Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدبهروز موسوی ندوشن عصر سه شنبه در حاشیه  تشکیل کمیته اضطراری در گفت و گو با ایرنا افزود: با تشکیل این کمیته ، وضعیت آلایندگی شهر بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

وی تصریح کرد: با تصویب کمیته اضطرار آلودگی هوا، فعالیت واحدهای تولید شن و ماسه و سنگ شکن ها در کارخانه های کاشی و سرامیک تا پایان هفته متوقف شد و تردد هر گونه کامیون در شهر ممنوع است و پلیس مکلف به اعمال قانون و برخورد با وسایل نقلیه دودزا قابل رویت خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : تا پایان هفته جاری هرگونه فعالیت عمرانی شهرداری که موجب تشدید آلایندگی هوا شود نیز ممنوع است.

موسوی ندوشن ادامه داد:همچنین اداره آموزش پرورش میبد مکلف است فعالیت ورزشی دانش آموزان مقاطع متوسطه و دبیرستان در فضای باز را کاهش دهد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری میبد اظهار امیدواری کرد که پنجشنبه و جمعه از شدت آلایندگی کم و شرایط عادی و کیفیت هوای پاک در منطقه حاکم شود.

مرکز شهرستان ۱۰۴هزار نفری میبد در ۵۰ کیلومتری شمال غرب شهر یزد مرکز این استان قرار دارد. 

برچسب‌ها میبد آلایندگی هوا مدرسه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: میبد آلایندگی هوا مدرسه میبد آلایندگی هوا مدرسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۳۳۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جلال ماب یکشنبه شب در دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه هفت کمیته زیر مجموعه ستاد اربعین فعالیت می‌کنند، گفت: کمیته‌های تغذیه و درمان جزو کمیته‌های با فعالیت گسترده محسوب می‌شود.

وی با اظهار اینکه سه هزار موکب زیر پوشش کمیته تغذیه ستاد اربعین سازمان دهی می‌شود می‌کنند، گفت: حدود دو هزار موکب در عراق مستقر می‌شوند و خدمات دهی می‌کنند و هزار موکب نیز در مسیر و مرزها و استان‌های مرزی فعالیت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه بین ۹۰۰ تا هزار موکب نیز به صورت خودجوش و بدون اینکه زیر پوشش و سازماندهی قرار گیرند، خدمات دهی می‌کنند، افزود: این موکب‌ها در مناطق مختلف از جمله خوزستان فعالیت و از زائران حسینی پذیرایی می‌کنند.

جلال ماب یادآور شد: حدود ۷ هزار دستگاه کامیون و خودرو اقدام به انتقال تجهیزات موکب‌ها می‌کنند و بیشتر مالکان خودروها به صورت افتخاری خدمات دهی می‌کنند و طبق پروتکل خاصی و بر اساس همکاری بین گمرک ایران و عراق این خودروها منتقل می‌شوند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات با بیان اینکه حدود ۲۰۰ هزار نیروی داوطلب به اداره موکب‌ها می‌پردازند، یادآور شد: اتباعی که از خاک ایران برای اربعین حضور می‌یابند، پتانسیل بسیار خوبی برای تبلیغ هستند و باید از این ظرفیت برای تبیین اربعین حسینی استفاده کرد.

وی با اظهار اینکه که سال گذشته ۷۰ هزار زائر خارجی ازخاک ایران روانه اربعین شدند، تصریح کرد: باید از این دستاورد برای تبیین اربعین بهره گرفت.

کد خبر 6091523

دیگر خبرها

  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • تعطیلی که به معضل مملکت بدل شد | پنجشنبه یا شنبه؛ بالاخره کدام؟
  • تعطیلی پنج‌شنبه‌ یا شنبه؛ کدام یک برای تحقق «شعار سال» سودمند است؟
  • پنجشنبه یا شنبه؛ کدامیک آخر هفته تعطیل می‌شود؟
  • سنجش کلاس اولی‌ها و پیش‌دبستانی‌ها تا پایان اردیبهشت ادامه دارد
  • پاکسازی ۳ کیلومتر از حریم رودخانه در ساوجبلاغ
  • اصرار شنبه‌ای‌ها و مقاومت پنجشنبه‌ای‌ها
  • لذت یک روز تعطیل در دل طبیعت زیبا
  • ‏‬زورآزمایی «شنبه» و «پنجشنبه» بر سر تعطیلی
  • پیامد‌های تعطیل شدن روز پنجشنبه