Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فارس: شورای هماهنگی جبهه اصلاحات، دیروز میزبان هیات رئیسه فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی بود.

در این نشست، ابتدا مصطفی کواکبیان، رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گزارشی از حدود 100 نفر از اصلاح‌طلبانی که از سوی هیات‌های اجرایی در سراسر کشور رد صلاحیت شده‌اند؛ ارائه کرد و اظهار داشت: ما حتما پیگیر این موضوع هستیم و از هیات‌های نظارت شورای نگهبان می‌خواهیم با بی‌طرفی کامل و رعایت عدالت و قانون نگذارند هیچ‌گونه حقی از داوطلبان انتخابات مجلس یازدهم تضییع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیرکل حزب مردم‌سالاری در ادامه با بیان اینکه ما در انتخابات به‌دنبال ارائه لیست واحد هستیم، تاکید کرد: در شرایطی که عده‌ای از عناصر افراطی با ایجاد جنگ روانی به‌دنبال مأیوس کردن مردم از حضور در عرصه انتخابات هستند تنها راه عقلانی برای سیاست‌ورزی در شرایط کنونی انسجام درونی و اتحاد همه احزاب اصلاح‌طلب است و هرکسی در چنین شرایطی از یأس و ناامیدی و تفرقه و اختلاف دم بزند قطعا نمی‌تواند خودش را همراه جبهه اصلاحات بداند.

وی خاطرنشان کرد: ما می‌دانیم که مجلس دهم علی‌رغم خدمات فراوان دچار ضعف‌هایی هم بوده است که به دلیل نداشتن اکثریت پارلمانی فراکسیون اصلاح‌طلبان نباید این ضعف‌ها را به پای اصلاحات نوشت؛ هرچند اعضای فراکسیون امید کارنامه جداگانه‌ای از عملکرد مثبت در طول مجلس دهم داشته‌اند اما در جمع‌بندی مجموع عملکرد فراکسیون نیز ما به نتایج مثبتی خواهیم رسید.

عضو هیات رئیسه فراکسیون امید مجلس با اشاره به ده‌ها طرح قانونی و چندین مورد از تحقیق و تفحص و سوال از وزرا و تذکرات کتبی و شفاهی و پیگیری امور مردم قول داد در نشست دیگری با حضور هیات رئیسه مجمع نمایندگان تهران گزارش کاملی از عملکرد نمایندگان تهران مطرح شود.

در این نشست علاوه بر محمدرضا عارف، سایر اعضای هیات رئیسه فراکسیون امید نیز گزارشی از عملکرد این فراکسیون را ارائه دادند و در پایان نیز تعدادی از دبیران کل احزاب دیدگاه‌های خودشان را در زمینه عملکرد مجلس دهم و فراکسیون امید و همچنین نحوه هماهنگی برای فعالیت مربوط به انتخابات مجلس یازدهم ارائه کردند.

منبع: فردا

کلیدواژه: کواکبیان انتخابات جبهه اصلاحات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۳۲۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا با حضور اعضا در تایلند برگزار شد و در این انتخابات دو کرسی مهم و ارزشمند برای نمایندگان ایران کسب شد.

 پس از برگزاری این جلسه فرید فتاحیان که پیش از این بعنوان مدیر اجرای کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا برگزیده شده بود در این سمت باقی ماند.

طبق دستورالعمل جدید کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عنوان دبیر کلی حذف شده و تمام وظایف آن با دایره اختیارات بیشتر بر عهده مدیر اجرایی است. بر این اساس فتاحیان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا شد.

همچنین محسن رضوانی رییس فدراسیون شنای ایران در این انتخابات با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان از سال ۲۰۲۵ الی ۲۰۲۹ انتخاب شد.

رضوانی علاوه بر این مقام بعنوان نماینده هیات رئیسه ورزش‌های آبی آسیا به منظور نظارت بر کمیته واترپلو این قاره تعیین گردید. رئیس فدراسیون شنا پس از این انتخابات در هیات رئیسه کنفدراسیون آسیا نیز ابقا شد.

دیگر خبرها

  • فرزین برای ارائه گزارش عملکرد منابع و مصارف نظام بانکی در سال ۱۴۰۲ به کمیسیون اقتصادی می رود
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • جبهه پایداری به دنبال تصاحب هیات رئیسه مجلس است
  • پزشکیان لیدر می‌شود؟/ترکیب‌ احتمالی فراکسیون‌های مجلس آینده
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • کاهش مطالبات غیرجاری در بانک نتیجه اثربخشی اصلاحات در حوزه حقوقی است
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • حسینی: دولت به موضوع انتخاب رئیس مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند
  • مردم نباید به انتخابات دور دوم مجلس بی‌اعتنا باشند