Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-28@19:24:24 GMT

قتل دو دختر ۱۹ و ۲۱ ساله توسط پدرشان

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۳۱۹۹۹

قتل دو دختر ۱۹ و ۲۱ ساله توسط پدرشان

رویداد۲۴ «سرهنگ شمس بیرانوند» رییس کلانتری ۱۲۹ جامی درباره جزییات این قتل گفت: صبح امروز در پی تماس یک آقا با پلیس ۱۱۰ گروهی از ماموران کلانتری جامی به یک منزل مسکونی اعزام شدند تا خبر مرگ دو خواهر جوان به دلیل گازگرفتگی را که توسط پدرشان گزارش شده بود، بررسی کنند.

وی با اشاره به اینکه متوفیان دو خواهر ۱۹ و ۲۱ ساله بودند، ادامه داد: پس از حضور عوامل کلانتری در محل حادثه و بررسی علت حادثه ماموران کلانتری متوجه اظهارات متناقض پدر و مادر این دو دختر می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: اخبار حوادث/ لیلا دختر تهرانی به اعدام محکوم شد رییس کلانتری ۱۲۹ جامی خاطرنشان کرد: ماموران کلانتری تحقیقات‌شان را بیشتر ادامه داده و در نهایت پدر خانواده به قتل دو دختر خود اعتراف کرده و می‌گوید با دخترانم مشکلات خانوادگی داشتیم و هر چه تلاش کردیم تا این مشکلات برطرف شود، متاسفانه موفق نشدیم و شب گذشته بعد از یک مشاجره تصمیم به قتل دخترانم گرفتم.

به گفته رییس کلانتری ۱۲۹ جامی تحقیقات در خصوص علت قتل همچنان ادامه دارد. منبع: ایلنا لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000ph6 خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 حوادث اخبار حوادث قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۳۱۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، با اجرای طرح شناسایی و دستگیری سارقان توسط ماموران کلانتری ۱۵ آزادگان ۷ فقره سرقت را طی هفته گذشته کشف و در این راستا ۳ نفر را دستگیر کردند.
 
مأموران کلانتری ۱۵ آزادگان در راستای اجرایی کردن طرح مبارزه با سرقت در سطح شهرستان یزد در هفته گذشته موفق شدند ۳ سارق با ۷ فقره سرقت دستگیر و به مراجع قضایی معرفی کنند.

دیگر خبرها

  • مبارزه با فساد و تأمین امنیت روانی جامعه اولویت دستگاه عدلیه است
  • مادر قاتل آگهی مفقودی بچه را منتشر کرد!
  • مادر قاتلی که آگهی مفقود شدن فرزندش را منتشر کرد
  • شرور قمه‌کش در میدان انقلاب بازداشت شد
  • قتل دختر اصفهانی مبتلا به اتیسم به دست مادرش
  • راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد
  • ماجراجویی تراکتور و سپاهان بدون حضور سرخابی ها؛ جامی برای فرار از بحران و انتقاد
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده قاچاقچی
  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد
  • سفر رییس جمهور به پاکستان و سریلانکا با برکت بود