Web Analytics Made Easy - Statcounter

تراکتور با پیروزی برابر شهر خودرو به آینده امیدوار شد.

طرفداری- در چارچوب رقابت های لیگ برتر ایران و در هفته یازدهم، دو تیم تراکتور و شهر خودرو امروز به مصاف هم رفتند که بازی با برتری 3-1 تراکتور خاتمه یافت.

هفته یازدهم لیگ برتر
تراکتور-شهر خودرو
دوشنبه 3 آذر 1398 ساعت 15:30

تبریز- ورزشگاه یادگار امام
داور: حمید حاج‌ملک؛ کمک‌ها: علی میرزابیگی و بابک داوری

گل ها: رضا اسدی(تراکتور)، مسعود شجاعی(تراکتور)، اشکان دژاگه(تراکتور)، محمد حسین مرادمند(شهر خودرو)

 

ترکیب دو تیم

ترکیب شهر خودرو:

سیدمهدی رحمتی، حسین مرادمند، علی نعمتی، محمدعلی فرامرزی، فرشاد محمدی‌مهر، سروش رفیعی، اکبر صادقی، امین قاسمی‌نژاد، سعید صادقی، یونس شاکری و مرتضی خراسانی 

ترکیب تراکتور: 

رشید مظاهری، ایمان سلیمی، محمدرضا خانزاده، مهدی تیکدری، میثم تیموری، رضا اسدی، اکبر ایمانی، مسعود شجاعی، اشکان دژاگه، احسان حاج‌صفی و ساسان انصاری گزارش بازی

بازی را تراکتور ها هجومی تر آغاز کردند و تیم یحیی گل محمدی از آن سوی میدان با بازی بسته خود به دنبال از کار انداختن اشکان دژاگه و مسعود شجاعی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال شهر خودرو نیز در حمه دست و پا بسته به نظر نمی رسید و با هجوم های سرعتی خود دروازه رشید مظاهری را کمابیش تهدید کرد. بازی بدون گل ادامه داشت تا این که با نفوذ میثم تیموری از سمت چپ خط دفاعی تیم مشهدی، رضا اسدی با ارسال کوتاه هم تیمی خود دروازه مهدی رحمتی را باز کرد و تیمش را برنده به سوی رختکن هدایت کرد.

در ابتدای نیمه دوم، همچنان این تیم تبریزی بود که میل هجومی بیشتری داشت. در نهایت مسعود شجاعی بود که با ارسال حاج صفی روی دروازه تراکتور از غفلت مدافعین شهر خودرو استفاده و تیمش را دو گله کرد. با فاصله کمی بعد از گل دوم، محمد حسین مرادمند از روی ارسال فرشاد محمدی مهر توانست دروازه رشید مظاهری را باز کند.

تراکتوری ها اما باز هم به حملات خود ادامه دادند تا این که اشکان دژاگه توانست از روی یک ضد حمله سریع و با شوت سرکش خود دروازه رحمتی را باز کند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۳۲۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستیار آینده مسعود شجاعی از حالا مشخص است!

به گزارش "ورزش سه"، مسعود شجاعی حالا سرمربی دروازه‌بانی شده که اختلاف سنی زیادی با او نداره و سال‌ها در اردوهای تیم ملی ارتباط نزدیکی با وی داشته است‌.

علیرضا حقیقی از میانه فصل تجربه‌ای متفاوت با رفیق قدیمی خود، مسعود شجاعی به دست آورد و البته او نقش مهمی هم در تیم هوادار برعهده دارد.

از ابتدای حضور مسعود شجاع بارها دیده شده که او در حین متوقف شدن بازی با دروازه‌بانش شروع به صحبت می‌کند و تاکتیک‌های تیم را با او در میان می‌گذارد.

حقیقی اگرچه کاپیتان اول هوادار نیست اما نقش انتقال دهنده دستورات را در عقب زمین هوادار ایفا می‌کند. شاید حقیقی در سال‌های پس از فوتبالش نیز در نقش یک دستیار برای مسعود شجاعی ظاهر بشود.

دیگر خبرها

  • دستیار آینده مسعود شجاعی از حالا مشخص است!
  • پولی در مسیر قهرمانی پرسپولیس (عکس)
  • این الهلال برای سه گانه کمین کرده است!
  • تراکتور مغلوب اولین کاپیتانی چشمی شد!
  • در بازی تراکتور - استقلال همه ضرر کردند؛ به جز رقیب سرسخت حسین حسینی!
  • ۱۲ سانتی‌متری که قهرمانی را از استقلال نگرفت!
  • پیروزی نفس‌گیر دورتموند برابر PSG در شب فرصت‌های سوخته
  • خالدآبادی: کاری به پرسپولیس و بازی‌هایش نداریم
  • استقلال در تبریز لرزید، هدیه دستیار یحیی به اوسمار! / جدال حنجره‌ها جای زانوها
  • تساوی تراکتور و استقلال در ایستگاه بیست و پنجم