Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-28@17:51:58 GMT

تراکتور با غلبه بر شهرخودرو به رتبه پنجم رسید

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۳۲۵۹۸

تراکتور با غلبه بر شهرخودرو به رتبه پنجم رسید

آفتاب‌‌نیوز :

امروز (سه‌شنبه) در دیداری معوقه از هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران، تراکتو در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف شهرخودرو رفت و با درخشش بازیکنان باتجربه خود به پیروزی سه بر یک دست یافت.

«حمید حاج‌ملک» قضاوت این دیدار را با کمک‌های «علی میرزابیگی» و «بابک داوری» برعهده داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقیقه ۲۳ ضربه سر «ایمان سلیمی» تراکتور را در آستانه رسیدن به گل قرار داد که «سیدمهدی رحمتی» با واکنشی تماشایی، دروازه تیمش را نجات داد.

تراکتور در نیمه نخست بر روند بازی مسلط بود و در دقیقه ۳۷ به گل رسید.

پاس عالی «میثم تیموری» در دهانه دروازه میهمان به «رضا اسدی» رسید تا این بازیکن که دوباره در خط میانی به کار گرفته شده بود، گل نخست را برای تراکتور به ارمغان آورد.

برتری میزبان در نیمه دوم ادامه یافت و در دقیقه ۵۰ تعلل مدافعان شهرخودرو موجب شد تا توپ به «مسعود شجاعی» رسیده و او دومین گلزن تراکتور لقب بگیرد.

دو دقیقه پس از آن «محمدحسین مرادمند» مدافع پیش‌تاخته میهمان با ضربه سر شیرجه‌ای یکی از گل‌های خورده تیم تحت هدایت «یحیی گل محمدی» را جبران کرد.

در حالی‌که بازیکنان میهمان برای رسیدن به تساوی تلاش می کردند، در دقیقه ۷۱ کار تیمی تراکتور و شوت «اشکان دژاگه»، میزبان را به گل سوم رساند.

لحظاتی پس از آن، شهر خودرو به گل رسید که کمک دار آن‌ را آفساید اعلام کرد که این تصمیم با اعتراض شدید بازیکنان شهرخورد مواجه شد.

در نهایت این دیدار حساس و تماشایی با برتری سه بر یک میزبان به اتمام رسید تا پرشورهای تبریزی به ادامه لیگ امیدوار شوند.

تراکتور با این پیروزی ۲۷ امتیازی شد و با ۱۵ بازی به رتبه پنجم جدول رسید و شهرخودرو هم ۲۸ امتیازی باقی ماند.

ترکیب تراکتور

رشید مظاهری، ایمان سلیمی، محمدرضا خانزاده، مهدی تیکدری، میثم تیموری، رضا اسدی، اکبر ایمانی، مسعود شجاعی، اشکان دژاگه(سعید مهری)، احسان حاج صفی و ساسان انصاری (مازولا)

ترکیب شهرخودرو

سیدمهدی رحمتی، حسین مرادمند، علی نعمتی، محمدعلی فرامرزی، فرشاد محمدی‌مهر، سروش رفیعی، اکبر صادقی، امین قاسمی‌نژاد، سعید صادقی(کارلوس آلبرتو)، یونس شاکری (حسین مهربان) و مرتضی خراسانی

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: تیم فوتبال تراکتور لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۳۲۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کابوس اونانا دست از سر یونایتد برنمی‌دارد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد که امروز در اولدترافورد بارها ‏با درخشش موریچ، دروازه‌بان برنلی، در باز کردن دروازه این تیم ناکام ‏مانده بود بالاخره در دقیقه 79 توسط آنتونی به گل رسید تا به ‏خواسته‌اش یعنی سه امتیاز نزدیک شود. ‏

یونایتد پیش از این بازی 53 امتیازی بود و در رتبه ششم جدول قرار ‏داشت آنها درحالیکه یک بازی بیشتر از تاتنهام 60 امتیازی داشتند ‏می‌دانستند که شانس صعودشان به رتبه پنجم اندک است. رقابت ‏اصلی آنها با نیوکسل برای ایستادن در رتبه ششم است. ‏

بعد از گل آنتونی در دقیقه 79 یونایتد سه امتیاز را در جیب خود ‏می‌دید اما هشت دقیقه بعد اشتباه اونانا باعث شد همه این حساب ‏و کتاب‌ها به هم بریزد.‏

برنلی کرنر را از سمت چپ روی دروازه ارسال کرد. اشتباه محاسبه بین ‏اونانا و اریکسن و خروج بد دروازه‌بان کامرونی باعث شد یک پنالتی به ‏سود برنلی اعلام شود. خروج بد اونانا باعث شد توپ بیرون از محوطه ‏به گودموندسون برسد اما والی او بعد از برخورد به دالوت به کرنر ‏رفت.

 داور ولی اجازه ارسال این کرنر را نداد و گفت صحنه خروج اونانا ‏باید با وی‌ای‌آر بررسی شود. او در بازگشت به زمین نقطه پنالتی را ‏نشان داد و زکی عمدونی پنالتی را بر خلاف جهت حرکت اونانا به گل ‏تبدیل کرد. ‏

دیگر خبرها

  • اتلتیکو مادرید ۳-۱ اتلتیک بیلبائو؛ تثبیت رتبه چهارم با غلبه بر رقیب مستقیم
  • کابوس اونانا دست از سر یونایتد برنمی‌دارد! (عکس)
  • یونایتد 1-1 برنلی: رتبه ششم هم در خطر است!‏
  • خیرونا برد، بارسا یک پله سقوط کرد
  • (ویدئو) تراکتور در ضربات پنالتی ذوب آهن را حذف کرد
  • تراکتور از ذوب آهن انتقام گرفت/ صعود سرخ های تبریز به یک چهارم
  • تساوی تراکتور و ذوب آهن درپایان ۹۰ دقیقه/حملات سرخ ها نتیجه نداشت
  • موقعیت سوزی تراکتور در نیمه اول دیدار با ذوب آهن
  • اشاره جالب ریکی آلوز به هواداران تراکتور
  • میهمان ویژه در عکس تیمی تراکتوری‌ها