Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان مرکزی از جریان‌سازی دروغین رسانه‌های ضدانقلاب از ‌‌‌تجمعات ‌کارگران استان مرکزی خبر داد و گفت: آنها سعی در نشان دادن ‌تقابل ناجا با کارگران را داشتند. ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۴ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، سرهنگ حسن مفخمی شهرستانی صبح امروز در دیدار مدیر و تحریریه دفتر خبرگزاری تسنیم استان مرکزی با اشاره به فعالیت خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: جا دارد از مجموعه خبرگزاری تسنیم در همراهی با مجموعه نیروی انتظامی به ویژه در ایام  اغتشاشات اخیر که همراهی و حمایت مطلوبی از مجموعه ناجا داشته تشکر کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: موضوع آسیب های اجتماعی و حل مشکلات جامعه در حوزه نظم و امنیت یک بحث و دغدغه دوسویه بین ناجا و رسانه به شمار می‌رود که امیدواریم رسانه‌ها با ورود هنرمندانه به عرصه فرهنگسازی یاریگر ناجا باشند.

مفخمی شهرستان بیان کرد: یکی از مهم‌ترین سرفصل‌های کار ناجا در کشور و به طور اخص در استان مرکزی تدوین و اجرای علمی برنامه‌ها و ماموریت‌های اجرایی است که در این راستا از ظرفیت مجموعه‌های علمی و دانشگاهی استان مرکزی به شدت استفاده می‌کنیم.

فرمانده انتظامی استان مرکزی اقدام خبرگزاری تسنیم استان مرکزی در بررسی عمیق و ریشه‌ای پرونده‌ها و بزه‌های ارتکابی در استان مرکزی را کاری بدیع در عرصه خبر و موثر دانست و گفت: از ورود رسانه‌ها به عرصه حوزه امنیتی و نظم به شدت استقبال می‌کنیم چرا که رسانه ها با فرهنگسازی دقیق و درست در حوزه نظم و امنیت در ابعاد مختلف نقشی موثر و جامع ایفا می‌کنند.

وی ادامه داد: بی‌شک اقدام درست در حوزه نظم و امنیت آمد و شدهای ترافیکی زمینه ساز کاهش تلفات جاده‌ای است بنابراین ورود رسانه به طور ریشه‌ای و کارشناسانه به حوزه نظم و امنیت امری قابل تحسین است که نیروی انتظامی به شدت از این اقدام حمایت می‌کند.

مردم عنصر مهم و موثرترین اصل فعالیت‌های پلیس استان مرکزی

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به اغتشاشات اخیر در استان مرکزی گفت: در اغتشاشات اخیر تلاش ما برخورد علمی و پیشگیرانه با موضوع بود و در این راستا از برخوردها قهری و فیزیکی تاحدامکان پرهیز شد که دراین راستا با اقداماتی که شد موفق شدیم خیلی سریع نظم، امنیت را به استان برگردانده و از جمله سه استان برتر کشور در حل مشکلات در اغتشاشات باشیم.

وی ادامه داد: مردم استان مرکزی خوشبختانه همکاری و همراهی خوبی با پلیس دارند که همین امر سبب تسهیل اقدامات پلیس شده به طوری که در موضوعاتی مانند اغتشاشات اخیر مردم استان با همدلی و همراهی با پلیس در راستای بسط و برقراری نظم و امنیت همکاری خوبی داشته و دارند.

مفخمی شهرستان خاطرنشان کرد: مردم عنصر مهم و موثرترین اصل فعالیت‌های ناجا در کشور و استان است چرا که بدون همراهی و همکاری مردم پلیس قادر به اجرای ماموریت‌های خود نبوده و نیست بنابراین مردم‌مداری از اصول مهم فعالیت پلیس است و در استان مرکزی نیز دستور دادیم تا در برنامه‌ها نقش مردم و رضایت عمومی مردم در صدر برنامه ریزی‌ها قرار داشته باشد.

