Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@03:46:41 GMT

علیرضا بیرانوند را به مرخصی اجباری فرستادند

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۳۲۹۲۳

علیرضا بیرانوند را به مرخصی اجباری فرستادند

مدیرعامل پرسپولیس از دوری گلر شماره یک این تیم تا پایان تعطیلات نیم فصل خبر داد.

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که خروج نام علیرضا بیرانوند در آستانه دیدار با شهرداری ماشهر در مرحله یک چهارم باعث ایجاد حواشی بزرگی شد، مدیرعامل این باشگاه از توافق برای دوری این گلر ملی پوش تا پایان تعطیلات نیم فصل خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بیرانوند که در چند دیدار اخیر سرخپوشان بنا به صلاحدید کادرفنی و گابریل کالدرون نیمکت نشین شده بود، در پایان تمرین پیش از اعزام به آبادان برای دیدار با شهرداری ماهشهر نامش در لیست سرمربی قرار نگرفت. موضوعی که با اعتراض تند این گلر همراه شد و بیرانوند در ادامه برای گفتگو با مدیرعامل راهی باشگاه شد.


گابریل کالدرون اما شب گذشته در گفتگویی که با برنامه فوتبال برتر داشت به این موضوع اشاره کرد که علیرغم اعتمادی که به بیرانوند دارد او تا پایان دیدار با نساجی جایی در تمرینات نخواهد داشت و از شروع نیم فصل با روحیه و انگیزه باید به جمع شاگردانش اضافه شود.


اتفاقی که به نظر می‌رسد در جلسه میان مدیرعامل و بیرانوند نیز مورد توافق گلر شماره یک پرسپولیس قرار گرفته است. انصاریفر در بخشی از صحبت‌های امروز خود بعد از ملاقات با کالدرون برابر خبرنگاران حاضر شد و در توضیح شرایط بیرانوند گفته: با توافقی که صورت گرفته بیرانوند در دیدار با نساجی حاضر نخواهد بود و بعد از پایان تعطیلات نیم فصل به اردو و تمرینات تیم اضافه خواهد شد.

علیرضا بیرانوند پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: علیرضا بیرانوند پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۳۲۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن سابق در سال ۲۰۲۱ به لاوال در لیگ دو فرانسه پیوست اما پس از مصدومیت‌های پرشمار در اواخر فصل گذشته مجبور به بازنشستگی شد.

مهاجمی که اکنون بازنشسته شده استدلال کرده است که او نه یک نظریه‌پرداز با توهم توطئه است و نه یک ضد واکسن، اما او مایل است دادگاه بررسی کند که آیا ارتباطی بین آسیب‌دیدگی او و واکسن وجود دارد یا خیر.

او گفت:«می‌خواهم بفهمم چرا دیگر بدنم به خوبی کار نمی‌کند.» این بازیکن سابق مدعی شد که در همان زمانی که در برابر بیماری واکسینه شده بود، صدمات و مصدومیت‌های زیادی متحمل شده است.

او علاوه‌بر اینکه از شرکت‌های فایزر و بیونتک که تولید واکسن کرونا را برعهده داشتند، شکایت کرده، بلکه علیه فدراسیون فوتبال فرانسه هم اقدام قانونی انجام داده. وکیل این بازیکن گفت:«ابتدا واکسن برای همه اجباری نبود اما بعد از مدتی واکسیناسیون برای بازیکنان حرفه‌ای هم اجباری شد. من فکر می‌کنم که فدراسیون فوتبال در این ماجرا مسئولیت دارد.»

جلسه‌ای در دوم ژوئیه در پاریس برگزار می‌شود که در آن دادگاه به کمک هیئتی از کارشناسان تصمیم خواهد گرفت که آیا بین مصدومیت‌های وی و واکسیناسیون رابطه علت و معلولی وجود دارد یا خیر.

دیگر خبرها

  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • زننده گل ۴۰متری به بیرانوند نیمکت‌نشین شد
  • بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان
  • تمرینات اختصاصی‌ علیرضا بیرانوند پس از مصدومیت | ویدئو
  • استوری علیرضا بیرانوند از تمرینات اختصاصی‌اش پس از مصدومیت (فیلم)
  • بازگشت بیرانوند به قلعه سرخ؛ رونمایی از شماره یک در دیدار با سپاهان!
  • عکس یادگاری پسر علیرضا بیرانوند با رونالدو
  • پرسپولیس با دو مصدوم مهم مقابل آلومینیوم
  • علیرضا بیرانوند آماده بازگشت به میادین + ویدئو
  • برنامه استقلال برای فتح قلعه یادگار/ نکونام در تعطیلات مشکل تعویض‌ها را حل می‌کند