Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حامد مظاهریا ن سرپرست منابع انسانی شهرداری تهران در نشست آغاز بکار دبیر خانه محلی جشنواره حکایت تهران و تدوین بودجه ریزی محلی با تاکید بر این نکته که باید نوعی عمل کنیم که اقدام ما معنا دارد باشد گفت: زمانی که ما تابستان انتخابات شورایاری ها را برگزار کردیم این امکان وجود داشت که روز برگزاری انتخابات با رسیدن یادداشتی انتخابات لغو شود اما شورا با شهرداری تهران پشت هم ایستادند و انتخابات را برگزار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست منابع انسانی شهرداری تهران افزود: نتیجه شورایاری‌ها ما را در معرض شرایط جدید قرار می دهد و تاکید من این است که دیگر نمی توان مانند گذشته عمل کرد زیرا باید نقش مدیران دوباره تعریف شود که این نیاز به زمان و گفت وگو دارد.

او با اشاره به این نکته که در معاونت برنامه ریزی شهرداری تهران اقدام ها خارج از حیطه شورایاری است گفت: من و همکارانم تلاش کردیم که به اهمیت حضور شورایارن در تصمیمی گیری‌های محلی پی ببریم و در دی ماه که من باید بودجه سال آینده شهرداری را به شورا ارائه کنم اولویت های محله‌ای را در آن مورد توجه قرار می‌دهم.

مظاهریان افزود: ما در معاونت های شهرداری تهران و کمیسیون‌های شورا به هماهنگی و همدلی خوبی رسیدیم و بر اساس برنامه 5 ساله سوم توسعه و به تاکید شهردار تهران تمرکز مدیریت شهری به سمت بودجه ریزی محلات است.

سرپرست منابع انسانی شهرداری تهران با تاکید بر این نکته که پیشتر شهرداری تهران پروژه‌های بزرگ را مورد توجه خود قرار می‌داد گفت: امروز در مقطعی هستیم که شهرداری می‌خواهد خود را با پروژه‌های کوچک معرفی کند که در 100 سال گذشته سابقه نداشته و ما در بودجه سال آینده شعار هزار پروژه محله‌ای را سرلوحه کار خود قرار داده‌ایم.

او ادامه داد: سه شرط برای تامین مالی پروژه‌های محلی در نظر گرفته شده است که شرط اول محله ای بودن پروژه، شرط دوم مورد نظر سنجی قرار گرفتن مردم، مشارکت مردم محله در آن است.

مظاهریان تصریح کرد: اگر فرآینده به گونه‌ای تعریف شود که شورایاران غیر قابل حذف باشند نشان می‌دهد که شورایاران می توانند در همه زمینه‌های موفق باشند.

سرپرست منابع انسانی شهرداری تهران تاکید کرد: شورایاران باید به مهره غیر قابل تعویض بدل شوند.

انتهای پیام /

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اجتماعی اخبار شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۳۳۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات زاکانی به خبرنگار قدس‌آنلاین درباره همکاری شهرداری با طرح نور / هرجا و هر طور پلیس بخواهد

علیرضا زاکانی در پاسخ به سوال خبرنگار قدس آنلاین در خصوص نحوه همکاری و کمک شهرداری به پلیس در اجرای طرح نور و این پرسش که آیا شهرداری ماموران خود را ضابط قضایی می‌داند، کفت اینکه پلیس چه خدمتی را می‌خواهد و نیاز دارد را آنها اعلام می‌کنند و ما هم طبق وظیفه خودمان به هر کسی که در شهر نیازمند همکاری و کمک باشد خدمات می‌دهیم.

شهردار تهران افزود: نظام ما یک نظام مشارکتی است و با مشارکت مردم و نهادها و دستگاه ها کارها پیش می‌رود و هر کسی نیاز داشته باشد  به ما می‌گوید و ما هم سرویس می‌دهیم.

زاکانی که در حاشیه جلسه هیئت وزیران با اصحاب رسانه گفتگو می‌کرد در پاسخ به سوالی دیگری درباره نقدها و مسائلی که حول موضوع قرارداد شهرداری تهران با یک یک شرکت چینی برای خرید مترو و اتوبوس و ... منعقد شده هم با بیان اینکه برخی‌ها می‌خواهند تنها عده خاصی در کشور سود کرده و عموم مردم ضرر کنند، گفت: این اصلا خوب نیست و با انسانیت سازگاری ندارد.

 انتهای پیام/

آرش خلیل خانه

دیگر خبرها

  • توضیحات زاکانی به خبرنگار قدس‌آنلاین درباره همکاری شهرداری با طرح نور / هرجا و هر طور پلیس بخواهد
  • هرجا و هر طور پلیس بخواهد
  • دست آفریده های زنان شهرتهران، در راه صادرات
  • تهران از استان‌های محروم کشور است
  • تهران یکی از محروم‌ترین استان‌های کشور است
  • توضیحات زاکانی درباره نحوه کمک شهرداری تهران در طرح نور
  • دوچرخه‌هایی که در تهران محو شدند/ شانس گرفته شده از مردم را به آنها بازگردانیم
  • دوچرخه‌هایی که در تهران محو شدند/ شانس گرفته شده از مردم را به آن‌ها بازگردانیم
  • شهرداری در حوزه بافت فرسوده چه کرد؟
  • تکمیل پارکینگ محله چهل اختران قم