اردبیل|وظیفه اصلی نیروی انتظامی مقابله با هجمه‌های دشمنان استخوزستان| امنیت مردم خط قرمز نیروی انتظامی استامام جمعه بیرجند: اقدامات نیروی انتظامی مصداق بارز امر به معروف است

پلیس همواره حامی و همراه تولید و قشر کارگری است

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به اعتراضات کارگری در استان مرکزی نیز گفت: پلیس همواره حامی و همراه تولید و قشر کارگری است که در این راستا هم‌پای برنامه‌ریزان کشور و استان پیگیر مطالبات کارگری و حل مشکل کارخانجات و مجموعه های کارگری استان بوده ایم.

وی عنوان کرد: متاسفانه اشتباهات برنامه‌ریزی، برخی سیاست‌های اجرایی نادرست منجر به مشکلاتی برای قشرکارگری و بخش تولید استان شد که همین امر با اعتراضات کارگری و تجمعات چندباره کارگران همراه بوده است.

مفخمی شهرستان عنوان کرد: پلیس هیچ‌گاه خود را در تقابل با کارگران نمی‌داند و در تجمعات نیز نشان دادیم با کارگران همراه هستیم هرچند برخی جریانات معارض سیاسی و رسانه‌های ضدانقلاب سعی در نشان دادن چهره‌ای سرکوب‌گر و تقابل ناجا با کارگر داشت اما کارگران استان به خوبی از همراهی پلیس و این قشر آگاهی دارد به طوری که در جریان تجمعات و اعتراضات کارگران تمام تلاش را کردیم تا از هرگونه خروج اعتراضات کارگری از ریل اعتراضات صنفی جلوگیری کنیم و اجازه ندهیم این اعتراضات به مسائلی امنیتی تبدیل شود.

فرمانده انتظامی استان مرکزی ادامه داد: یکی از مسائلی که مکررا معاندان برروی آن مانور تبلیغاتی رفتند مسئله بسته شدن ریل قطار از سوی کارگران بود درصورتیکه پلیس از صبح با کارگران مماشات کرد تا جایی که بارها مسئولان استان با این قشر صحبت کردند، از سویی دستور بازگشایی ریل را داشتیم اما برای پرهیز از هرنوع برخورد قهری ساعت‌ها کنار کارگران ایستادیم و اجازه هیچ برخوردی با کارگران را ندادیم.

وی افزود: پس از 5 تا 6 ساعت مماشاتی که با کارگران داشتیم تلاش کردیم با صحبت، همراهی کارگران را از روی ریل خارج کنیم و حتی موقع عمل نیز تلاش شد از برخورد و آسیب جدی نسبت به کارگران جلوگیری شود چرا که بسته شدن ریل آهن زمینه ساز مشکل و اختلال در تردد سراسری در خط آهن و قطارهای باری و مسافری کشور بود.

مفخمی شهرستانی اضافه کرد: بااین حال، قطاری هم که متوقف شده بود قطاری مسافری بود که حق مسافران تضییع می شد با این حال پلیس با دقت نظر در رعایت تمامی قوانین و جنبه‌های امنیتی برای بازگشایی خط آهن اقدام کرد.

وی ادامه داد: پلیس همواره در برخورد با اعتراضات کارگری با مماشات برخورد کرده چرا که معتقدیم کارگران افسران اصلی جنگ اقتصادی و سنگر تولیدند و به جای این که کف خیابان باشند باید در مجموعه کارخانجات مشغول تولید باشند اما با این حال یک جریان نفوذی تلاش دارد پلیس را در برابر نظام و پلیس را مقابل کارگران نشان دهد.

انتهای پیام/ش

R7980/P/S6,73/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۳۲۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران موتور محرک چرخه اقتصاد کشور هستند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد جواد باقری ارومی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان آستارا با اشاره به آیات قرآن و احادیث اهل بیت (ع) به بیان تأثیر ایمان و تقوا در گشایش در زندگی و باز شدن درهای برکات الهی اظهار کرد: غفلت از یاد خدا را سبب محروم شدن از نعمت‌های الهی و بی بهره ماندن از رحمت پروردگار عالم در آخرت می‌شود.

امام جمعه آستارا با گرامیداشت هفته سلامت، اقدامات انجام گرفته توسط دولت در حوزه سلامت را شایسته تقدیر دانست و افزود: با توجه به شعار امسال باید در حوزه سلامت به سمت مردمی سازی برویم و با ترویج اقدامات پیشگیرانه در حوزه بهداشت و مشارکت مردم در طرح‌های غربالگری ضریب سلامت در جامعه را افزایش دهیم.

