Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@02:30:23 GMT

گل‌محمدی: در پنح بازی اخیر هفت پنالتی ما سوخت

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۳۳۳۸۸

گل‌محمدی: در پنح بازی اخیر هفت پنالتی ما سوخت

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو گفت: ما در نیم فصل باید چند بازیکن خوب به این تیم اضافه کنیم تا هم در آسیا و هم در نیم فصل دوم شرایط بهتری پیدا کنیم.

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری بعد از بازی با تراکتور گفت: امروز بازی جاندار، فیزیکی و خوبی را شاهد بودیم و تماشاگران از این دیدار لذت بردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر تنش‌های داوری نبود، می‌شد دو تیم فوتبال بهتری داشته باشند اما برخی مواقع داوران تصمیماتی می‌گیرند که تب و تاب بازی را تحت تاثیر قرار می‌دهد. در هر صورت به تراکتور و هوادارانش تبریک می‌گویم و معتقدم آنها امروز تیم بهتری بودند.

 

او ادامه داد: آنها تیم قدرتمندی هستند و روز به روز بهتر می‌شوند. ما هم تا جایی که توانستیم کاری کردیم که از نظر فنی مقابل آنها کم نیاوریم. داور کمی لذت فوتبال را در بازی امروز گرفت. به غیر از این بازی در 4 بازی اخیر 6 پنالتی را برای ما نگرفتند و در 5 بازی اخیر 7 پنالتی تیم ما دیده نشده است. همه این پنالتی ‌ها صد در صد بوده و کارشناسان هم آنها را تائید کرده‌اند.

 

سرمربی شهرخودرو در ادامه گفت: ما تیم نوپایی هستیم و وقتی چنین اتفاقاتی برایمان رخ می‌دهد دچار مشکل می‌شویم. ما در نیم فصل باید چند بازیکن خوب به این تیم اضافه کنیم تا هم در آسیا و هم در نیم فصل دوم شرایط بهتری پیدا کنیم.

 

سرمربی شهر خودرو در خصوص اینکه تیمش در نیم فصل فوتبالی شناور انجام می‌داد ولی امروز شاهد آمادگی همیشگی از این تیم نبودیم گفت: ما در 10 دقیقه اول طوری بازی کردیم که شناخت پیدا کنیم ولی در همان ابتدا گل خوردیم. در ادامه تصمیمات داور تیم ما را عصبی کرد. مثلا بازیکن حریف گونه بازیکن تیم ما را شکست ولی داور حتی یک خطای ساده هم نگرفت چه برسد به اینکه اخطار بدهد. وقتی بازیکن ما می‌بیند که گونه هم تیمی اش شکسته عصبی می‌شود.

 

او ادامه داد: امروز تصمیمات داور باعث شد عصبی شویم. ما نمی‌خواهیم داور به بازیکن حریف کارت بی مورد بدهد ولی انتظار داریم تصمیمات منطقی باشد. به نظر من در بازی امروز تمرکز خوبی نداشتیم. امروز از نظر فوتبالی روز خوبی برای ما نبود. زمانی می‌بازید ولی از فوتبال تیمتان لذت می‌برید ولی امروز به خاطر مسائل غیر فنی باختیم که برایم دردناک است.

 

گل‌محمدی در خصوص اینکه بازیکنانش نشان دادند از ابتدای مسابقه عصبی بودند و به نظر می‌رسد تراکتور این تیم را غافلگیر کرده بود گفت: من گفتم که تراکتور تیم خوبی است و پیشرفت خوبی در این هفته‌ها کرده است.

 

گل‌محمدی گفت: تصمیمات داوری باعث شد تا تمرکز تیم ما به هم بریزد.

 

گل‌محمدی در خصوص اینکه لیست نقل و انتقالات شهر خودرو آماده شده است گفت: ما هنوز لیستی آماده نکردیم ولی لیست خروجی ما بستگی به نفراتی که جذب می‌شوند دارد. ما باید با تقویت تیم و امکانات بهتر جای پیشرفت بیشتری داریم. حتما باید تغییراتی داشته باشیم.

 

وی در خصوص اینکه آیا مذاکره با امید عالیشاه صحت دارد یا خیر گفت:خیر این خبر صحت ندارد.

