Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس مجلس شورای در پیامی به روسای مجالس کشور‌های مسیحی، میلاد حضرت عیسی مسیح علیه السلام و فرارسیدن سال جدید میلادی ۲۰۲۰ را تبریک گفت. تاریخ انتشار: 16:15 - 03 دی 1398 - کد خبر: ۵۷۹۹۹۲ به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، علی لاریجانی در پیامی به روسای مجالس کشور‌های مسیحی، میلاد حضرت عیسی مسیح علیه السلام و فرارسیدن سال جدید میلادی ۲۰۲۰ را تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  بیشتر بخوانید:
لاریجانی: معوقات پرستاران پرداخت شود در متن پیام تبریک رئیس مجلس شورای اسلامی آمده است: صمیمانه‌ترین تبریکات و تهنیت‌های اینجانب را به مناسبت زاد روز باشکوه حضرت عیسی مسیح (علیه السلام) و فرا رسیدن سال جدید میلادی پذیرا باشید. اعتقاد راسخ دارم تحقق صلح، عدالت و پیشرفت در سایه اهدافی که حضرت عیسی مسیح (علیه السلام) همواره بشارت دهنده آن بوده اند، از طریق تعامل سازنده و گفت‌وگوی پیروان ادیان الهی حاصل خواهد شد. در این راستا مجلس شورای اسلامی با هدف تقویت روند صلح و ارزش‌های والای الهی _ انسانی از هرگونه همکاری مشترک و سازنده پارلمانی استقبال می‌کند. فرصت را مغتنم شمرده و سلامت و موفقیت روز افزون جناب‌عالی و نمایندگان محترم پارلمان و پیشرفت و سعادت دولت و ملت شما را آرزومندم.

پایان پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی علی لاریجانی سال جدید میلادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۳۱۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماهنگ| «تو را است معجزه درکف... عصا بیفکن!»

در آستانه عملیات تنبیهی «وعده صادق» علیه رژیم صهیونیستی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در یکی از جلسات مرتبط، یک بیت شعر از غزلی که چندسال پیش با تلمیح از آیات قرآن مجید درباره رویارویی حضرت موسی علیه‌السلام با فرعون و ساحرانِ فرعونی سروده بودند، برای این عملیات خواندند:

تو را است معجزه در کف زِ ساحران مهراس
عصا بیفکن و از بیم اژدها مگریز

دیگر خبرها

  • نماهنگ| «تو را است معجزه درکف... عصا بیفکن!»
  • تقویم نجومی امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اجرای ۳۵۰ برنامه توسط آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • تاریخ شهادت امام جعفر صادق(ع) ۱۴۰۳ + زندگینامه و احادیث
  • اقدام آفریقای جنوبی علیه صهیونیست‌ها نشان داد آرمان‌های نلسون ماندلا زنده است
  • برپایی بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی در ایران و کشور‌های جهان
  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی