Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: مرد بازنشسته که به‌خاطر اختلافات خانوادگی دو دختر جوانش را به قتل رسانده سعی داشت با صحنه‌سازی این جنایت را گازگرفتگی نشان دهد.

به‌گزارش  رکنا، ساعت 7 صبح دوشنبه 2 دی، صدای فریادهای زن میانسال ساکنان کوچه مظاهری در خیابان آذربایجان را وحشت زده کرد. بلافاصله همسایه‌ها خود را به خانه این زن در طبقه دوم ساختمان شماره یک رسانده و با جسد دو دختر جوان در سالن پذیرایی مواجه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مأموران کلانتری 129 جامی با اطلاع از این ماجرا راهی محل شده و پس از بررسی اولیه در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت و تیم بررسی صحنه جرم، مرگ مشکوک دو دختر را اعلام کردند.

در ادامه تحقیقات مادر این دو دختر به بازپرس جنایی گفت: خانه‌مان یک خوابه است و دخترهایم داخل سالن پذیرایی می‌خوابند. ساعت 7 صبح به سراغ دختر بزرگم رفتم تا او را بیدار کنم که متوجه شدم بدنش یخ کرده است. خیلی ترسیدم. به سراغ دختر دیگرم رفتم، بدن او هم بشدت سرد بود. فکر می‌کنم دخترهایم بر اثر گازگرفتگی جان باخته‌اند.

شوهر این زن نیز که خود را معلم بازنشسته معرفی کرد ادعای همسرش را تأیید کرد. اما در بررسی‌های بازپرس جنایی و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت مدارکی به‌دست آمد که نشان می‌داد دو دختر بر اثر گاز گرفتگی نمرده‌اند.متخصصان پزشکی قانونی نیز در معاینات اولیه اعلام کردند که آثار موجود در بدن این دو دختر با خونمردگی و آثار گازگرفتگی مطابقت ندارد.

بدین ترتیب احتمال قتل آنها قوت گرفت و بازپرس غلامی از شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران بار دیگر به تحقیق از پدر و مادر آنها پرداخت. مرد میانسال که با مدارک پلیسی قضایی مواجه شده بود درنهایت به قتل دو دخترش اعتراف کرد. وی در تحقیقات گفت: دخترانم را خودم کشتم، مدت‌ها بود که با دو دخترم مشکل داشتم و این اختلافات خانوادگی روز به روز بیشتر می‌شد. درنهایت تصمیم به قتل آنها گرفتم. شب حادثه داخل نوشیدنی آنها قرص ریختم. دخترانم پس از خوردن شربت مسموم خوابیدند و دیگر بیدار نشدند. طبق نقشه‌ای که از قبل با همسرم کشیده بودیم، صبح همسرم شروع به سر و صدا کرد تا به همسایه‌ها اعلام کند که دخترهایم بر اثر گازگرفتگی جان باخته‌اند.

یکی از همسایه‌های این خانواده گفت: این خانواده دو ماه قبل به این خانه نقل مکان کرده و مستأجر بودند. در این مدت اصلاً آنها را ندیده بودیم. همسرش به ما گفته بود که یک دختر دانش‌آموز و یک دختر دانشجو دارد. اما ظاهراً آنها سه دختر دارند که یکی از آنها زمان حادثه در خانه نبوده و دو دختر دیگرش خانه بودند.او ادامه داد: ساعت 7 صبح بود که با سر و صدای زن همسایه خودمان را به آپارتمانشان رساندیم. او گریه می‌کرد و روی جسد دو دخترش پتو کشیده بود. اول به ما گفتند گازگرفتگی است، اما وقتی پلیس و بازپرس آمد و یک سری تحقیقات کردند، مشخص شد که قتل بوده است و دو دختر به‌دست پدرشان کشته شده‌اند.سرهنگ مجتبی شمس بیرانوند رئیس کلانتری 129 جامی نیز در رابطه با این خبر گفت: زن و شوهر میانسال بازداشت شده و در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار داده شدند و تحقیقات در این خصوص به دستور بازپرس جنایی ادامه دارد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: بنزین دلار یارانه جنایی پلیس پزشکی حادثه اخبار حوادث قتل عکس قتل هولناک صبح دختر تهرانی عکس فیلم دختر اخبار تهران تهران زن قتل حوادث تهران پسر پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۳۶۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان باختن جوان بروجنی در اثر گازگرفتگی

آقای باباخانیان اظهار داشت: در تماس با سامانه ۱۲۵ فرماندهی آتش نشانی، گزارش گازگرفتگی واقع در محله ۴۰۰ دستگاه بروجن اعلام شد.

وی افزود: به سرعت تیم امدادونجات ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید

مرور نکاتی که منجر به گازگرفتگی و آتش‌سوزی می‌شود

باباخانیان اضافه کرد: این حادثه موجب شد که یک جوان جان خود را از دست بدهد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • مرگ یک نفر در بروجن به علت گازگرفتگی
  • جان باختن جوان بروجنی در اثر گازگرفتگی
  • خانه همه تهرانی‌ها اینجاست!
  • لحظه هولناک تخریب یک خانه در اصفهان بر اثر بارندگی شدید (فیلم)
  • فیلم لحظه هولناک تخریب کامل یک خانه در اصفهان توسط باران!
  • لحظه هولناک ریزش خانه قدیمی در زواره اصفهان بر اثر بارندگی (فیلم)
  • عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز به اعدام محکوم شدند
  • اعدام و حبس برای عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز
  • حکم عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز اعلام شد
  • قتل هولناک پدر به دست دختر جوان | همکاری ۲ پسر در اجرای نقشه قتل | متهم: پدرم با زندگی من در خانه مجردی مخالف بود!