 

سرمربی شهرخودرو در خصوص اینکه برخی بازیکنان شرایط خوبی نداشتند و دلیل این موضوع چه بود گفت: تراکتور تیم قدرتمندی است و نباید انتظار داشته باشیم که مقابل همه تیم ها روند عالی داشته باشیم. الهامی تیم خوبی ساخته و با مهره‌هایی که تراکتور دارد این تیم در حد قهرمانی است و باید از زنوزی هم تشکر کرد. ساختاری که او برای این باشگاه درست کرده ساختار خوبی است.

شهر خودرو یحیی گل محمدی (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شهر خودرو یحیی گل محمدی سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۳۳۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی مشکوک یک بازیکن پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، فرشاد فرجی مدافع قائمشهری پرسپولیس در دیدار با آلومینیوم اراک در نقش مدافع راست وارد میدان شد تا دانیال اسماعیلی‌فر وینگر راست باشد اما شرایط برای او خوب پیش نرفت و در نهایت دو گل وقت‌های اضافه حریف از جایی به دست آمد که فرشاد یا در آن محل بود و ناکام ماند یا در آن محل نبود و از جای خالی‌اش استفاده کردند و گل زدند.

به هر حال فرشاد فرجی این فصل در نقش مدافع میانی هر گاه که در ترکیب اصلی بوده درخشیده و با یک نمایش ضعیف در پست مدافع راست نمی‌توان شایستگی‌ها و توانمندی‌هایش را زیر سوال برد.

فرجی البته در راه‌آهن و شهرخودرو هم بعضا به‌عنوان مدافع راست بازی می‌کرد و نمایش‌های خوبی هم ارائه می‌داد پس با این پست و شرح وظایف‌اش غریبه نیست. او در بازی با آلومینیوم یک ضربه سر زد که اگر بدشانس نبود و آن توپ گل می‌شد هیچ کس ضعف او و خط دفاع پرسپولیس را مورد اشاره قرار نمی‌داد. شماره 3 سرخ‌ها همچنین یک پنالتی خشک و بی‌حرف و حدیث هم زد و جالب بود که بعد از این ضربه به امیررضا رفیعی با حالتی جالب گفت: «تمومش کن!». در واقع فرجی پنالتی پنجم پرسپولیس را به ثمر رساند و اگر رفیعی پنالتی بازیکن حریف را می‌گرفت کار برای پرسپولیس تمام شده بود که اینگونه نشد.

به هر حال فرجی مثل دیگر بازیکنان باتجربه پرسپولیس حذف تلخ در اراک را فراموش کرده و آماده بازی بزرگ مقابل سپاهان است. در شرایطی که دانیال اسماعیلی‌فر از بازی مقابل سپاهان محروم است  فرجی می‌تواند همچنان گزینه‌ای برای بازی در پست مدافع راست باشد چرا که برعکس وحدت حنانوف او کاملا در شرایط مسابقه است و از نظر ذهنی و بدنی توانمندی حضور در این میدان بزرگ را دارد.

جالب اینکه خوشحالی و سرحال بودن او در تمرینات دو روز آخر منتهی به بازی سپاهان عجیب و مشکوک به نظر می‌رسد و هیچ بعید نیست فرشاد از فیکس بودن خود در این میدان مطمئن شده که اینگونه با روحیه و قبراق تمرین می‌کند.

دیگر خبرها

  • محمدی-بلانکو، زوج خط حمله استقلال برای قهرمانی!
  • پنالتی نبود، مهرداد محمدی باید اخراج می‌شد
  • نکونام: سر کسانی باید پایین باشد که مردم آنها را می‌شناسند/ سقف را رعایت کردیم و گریه مان درآمد، سرمان کلاه رفت
  • کارشناس داوری: پنالتی و اخراج علیه استقلال اعلام نشد
  • استقلال در تبریز لرزید، هدیه دستیار یحیی به اوسمار
  • دیدگاه کارشناس داوری در مورد صحنه‌های مشکوک بازی تراکتور و استقلال
  • پنالتی استقلال مقابل تراکتور سوخت؟ | کارشناس داوری نظر می دهد
  • تساوی یک نیمه‌ای تراکتور و استقلال در بازی سرد
  • سرنوشت دیدار تراکتور و استقلال در دستان دو بازیکن
  • خوشحالی مشکوک یک بازیکن پرسپولیس!