Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-03@03:33:43 GMT

نقد و بررسی «گور سفید» در حوضخانه قلمستان

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۳۱۸۰۷

نقد و بررسی «گور سفید» در حوضخانه قلمستان

گروه فرهنگی _ نقد کتاب «گور سفید»، 7 دی ماه با حضور نویسنده مجید قیصری و منتقد بهزاد دانشگر در سالن حوضخانه قلمستان برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از اصفهان، مدیر مرکز آفرینش های ادبی قلمستان گفت: برنامه نقد و بررسی کتاب «گور سفید»، روز شنبه 7 دی ماه از ساعت 16 تا 18 با حضور نویسنده مجید قیصری و منتقد بهزاد دانشگر در سالن حوضخانه قلمستان واقع در باغ غدیر برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الهه رضایی اظهار کرد: این کتاب چاپ موسسه افق بوده که از سوی مرکز آفرینش‌های ادبی قلمستان وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان به منظور نقد و بررسی انتخاب شده که داستان زندگی یک دیپلمات و برادرش را روایت می‌کند.

وی افزود: دیگر نویسندگان در این برنامه، یادداشت های یک یا دو صفحه ای در نقد این کتاب ارائه می دهند که حضور برای عموم علاقه مندان آزاد و رایگان است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۳۱۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در این جشنواره که عرض ارادت شاعران کودک و نوجوان به ساحت مقدس امام رضا(ع) است، ۱۲ نفر از شاعران کودک و نوجوان سروده‌های خود را برای شرکت کنندگان در همایش خواندند.

همچنین در این رویداد از جواد محقق هم تجلیل شد، جواد محقق نویسنده، شاعر حوزه کودک و نوجوان و روزنامه‌نگار همدانی است که در سال ۱۳۳۳ متولد شده است و از استادان برجسته و به نام کشور هستند.

کتاب های هم سرو هم صنوبر، باران بهانه بود و صحن حرم با موضوع امام رضا(ع) از جمله آثار این هنرمند برجسته است.

رونمایی و نقد کتاب این لحظه‌ها را دوست دارم از خانم مریم زرنشان نویسنده همدانی از دیگر برنامه های این جشنواره ملی است.

موضوع این کتاب نیز درباره امام رضا(ع) است، خانم زرنشان هم نویسنده و هم شاعر هستند که در حوزه کودک و نوجوان فعالیت دارند.

این جشنواره ملی از جمله برنامه‌های جشنواره بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) است که به مناسبت دهه کرامت در همدان برگزار می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جزییات جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در همدان
  • شماره هجدهم کتاب هدهد سفید در نمایشگاه کتاب رونمایی می‌شود
  • کتاب بنیه فیلمساز را قوی می‌کند/ حتما به نمایشگاه کتاب تهران می‌روم
  • بیش از ۲ هزار مسؤول برای حضور در نمایشگاه کتاب دعوت شدند
  • بحران ادبیات داریم
  • «کلیله و دمنه» در کانون توجه نمایشگاه کتاب ابوظبی
  • اختتامیه دومین جشنواره ملی «دوست من کتاب» در همدان
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی دوست من کتاب برگزار می‌شود
  • بررسی اندیشه های فلسفی شهید مطهری در برنامه رادیویی سوفیا
  • انتشارات جمکران با ۵۰۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید