Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سایبرتراک یک خودرو تمام الکترونیک است که اخیرا توسط شرکت تسلا معرفی شده، هدف ایلان ماسک از طراحی و ساخت این محصول ارائه انرژی پایدار و جایگزین کردن آن با سوخت فسیلی بوده، چرا که روزانه ۶۵۰۰ کامیون با سوخت فسیلی تنها در آمریکا به فروش می‌رسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این محصول با سه قیمت سی و نه هزار و نهصد، چهل و نه هزار و نهصد و شست و نه هزار و نهصد دلار به فروش می‌رسد. تاریخ عرضه رسمی این خودرو به بازار قرار است سال ۲۰۲۱ باشد و در سال ۲۰۲۲ نیز باید انتظار معرفی نسخه‌های دیگری از این محصول را داشته باشیم.

تغییری کوچک اما دوست‌داشتنی

سایبرتراک به خودی خود طراحی جالب و زیبایی دارد، ولی حالا تصاویری به دست ما رسیده که ظاهر این محصول را جالب‌تر کرده است. این تصاویر هیچ گونه تغییر عجیب و غریبی به سایبرتراک نداده‌اند، نه آن را مانند یک ماشین جنگی جلوه داده‌اند و نه مانند ماشین‌های قایق شو که در فیلم‌های سینمایی می‌بینیم، در این عکس‌ها تنها تغییر سایبرتراک اضافه شدن دو عدد چرخ به عقب آن است.


با دیدن این تصاویر این سوال پیش می‌آید که چرا نسخه شش چرخ این وسیله نقلیه وجود ندارد و ما تنها در همین رندر‌ها شاهد آن هستیم، در پاسخ به این سوال می‌توان اشاره کرد که ایلان ماسک سعی داشته تا فضای جاداری را برای استراحت راننده مهیا کند و این امر با وجود دو چرخ اضافه غیر ممکن است.

هدف طولانی مدت ایلان ماسک

گفتنی است که ایلان ماسک از سال ۲۰۱۲ ایده‌هایی برای ساخت این محصول داشته، وسیله‌ای که بتواند با F-250 فورد رقابت کند. در سال ۲۰۱۴ ایلان ماسک اعلام کرد که چهار الی پنج سال نیاز دارد تا بتواند این محصول را نهایی کند. پس از انتشار اخبار‌های متعدد و کوچک، ایلان ماسک نهایتا در تاریخ ۲۱ نوامبر سالی ۲۰۱۹ این محصول را به طور رسمی به جهان معرفی کرد. معرفی این محصول سروصدای زیادی به همراه داشت و هنوز هم دارد. همچنین طراحی خاص این محصول سوژه تعداد زیادی از کاربران در فضای مجازی شد.

بیشتر بخوانید: رونمایی از پورشه ماکان GTS، کراس‌اور جذاب و جوان‌پسند آلمانی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ایلان ماسک تسلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۳۴۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنرنمایی مهدی قایدی چشم‌ها را به خود خیره کرد (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: گل زیبای "مهدی قایدی" در لیگ امارات (فیلم) سوپر گل زیبای قائدی در لیگ امارات (فیلم) گل زیبای مهدی قائدی مقابل الجزیره (فیلم)

دیگر خبرها

  • پرچمدار ویوو با باتری غول‌پیکر معرفی شد/ عکس
  • معرفی ۴ ماسک معجزه آسا برای مو با تخم مرغ + طرز تهیه
  • سهام تسلا به دلیل شایعات مربوط به قرارداد چین افزایش یافت
  • هنرنمایی مهدی قایدی چشم‌ها را به خود خیره کرد (فیلم)
  • ثروت ایلان ماسک روی دور افزایش افتاد
  • حمله عنابستانی به رشیدی کوچی: به دروغ طرح صیانت را فیلترینگ معرفی کرد | کج‌فهم به فضای مجازی ظلم کردی!
  • حمله عنابستانی به رشیدی کوچی: به دروغ طرح صیانت را فیلترینگ معرفی کرد
  • حمله عنابستانی به رشیدی کوچی: به دروغ طرح صیانت را فیلترینگ معرفی کرد /از او پرسیدم طرح را خوانده ای گفت نه /با کج فهمی به فضای مجازی ظلم کرد
  • نتایح سفر ایلان ماسک به چین؛ رشد ۶ درصدی ارزش سهام تسلا
  • نتایح سفر ایلان ماسک به چین؛ ارزش سهام تسلا ۶ درصد رشد کرد