Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی انتظامی آستارا روز سه شنبه اظهار کرد: ماموران انتظامی ۱۳ هزار و ۴۸۰ عدد ماده محترقه قاچاق را امروز در بازرسی از یک دستگاه اتوبوس در ایستگاه بازرسی محور آستارا - اردبیل کشف و متهم ۴۶ ساله آن را دستگیر و به دادگاه معرفی کردند.

سرهنگ محمد نمازی افزود: ارزش محموله کشف شده ۲۷۰ میلیون ریال است و افراد سودجو از هم اکنون برای جشن های سال نو مواد محترقه وارد می کنند و شهروندان، اخبار فعالیت آنها را به منظور پیشگیری از حوادث احتمالی به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر شبکه بهداشت و درمان آستارا هم گفت: یک موسسه پوست و زیبایی، بدون مجوزهای قانونی در مرکز شهر فعالیت می کرد و روز گذشته به پلمب و معرفی متصدی آن به دادگاه اقدام شد.

دکتر نظام عباسی ادامه داد: شهروندان، خدمات پوست، مو و زیبایی را از مراکز مجاز و دارای پروانه دانشگاه علوم پزشکی دریافت کنند.

شهرستان مرزی و گردشگرپذیر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.

برچسب‌ها آستارا نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران کالای قاچاق پلیس بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آستارا نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران کالای قاچاق پلیس بهداشت و سلامت آستارا نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران کالای قاچاق پلیس بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۳۴۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسن درستی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در راستای مباره با مواد مخدر و در پی اخبار واصله مبنی بر اینکه افرادی به صورت باند، اقدام به انتقال مواد مخدر به شهرستان "ارومیه" می‌کنند، رسیدگی به موضوع در دستور کار اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی‌های تخصصی و هماهنگی‌های قضائی و رصد مسیرهای تردد، خودروهای مورد استفاده متهمان شناسایی شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان ادامه داد: در نهایت با عملیات ضربتی پلیس، خودروی متهمان در مسیر "ارومیه-تبریز" توقیف و در بازرسی از آنها مقدار ۱۲ کیلو گرم مواد مخدر از نوع هروئین کشف شد.

سرهنگ درستی با اشاره به اینکه در این خصوص ۳ دستگاه خودرو توقیف و ۶ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضائی شدند، خاطر نشان کرد: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود و با توجه به نقش بی بدیل شهروندان در دستاوردهای پلیس، ضروری است همکاری‌های آنان در این زمینه، بیش از گذشته با مأموران تداوم یابد و هر گونه مورد مشکوکی را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6097044

دیگر خبرها

  • ابطال مجوز فعالیت نانوایی های بی کیفیت
  • ۷ میلیارد کلاهبرداری تحت عنوان غصب عناوین انتظامی و قضایی
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • اراذل و اوباش قمه به‌دست در تبریز زمینگیر شدند
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • (ویدئو) اصول درمانی طب سنتی برای زیبایی پوست
  • اصول درمانی طب سنتی برای زیبایی پوست (فیلم)
  • حمله یک مهاجم با سلاح سرد به مامور نیروی انتظامی در ملارد
  • اصول درمانی طب سنتی برای زیبایی پوست