Web Analytics Made Easy - Statcounter

برادر فعال زن عربستانی بازداشت شده از تمایل خود برای شکایت بین‌المللی از مشاور سابق ولیعهد سعودی خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، ولید الهذلول، برادر لجین الهذلول، فعال زن عربستانی بازداشت شده با انتشار پیامی در صفحه خود در توییتر اعلام کرد که قصد دارد از سعود القحطانی، مشاور سابق ولیعهد سعودی در سطح بین‌المللی شکایت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این پیام به نحوه شکایت از القحطانی در یک دادگاه آمریکایی و یا اروپایی به اتهام جنایت‌های صورت گرفته در حین شکنجه خواهرش اشاره کرد.

ولید الهذلول در ادامه از افرادی که اطلاعاتی در این زمینه دارند، خواست تا با وی تماس بگیرند.

دادستانی عربستان اخیراً در حکمی سعود القحطانی را که یکی از متهمان ردیف اول پرونده قتل جمال خاشقجی، روزنامه‌نگار منتقد سعودی است،تبرئه کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سعود القحطانی بازداشت فعالان در عربستان لجین الهذلول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۳۱۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مادرم با هدیه وحید شمسایی روحیه گرفت

‌به گزارش خبرگزاری مهر، احسان الداغی، برادر شهید غیرت با تحسین حرکت سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در واکنش به این اقدام اظهار کرد: در یک سال گذشته هر وقت گروه‌های ورزشی برای دلجویی مادرم می‌آمدند، او روحیه می‌گرفت و بسیار خوشحال می‌شد.

برادر شهید حمیدرضا الداغی افزود: دیروز نیز مادرم با شنیدن خبر اهدای قهرمانی تیم ملی فوتبال ایران در آسیا به برادر شهیدم و یادآوری حرکت او، بسیار شاد شد و روحیه مضاعفی گرفت.

وی یادآور شد: حمیدرضا ورزشکار بود و مادرم با بچه‌های ورزشکار ارتباط دلی دارد. تشکر می‌کنم از بزرگواری وحید شمسایی که در آن لحظات یاد برادرم را زنده کرد و این جریان ادامه‌دار شد.

کد خبر 6091881

دیگر خبرها

  • صلح و سازش در پرونده نزاع دو برادر اهوازی پس از سه سال
  • بررسی ۱۰ هزار پرونده شکایت کارگران در کردستان
  • ولیعهد عربستان: با کوچ اجباری فلسطینیان مخالفیم
  • مخالفت ولیعهد عربستان با کوچ اجباری فلسطینیان
  • تاکید طالبان بر توسعه ارتباط افغانستان و منطقه
  • کاهش مدت زمان رسیدگی به پرونده‌های شکایت کارگران در گلستان
  • مادرم با هدیه وحید شمسایی روحیه گرفت
  • ریسک ورود به پرونده شرکت های خودرویی را پذیرفتیم
  • تبریک تولد بهرام رادان به سبک محسن کیایی!
  • بشاگرد مدال افتخار ایران