Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم جشن تولد حسن یزدانی قهرمان کشتی آزاد المپیک و جهان صبح امروز در بیمارستان آرمان برگزار شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پیمان فخری رییس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی، حسن رنگرز سخنگوی فدراسیون کشتی با همراهی بهداد سلیمی صبح امروز با حضور در بیمارستان آرمان، با حسن یزدانی قهرمان کشتی المپیک و‌ جهان که روز گذشته تحت عمل جراحی قرار گرفته بود دیدار کردند و جویای حال او شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن یزدانی که ظهر دیروز عمل جراحی زانوی پای مصدوم خود را در بیمارستان بین المللی آرمان انجام داد، هم اکنون در بخش برای ادامه درمان خود بستری است.

در حالی که ۲ روز تا سالروز تولد ۲۵ سالگی حسن یزدانی باقی مانده، با هماهنگی فدراسیون کشتی و توسط مدیریت بیمارستان آرمان، صبح امروز و با حضور خانواده حسن یزدانی، تعدادی از قهرمانان و جمعی از پرسنل بیمارستان جشن تولد نابغه جویباری برگزار شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: حسن یزدانی تولد حسن یزدانی حسن یزدانی مصدومیت حسن یزدانی محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران لیگ برتر پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس تراکتورسازی لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی ایران کارلوس کی روش جام جهانی تیم ملی فوتبال ایران یوونتوس لیونل مسی وینفرد شفر برانکو منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۳۱۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق جالب در معاملات روز گذشته کپشیر!

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، بررسی‌های نبض بورس نشان داد که روز گذشته معاملاتی (سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) یکی از سنگین‌ترین خرید‌ها توسط سهامداران حقیقی در نماد کپشیر اتفاق افتاده است. جایی که یک سهامدار عمده حقیقی ۱۰ میلیون سهام به قیمت تقریبی ۱۰.۳ میلیارد تومان خریداری کرده است! ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000J07

دیگر خبرها

  • اتفاق جالب در معاملات روز گذشته کپشیر!
  • هدف فدراسیون کشتی از اعزام یزدانی/ نگرانی برای تکرار اتفاق تلخ
  • نحوه اعزام حسن یزدانی به المپیک؛ بحران بزرگ یا یک اتفاق عادی؟!
  • حسن یزدانی بحران ملی نیست
  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • امداد رسانی به مصدومان واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر به شادمهر
  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • بنی گانتز مجروح شد/عمل جراحی در بیمارستانی در تل آویو
  • بنی گانتز تحت عمل جراحی قرار گرفت
  • کامران قاسم‌پور کجای ماجراست؟