Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@22:27:06 GMT

لحظه پیوستن کودک گم شده به خانواده اش پس از ۳۰ سال

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۳۶۵۸۹

لحظه پیوستن کودک گم شده به خانواده اش پس از ۳۰ سال

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، جدا شدن از خانواده در دوران کودکی اتفاقی بسیار دردناک  است و تنها وقوع یک معجزه مانند اتفاقی که به تازگی برای یک جوان ۳۰ ساله چینی رخ داد، می‌تواند این جدایی را به پایان برساند،

" لی جیان" ۳۳ ساله که اهل استان شانژی چین است پس از گذشت ۳۰ سال سرانجام توانست خانواده اصلی را پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر گزارش بیجینگ، نیوز خواهر بزرگ این جوان گفت که آخرین باری که برادرش را دیده بود زمانی بود که او در سال ۱۹۸۹ به همراه لی در بیرون از منزل با یک سه چرخه در حال بازی بودند. در آن سال برادرش تنها ۳ سال داشت.  

لی پس از گم شدن توسط یک خانواده دیگربه فرزندی پذیرفته شده و بزرگ  شده بود. خانواده دوم نام لی را چن نامگذاری کرده بودند. با این حال خانواده اصلی لی از پیدا کردن پسرشان مایوس نشده و پس از مفقود شدن او همچنان به جستجویشان ادامه می‌دادند. پس از تقریبا گذشت ۳۰ سال از مفقود شدن لی، پدر که خود را در گم کردن پسرش مقصر می‌دانست دست به خودکشی زد. با این حال پدر لی به مادرش توصیه کرده بود که هرگز از پیدا کردن لی مایوش نشوند و به جستجوی خود ادامه دهند.  

سرانجام در ژوئن ۲۰۱۹ پلیس منطقه چانگژی سرنخی از این کودک گم شده پیدا کرد. پلیس متوجه شد DNA لی که نام خود را در لیست کودکان مفقودشده ثبت کرده است با DNA والدینش که اطلاعات آن‌ها در این اداره پلیس موجود بود مطابقت دارد. سرانجام روز موعود فرار رسید و لی پس از گذشت ۳۰ سال به آغوش خانواده اصلی خود بازگشت. در ادامه می‌توانید ویدئویی از لحظه رویارویی او با خانواده اصلی اش را مشاهده کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جذاب ترین ها کودک ربایی خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۳۶۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه پانزدهمین جشنواره ملی شعر کودک ونوجوان رضوی- همدان

مراسم اختتامیه پانزدهمین جشنواره ملی شعر کودک ونوجوان رضوی به همراه تقدیر از شاعر برجسته کودک و نوجوان کشور استاد جواد محقق با حضور شاعران و نویسندگان برجسته ای از سراسر کشور در مجتمع شهید آوینی همدان برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079253 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • اختتامیه پانزدهمین جشنواره ملی شعر کودک ونوجوان رضوی- همدان
  • پشت پرده ماجرای مفقود شدن یسنا دختر گمشده
  • پشت پرده ماجرای یسنا دختر گمشده
  • تشکر استاندار_گلستان از اعضای تیم جستجوی یسنا
  • «یسنا» دختر گمشده در کلاله گلستان پیدا شد (عکس)
  • اولین واکنش دادستان پس از پیدا شدن یسنای ۴ ساله
  • «یسنا» پیدا شد / ورود دادستان به موضوع
  • یسنا دختر ترکمن صحرا سالم پیدا شد
  • یسنا ۴ ساله بعد از ۵ روز زنده پیدا شد | او کجا مانده بود؟ +فیلم لحظه پیدا شدن
  • ۳۰۰ نیروی هلال احمر در جست و جوی «یسنا»