیر سقف نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی ادامه داد: استقبال خوب مردم نشان‌دهنده اشتیاق آن‌ها برای مشاهده این نمایشگاه است و در این راستا حدود ۲۵۰۰ ناشر در بخش مجازی و حضوری دارند و ۱۰۰ ناشر خارجی ۵۰ هزار عنوان را ارائه کرده‌اند.

این خبر در حال تکمیل است…

کد خبر 751813

دیگر خبرها

  • دو عامل کاهش مشارکت در دور دوم انتخابات
  • نمایشگاه کتاب تجلی همگرایی سلایق مختلف زیر سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی است
  • معاون سیاسی استاندار البرز مطرح کرد؛تقویت پشتوانه سیاسی و اجتماعی کشور با مشارکت مردم در انتخابات
  • وزیر کشور : مردم در انتخابات روز جمعه حماسه جدیدی خلق کنند
  • فارغ‌التحصیلی بیش از یکصد هزار دانش آموخته از دانشگاه علامه 
  • تقویت پشتوانه سیاسی و اجتماعی کشور با مشارکت مردم در انتخابات
  • دارایی جمهوری اسلامی ایران در عراق بلوکه شده است؟
  • وحیدی: مردم روز جمعه حماسه جدیدی خلق کنند
  • دیپلماسی حج‌محور با رویکرد ابراهیمی به حج
  • اسلامی: ما در چارچوب پادمان و ان‌پی‌تی حرکت می‌کنیم