Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهید نادعلی علیجان زاده شهیدی که مهاجم پرسپولیس بعد از گلزنی عکسش را به نمایش گذاشت، در تنگه چزابه شهید شد و اهل استان مازندران است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علی علیپور بعد از اینکه گل اول پرسپولیس را در بازی با شهردای ماهشهر به ثمر رساند شادی گل خود را با نمایش عکس شهید نادعلی علیجان زاده نشان داد اما شهیدی که علی علیپور عکسش را به نمایش گذاشت کیست؟.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشی از وصیت نامه این شهید و ویژگی های نادعلی علیجان زاده را در زیر می خوانید:

استان: مازندران
تحصیلات: دیپلم
مسئولیت: بهیار
محل شهادت: تنگه چزابه
تاریخ شهادت: ۱۳۶۳/۱۲/۲۳

قسمتی از وصیت نامه این شهید به شرح زیر است:

همه ما مسؤولیم در راه خدا با جان و مال و زبان خود جهاد کنیم. اکنون که آمریکای جهانخوار به وسیله نوکر سرسپرده‌اش صدام کافر و دیگر ایادی رسوای داخلیش سعی در محصور نمودن این انقلاب جهانی را دارد چه بهتر که ما با نثار جان و مال خویش از این انقلاب حمایت کنیم و کشته شدن در این راه را سعادتی بزرگ برای خود بدانیم و به ندای هل من ناصر ینصرنی حسین زمان امام خمینی لبیک بگوئیم. لبیک گفتن به ندای امام حسین (علیه السلام) وظیفه تمام مسلمین است که در زمان آنها در هر نقطه جهان طنین‌انداز است.

فارس

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: علی علیپور پرسپولیس علی علیپور مهاجم پرسپولیس محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران لیگ برتر پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس تراکتورسازی لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی ایران کارلوس کی روش جام جهانی تیم ملی فوتبال ایران یوونتوس لیونل مسی وینفرد شفر برانکو منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۳۳۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شادی دسته‌جمعی برای گل انفرادی ارونوف (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که پرسپولیس همواره برابر آلومینیوم در اراک بازی های سخت و چالشی را سپری کرده بود و در لیگ برتر نیز پس از ناکامی در باز کردن دروازه گوهری از آنها شکست خورد، حالا خیلی زود به گل رسید.

اوستون ارونوف در دقیقه ۱۱ با توپگیری از وسط زمین به سمت محوطه جریمه حرکت کرد و با شوت پای چپش دروازه آلومینیوم را باز کرد و یک گل انفرادی به ثمر رساند.

ارونوف که خرید تاثیرگذاری برای سرخ‌ها بوده یک بار دیگر در گل‌های پرسپولیس تاثیرگذار بود و بازیکنان پرسپولیس پس از گل، او را در آغوش کشیدند.

دیگر خبرها

  • بررسی پدیده «پولشویی» در «مدار بسته» تلویزیون
  • زمان اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان اعلام شد
  • سلطان گلزنی به استقلال و پرسپولیس کیست
  • شهید آمریکایی راه مشروطه کیست؟! + فیلم
  • حسین‌زاده: می‌خواهید برویم اسنپ کار کنیم!
  • ببینید | شادی مردم اراک پس از حذف پرسپولیس و صعود آلومینیوم
  • شادی دسته‌جمعی برای گل انفرادی ارونوف (عکس)
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور در مرند
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد
  • پشت پرده بازگشت احتمالی علی علیپور به پرسپولیس