Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم‌های پارس جنوبی جم و پیکان تهران از ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه امروز در ورزشگاه تختی جم و در چارچوب یکی از مسابقات معوقه هفته یازدهم به مصاف هم رفتند که در پایان تیم میزبان موفق شد با نتیجه سه بر یک به برتری برسد و به طلسم نبردن‌های خود بعد از ۱۲ بازی در لیگ و جام حذفی پایان بدهد.

پارس که برای دومین هفته بدون حضور سرمربی اداره می‌شد، توانست میهمان تهرانی خود را با نتیجه سه بر یک از پیش رو بردارد تا هر ۲ پیروزی این فصل آنها مقابل تیم‌های خودروساز تهرانی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد نوری(۲۰)، پوریا آریا کیا (۴۳) و نیما انتظاری (۴۸) گلزنان تیم زردپوش میدان بودند و در سوی مقابل جلال‌الدین علیمحمدی از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۸۱ یکی از گل‌ها را برای میهمان جبران کرد.

پارس با این برد ۱۴ امتیازی شد و به رده دوازدهم جدول رده‌بندی صعود کرد. پیکان نیز با ۱۳ امتیاز در رده چهاردهم قرار گرفت. حسین فرکی در این مسابقه به دلیل محرومیت از روی سکوها نظاره‌گر بازی بود.

برچسب‌ها لیگ برتر پارس جنوبی جم تیم فوتبال پیکان محمد نوری حسین فرکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ برتر پارس جنوبی جم تیم فوتبال پیکان محمد نوری حسین فرکی لیگ برتر پارس جنوبی جم تیم فوتبال پیکان محمد نوری حسین فرکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۳۱۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شادی ممنوع برای باقری در دربی خانوادگی

به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان با وجود اینکه در نیمه اول دیدار مقابل گل‌گهر سیرجان شکست خورده بود، اما در نیمه دوم به بازی برگشت و روی ارسال از کرنر و ضربه سر فرشید باقری توانست در دربی کرمان به تساوی یک بر یک دست پیدا کند و با گلزنی این بازیکن کرمانی مجددا شکست ناپذیر بماند.

هافبک بومی نارنجی‌پوشان پس از 12 مسابقه متوالی شکست‌ناپذیری نمی‌خواست که تیمش در بازی حساس دربی کرمان به این روند پایان بدهد و وقتی تیمش را در نیمه اول بازنده دید، در دقیقه 60 با حمله به توپ و جای‌گیری مناسب در محوطه، ارسال سعید واسعی را تبدیل به گل کرد تا دوباره بدون باخت بمانند.

فرشید باقری که همیشه نمایش کم‌نوسان و مطمئنی در میانه زمین داشته، در هفته اخیر هم مقابل گل‌گهر و تیم سابق خود موثر کار کرد و در کنار یک گل، بازی بدون نقصی برای کسب یک امتیاز تیمش ارائه داد.

این بازیکن به دلیل تجربه یک سال و نیمه حضورش در گل‌گهر سیرجان همراه با امیر قلعه‌نویی و بازی خانوادگی بین کرمانی‌ها، تصمیم گرفت پس از گلزنی برای مس شادی خاصی انجام ندهد و توپ را بردارد و به میانه زمین برگردد.

عکاس: جواد نادری پور

دیگر خبرها

  • ساکت الهامی به دنبال طلسم شکنی برابر پرسپولیس
  • هشدار درباره شکست کی‌یف بدون کمک نظامی غرب
  • ایران خودرو دوباره فوتبالی شد
  • شادی ممنوع برای باقری در دربی خانوادگی
  • ادامه روزهای کابوس‌وار مدافع عنوان قهرمانی در لیگ عربستان
  • ژابی آلونسو: همه به دنبال شکست دادن بایرلورکوزن هستند
  • ورزشگاه آزادی، قتلگاه مهمانان پرسپولیس و استقلال
  • حذف امیر حسین هدایی با شکست برابر بازیکن ١٩ ساله
  • سیزدهمین بازی بدون شکست مس رفسنجان
  • دومین برد متوالی نساجی با ساکت/ ذوب‌آهن باز هم در خانه شکست خورد