وی ضمن گرامیداشت هفتم اردیبهشت، روز ایمنی و حمل و نقل گفت: متأسفانه در تعطیلات نوروز امسال ۱۰۶۵ نفر در حوادث رانندگی فوت کرده و بیش از ۱۷۰۰۰ نفر مصدوم شده‌اند، در صورتی که با ایمن سازی راه‌ها و رعایت قوانین توسط رانندگان محترم این امکان وجود داشت که این هموطنان در کنار خانواده‌های خود باشند.

حجت الاسلام باقری ارومی نهم اردیبهشت، روز شوراها را نیز تبریک گفت و از اختلافات موجود بین اعضای شوراها گلایه کرد و افزود: اگر اختلاف نظر و سلیقه‌ها موجب تضارب آرا و افزایش بهره وری گردد بسیار مفید و ارزشمند است؛ اما وقتی اختلافات به نزاع و درگیری بینجامد سبب سستی و عقب ماندگی است.

حفظ و نگهداری پروژه‌های شهری از افتتاح آنها مهم‌تر است

وی آماده سازی بلوار شورا جهت استفاده عموم مردم را بعد از مدت‌ها تأخیر به فال نیک گرفت و ادامه داد: بالاخره پس از مطالبه گری در تریبون‌های مختلف و پیگیری‌های برخی مسؤولان این بلوار آماده افتتاح و بهره برداری است ولی یک تذکر خدمت شهردار محترم عرض می‌کنم نگهداری پروژه‌های پس از افتتاح از اصل آن پروژه مهم‌تر است و اگر قرار است این پروژه هم به سرنوشت ساحل کاکوله دچار شود بهتر است از اکنون فکری به حال آن کنید.

امام جمعه آستارا یازدهم اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر را تبریک گفته و افزود: کارگران نیروهای اصلی و موتور محرک چرخه اقتصاد کشور هستند و در این سالی که جهش تولید با مشارکت مردم باید انجام پذیرد خیلی بیشتر نقش و اهمیت کارگران در تحقق شعار سال آشکار می‌شود.

وی سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم و روز عقیدتی و سیاسی در سپاه را گرامی داشت و اضافه کرد: رمز ماندگاری شهید مطهری، فکر اندیشه او به عنوان یک مکتب و یک روش فکری و اعتقادی است و این مهم او را به عنوان یک الگو و یک متفکر جریان ساز همیشه زنده نگه داشته است.

حجت‌الاسلام باقری ارومی با توجه به تبلیغات رسانه‌ای دشمن برای کم ارزش نشان دادن عملیات وعده صادق گفت: آنچه در این عملیات مهم بود اثبات ظهور قدرت اراده ملت ایران و نیروهای مسلح در عرصه بین الملل بود، اینکه چند موشک شلیک شده و یا به هدف برخورد کرده است مسأله اصلی نیست. مسأله اصلی جرأت یافتن مسلمانان و آزادی خواهان عالم برای نابود کردن رژیم صهیونیستی است که به خوبی اتفاق افتاد و هیمنه تو خالی رژیم خبیث را در هم شکست.

کد خبر 6089112

دیگر خبرها

  • رفتار پلیس با دانشجویان آمریکایی ادعای دروغین آزادی بیان در این کشور را نشان داد
  • سند مقدماتی پیوست رسانه‌ای و گفتمان‌سازی شعار سال تدوین شد
  • جریان وقف باید به سمت دانش‌محور شدن برود / مبلغ ما در وقف شفاف‌سازی و نمایش کارهای علمی است
  • بیش از ۱۰ هزار واحد صنعتی به چرخه تولید بازگشتند
  • خیزشی برای همبستگی با مردم غزه
  • اجرای طرح عفاف و حجاب دغدغه پلیس و مطالبه بر حق مردم است
  • نبرد آمریکا با شعارهای آمریکایی
  • رئیس دانشگاه تهران: اندیشه امت‌سازی به سرعت در حال تحقق است
  • کارگران موتور محرک چرخه اقتصاد کشور هستند
  • برگزاری ۸۰ میز خدمت تامین اجتماعی استان مرکزی در هفته کار و کارگر