Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-02@03:00:33 GMT

دوئل سرمربی و دستیار در استادیوم یادگار امام

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۳۶۷۰۴

ساعت24 - تراکتور- شهر خودرو؛ بازی معوقه از هفته یازدهم است. این بازی در شرایطی برگزار می‌شود که تراکتور بعد از شکست فولاد و نفت مسجد سلیمان شرایط روحی خوبی پیدا کرده است.

تراکتور در بین تیم‌های لیگ برتر ی تنها تیمی است که موفق به شکست نفت مسجد سلیمان شده است. در نقطه مقابل شهر خودرو در بازی پیشین به زحمت و در ثانیه‌های پایانی بازی از سد پیکان گذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهر خودرو چند هفته‌ای است که با طراوت و شادابی گذشته بازی نمی‌کند. شهر خودرو اگر چه در فاز دفاعی با توجه به خوردن ۶ گل عملکرد قابل دفاعی داشته، اما در فاز تهاجمی تیم خوبی نبوده و به همین دلیل است که اذعان می‌کنیم شهر خودرو با طراوت و شادابی گذشته بازی نمی‌کند.

تراکتور؛ با همان شرایطی که در دو بازی گذشته بازی کرده بازی کند شانس زیادی برای پیروزی در برابر شهر خودرو خواهد داشت و شاید در نهایت این نتایج منجر به ابقای ساکت الهامی در پست سرمربیگری شود. هر چند ساکت الهامی در لیگ برتر و در هیچ تیمی سرمربی نبوده، اما جرقه مربیان همیشه از اعتماد در نقطه‌ای آغاز می‌شود. تراکتور در سال‌های اخیر هزاران دلار برای مربیان خارجی هزینه کرد و نتیجه نگرفت و اصلاً عیب نیست در ادامه مسیر مربیان ایرانی را باور کند و به آن‌ها فضا بدهد. به خصوص که این تجربه به سود فوتبال باشگاهی خواهد بود.

البته که یحیی گل‌محمدی همواره نشان داده که علاقه‌مند به بازی رو به جلو و تاکتیکی است، اما باید این پرسش را از خود مطرح کند که چرا تیمش زیبا بازی نمی‌کند؟ شاید این مربی به خاطر مشکلاتی که در تیم وجود دارد تمرکز خود را در تمرین از دست داده است و تیمش به همین بهانه خوب بازی نمی‌کند. به هر صورت هر تیمی چیزی را بازی می‌کند که تمرین می‌کند. البته که بازگشت برای هر دو تیم امکان‌پذیر است، دو تیمی که می‌توانند داعیه قهرمانی داشته باشند.

بازی‌های سپری شده بهانه خوبی برای دیدن نقطه ضعف است و البته درس گرفتن از آن. هم تراکتور هم شهر خودرو در بازی‌های سپری شده امتیازات زیادی را از دست داده‌اند و امتیازات از دست رفته باید درس خوبی برای شاگردان ساکت الهامی و یحیی گل‌محمدی باشد. جالب اینکه ساکت الهامی فصل گذشته دستیار یحیی گل‌محمدی بوده و به خوبی با ایده‌های تاکتیکی او آشناست.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: تراكتورسازي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۳۶۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تارتار رقابت سهمیه را به تبریز کشاند

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملوان انزلی در حالی مقابل استقلال خوزستان به نتیجه تساوی رسید که شاگردان مهدی تارتار نمایش خوبی را در این بازی ارائه کردند و تا آخرین دقایق هم پیروز بودند اما در نهایت به نتیجه تساوی بسنده کردند.

با وجود فرصت خوب ملوان برای رسیدن به تراکتور با پیروزی در این بازی، این نتیجه تساوی هم باعث شد تا اختلاف آنها در بالای جدول 2 امتیاز باقی بماند. ملوان هفته آینده بازی خانگی خواهد داشت و سپس به مصاف شمس آذر و مس رفسنجان می‌رود تا با قرعه نسبتا مناسب آماده دیدار با تراکتور شود.

از آن سو تراکتور باید رودرروی فولاد، پیکان و گل گهر قرار بگیرد که بازی‌های نسبتا دشواری محسوب می‌شوند تا به نوعی هر دو تیم با شرایط نسبتا برابر پای به بازی حساس در استادیوم یادگارامام بگذارند. تراکتور و ملوان در حالی برای رتبه چهارم جدول رقابت می‌کنند که باتوجه به احتمال قهرمانی سپاهان در جام حذفی، احتمالا این جایگاه نیز سهمیه آسیایی خواهد داشت.

ملوان که این فصل رکورددار پیشرفت امتیازی در لیگ برتر ایران محسوب می‌شود، با 4 امتیاز فاصله نسبت به گل گهر سیرجان حاشیه امنیت خوبی را در رتبه پنجم به وجود آورده و حالا برای حفظ این فاصله باید در استادیوم خانگی خود پیروز شود.

پیش از این بهترین رتبه تاریخ ملوان جایگاه هفتمی با دراگان اسکوچیچ در لیگ سیزدهم بود و حالا آنها در موقعیت شکستن رکورد این سرمربی قرار دارند.

دیگر خبرها

  • تارتار رقابت سهمیه را به تبریز کشاند
  • جواد نکونام: باد روی عملکرد ما تاثیر گذاشت؛ مردم می‌دانند سر چه کسانی باید پایین باشد
  • نکونام: سر کسانی باید پایین باشد که مردم آنها را می‌شناسند/ سقف را رعایت کردیم و گریه مان درآمد، سرمان کلاه رفت
  • شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال
  • حضور آندرانیک تیموریان در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • وضعیت ورزشگاه یادگار امام یک ساعت مانده به بازی تراکتور-استقلال
  • جلالی - آلوز: دوئل سال برای یک عنوان ارزشمند
  • تراکتور - استقلال؛ دوئل جذاب هفته با انگیزه‌های متفاوت
  • فرشباف: تراکتور باید بسته بازی کند و به خط حمله استقلال فضا ندهد/تماشاگران بدانند هنوز فرصت کسب سهمیه آسیا وجود دارد
  • سرویس‌دهی اتوبوسرانی تبریز برای تماشاگران بازی تراکتور و استقلال