Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@13:49:57 GMT

گرامیداشت نهم دی ماه در کرمان

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۳۲۱۴۰

گرامیداشت نهم دی ماه در کرمان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حسین انجم‌شعاع رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان کرمان گفت: ۹ دی از روز‌های سرنوشت‌ساز در تاریخ انقلاب بوده و یادآور حضور حماسی مردم در پیروی از ولایت و خاموش کردن فتنه ۸۸ است.

او با بیان اینکه فتنه ۸۸ برای براندازی نظام اسلامی طراحی شده بود و ۹ دی فرصتی برای روشنگری و بصیرت‌افزایی در جامعه است افزود: عدم بصیرت جامعه را به نابودی می‌برد و در طول تاریخ اتفاقات زیادی افتاد که ناشی ازعدم بصیرت بود از جمله در جنگ صفین امام علی (ع) را تحت فشار قرار دادند و آن وقایع اتفاق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه بصیرت باعث می‌شود انسان حق را از باطل به‌درستی تشخیص بدهد افزود: تا زمانی که ما به ارزش‌های دینی و اسلامی نظام پایبند باشیم دشمن دنبال توطئه و فتنه است و دست از دشمنی خود برنمی‌دارد.

اوبا تاکید بر اینکه باید با روشنگری در جامعه مردم را در جریان مسائل انقلاب، دنیا و توطئه‌های دشمن قرار داد بیان کرد: بصیرت محور همه کار‌های انسان است و اگر کار‌های ما با بصیرت و تیزبینی انجام شود نتیجه مطلوب را هم خواهیم گرفت.

انجم‌شعاع با بیان اینکه وجود بصیرت در روز‌های فتنه که دشمن جو را غبارآلود می‌کند، نتیجه‌بخش است گفت: ستاد بزرگداشت ۹ دی در استان کرمان یک ماه گذشته تشکیل شده و برای بزرگداشت روز بصیرت برنامه‌های متنوعی تدارک دیده شده است.

او با اشاره به اینکه برنامه‌ها در دو بخش آئینی و مراسم و در قالب‌های محتوایی و هنری برگزار می‌شود افزود: مراسم محوری ۹ دی در شهر کرمان صبح روز دوشنبه ۹ دی‌ماه جاری از ساعت ۹:۳۰ با سخنرانی سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در محل میدان شورا مقابل حسینیه ثارالله شهر کرمان برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان از برگزاری برنامه بصیرتی با عنوان بصیرت انقلابی و مسجد در ۱۰ مسجد شهر کرمان خبر داد و تصریح کرد: تجمع ورزشکاران، پیاده‌روی و تجمع دانشجویان و دانشگاهیان کرمان و همایش ورزش زورخانه‌ای استان از دیگر برنامه‌های اجرایی در این ایام است.

او با بیان اینکه کتاب بیداری توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با مشارکت و همکاری استانداری و شهرداری کرمان چاپ شده است گفت: مراسم ۹ دی در تمام شهر‌ها و شهرستان‌های استان باشکوه برگزار می‌شود

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حماسه 9 دی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۳۲۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جبهه انقلاب با عبور از اختلافات جزیی، ایران قوی را بسازد

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن رضایی در حاشیه کمیسیون تخصصی شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با بیان اینکه ارزش‌های انقلاب همچون ایثار، برادری، وحدت و فداکاری عامل پیروزی بر رژیم طاغوت بودند، گفت: برادری و وحدت رمز موفقیت و پیروزی ما در سخت‌ترین دوران تاریخ کشورمان بوده‌اند.

وی با یادآوری اینکه «روح برادری در دفاع مقدس، قوای رزمندگان را چند برابر و معجزه می‌کرد»، متذکر شد: کمرنگ شدن این ارزش‌ها در سال‌های اخیر، به ضرر انسجام ملت و همچنین مانع رشد و پیشرفت است.

دبیر شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با تأکید بر اینکه دشمنان به دنبال ایجاد تفرقه‌اند و باید با هوشیاری و بصیرت در مقابل این توطئه‌ها بایستیم، گفت: جبهه انقلاب باید اختلافات جزئی و سلایق شخصی را کنار گذاشته و با همدلی و حول منافع ملی در جهت ساختن ایرانی قوی و آباد قدم بردارد.

کد خبر 6095895

دیگر خبرها

  • جبهه انقلاب با عبور از اختلافات جزیی، ایران قوی را بسازد
  • حمایت از مردم غزه، راهی که همچنان ادامه دارد
  • تعامل هنرمندان استان یزد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر
  • چرخه بازپروری معتادان متجاهر کامل اجرا نمی‌شود /کارتن خواب‌ها چهره شهر را نا زیبا می‌کنند
  • چرخه بازپروری معتادان متجاهر کامل اجرا نمی‌شود
  • درمان بیش از ۵ هزار معتاد متجاهر در کمپ‌های ماده ۱۶ کرمان
  • بصیرت افزایی بزرگترین ضربه به طرح‌های استکباری دشمنان است
  • غرفه کرمان جزء برترین‌های نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم برای شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام
  • پیام دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی به مناسبت گرامیداشت روز معلم و استاد