Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی پیکان در نشست خبری پس از دیدار این تیم برابر پارس جنوبی حاضر شد.

طرفداری - در چارچوب رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران و در دیداری معوقه، پیکان با نتیجه 3 بر 1 مغلوب پارس جنوبی جم شد.

به گزارش تسنیم، غلامرضا حسنوی، مربی پیکان در پایان جدال تیمش برابر پارس جنوبی گفت:

ان‌شاءالله این برد مبارک تمام مردم جم باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به‌هرحال با توجه به شرایطی که ما در پیکان داریم،‌ حاصل برنامه‌ریزی غلط، ضعیف و یا هر چیزی دیگری،‌ یک تیم باید شش میزبانی داشته باشد و یک تیم هم مثل ما الان شش بازی است زمین خودمان را ندیدیم.

وی افزود:

پشت سر هم در حال مسافرت هستیم. این حاصل برنامه‌ریزی ماست. ما همان پیکانی هستیم که مقابل استقلال و سپاهان دیدید چطور بازی کردیم. البته نمی‌خواهم باخت امروزمان را توجیه کنیم، اما به‌هرحال خواستم همه بدانند این چه برنامه‌ریزی است. حالا چون ما تماشاگر نداریم قانون هم نداریم؟! ما یک بازی می‌توانستیم در خانه داشته باشیم که آن را هم از ما گرفتند و به آزادی بردند (بازی با استقلال). پشت سر هم در حال سفر به آبادان، اصفهان و مشهد و جم سفر کردیم. ما در دو ماه اخیر هیچ بازی داخل خانه‌ای انجام ندادیم. شما فوتبال ما را با فوتبال دو هفته پیش مقایسه کنید و ببنید بچه‌های ما حق دارند که نتوانند بازی کنند. من فقط خواستم اشاره‌ای به این موضوعات داشته باشم. به هر حال با بضاعتی که داشتیم ان‌شاءاالله در نیم فصل دوم با تقویت تیم‌مان در چند پست پیکان بهتری خواهیم دید.

حسنوی در خصوص اینکه پیکان در خلق موقعیت عاجز بود، یادآور شد:

هر دو تیم امروز در یک زمین بازی می‌کردیم! با توجه به اینکه فشردگی در محوطه جریمه تیم پارس جنوبی زیاد بود،‌ اجازه خلق موقعیت به ما نداد. بچه‌ها هماهنگی و تمرکزشان از بین رفته است. ما از زمانی که از سفر مشهد بازگشتیم 72 ساعت سپری نشده که به اینجا آمده‌ایم. تیم پارس حداقل یک روز بیشتر از ما استراحت کرده است. این‌ها تأثیرگذار است. این هم با ساختار و امکانات ضعیفی که ما داریم. به همین خاطر هم این اشتباهات هم امروز داشتیم.

مربی پیکان در پایان در خصوص سه بازیکن جدید این تیم افزود:

 قطعا این بازیکنان شرایط خوبی داشتند که به تیم ما اضافه شدند. دو نفر آن‌ها توانستند زود خودشان را با ما وقف ندهند حالا ابراهیم صالحی نتوانست خودش را با ما وقف ندهد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۳۲۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم شکست‌ناپذیری تیم آلونسو با فرار از شکست خانگی

سریال بازی‌های بدون شکست قهرمان زودهنگام فصل جاری بوندس‌لیگا با فرار این تیم از یک باخت خانگی برابر اشتوتگارت ادامه پیدا کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین بازی از شب دوم از هفته سی‌و‌یکم بوندس‌لیگای آلمان، امشب (شنبه) در ورزشگاه بی آره‌نا تیم فوتبال بایرلورکوزن قهرمان زودهنگام مسابقات پذیرای اشتوتگارت بود که این بازی با تساوی 2-2 به پایان رسید.

اشتوتگارت با گل‌های کریس فوریخ در دقیقه 47 و دنیز اونداو در دقیقه 57 از میزبان پیش افتاد. لورکوزن توسط امین عدلی در دقیقه 62 یکی از گل‌های خورده را جبران کرد. در حالی که شمارش معکوس برای ثبت اولین باخت شاگردان ژابی آلونسو پس از 45 بازی بدون شکست متوالی در تمامی رقابت‌ها آغاز شده بود، رابرت آندریخ دومین گل را در دقیقه 6+90 برای لورکوزن به ثمر رساند تا تیمش را درست در آخرین دقیقه از شکست خانگی نجات دهد و شانس ثبت فصلی بدون شکست را برای آن زنده نگه دارد.

بایرلورکوزن تا آستانه اولین شکست فصل رفت و باز هم نباخت

 

با این نتیجه لورکوزن 81 امتیازی شد و اشتوتگارت هم با 64 امتیاز همچنان در رده سوم جدول باقی می‌‌‌ماند هرچند فاصله‌اش با بایرن مونیخ رده دومی نسبت به هفته گذشته بیشتر شد و به 5 امتیاز رسید.

 

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • تداوم شکست‌ناپذیری تیم آلونسو با فرار از شکست خانگی
  • پیروزی خانگی بایرن مونیخ و شکست سنگین دورتموند
  • زمانی: گلی که زدم تقدیم به کُردهای ایران
  • چالش عجیب برای عنایتی قبل از سفر به قزوین
  • شکست خانگی آدانادمیراسپور برابر گالاتاسرای
  • نمایش درخشان دو دروازه‌بان مس مقابل پیکان
  • مس صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • جبران فرصت‌های سوخته در رفسنجان
  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم