Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک آزمایش ساده به شما کمک می‌کند تا در مدت ۳۰ ثانیه از سلامت قلب خود مطلع شوید.

به گزارش شریان نیوز،  نگه داشتن قلب در نظم کاری مناسب برای حفظ یک زندگی سالم بسیار مهم است اما دانستن اینکه درون این عضو حیاتی چه می‌گذرد کمی دشوار است.

یک آزمایش آسان می تواند به شما کمک کند تا از سلامت قلب و گردش خون خود مطمئن شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای این کار تمام آنچه شما نیاز دارید یک کاسه بزرگ یا یک حوضچه آب سرد و تعدادی مکعب یخ است.

برای این منظور یک راه آسان وجود دارد که می‌تواند به شما کمک کند تا ظرف 30 ثانیه از سلامت قلب خود را بررسی کنید؛ در گام  اول، شما باید یک کاسه یا حوضچه پیدا کنید که به اندازه کافی بزرگ باشد تا هر دو دست خود را به طور کامل داخل آن فروبرید. کاسه یا حوضچه را با آب بسیار سرد پر کنید، برای نتیجه دقیق‌تر، چند مکعب یخ کوچک به آن اضافه کنید.

هر دو دست خود را به مدت ۳۰ ثانیه کاملاً در زیر آب قرار دهید، وسوسه نشوید که مدت زمان بیشتری این کار را انجام دهید. فروبردن دست شما در آب به شما کمک می‌کند بدانید که بدن شما هنگام مواجهه با سرمای اجباری چه واکنشی نشان می‌دهد.

در این شرایط دو احتمال وجود دارد که نشان می‌دهد عملکرد قلب و یا روده شما خوب است یا خیر؛

اگر نوک انگشتان دست شما قرمز شد، خوشحال باشید چرا که این بدان معناست که بدن به احتمال زیاد مشکل اکسیژن رسانی به خون ندارد و نشان می‌دهد که قلب و گردش خون شما هر دو سالم هستند؛ اما اگر نوک انگشتان شما کمرنگ به نظر برسد یا رنگ مایل به آبی داشته باشد،  احتمالا بدن شما مشکل گردش خون داشته و گلبول‌های قرمز، میزان اکسیژن کمتری دریافت می‌کنند.

برای افزایش گردش خون می توانید انگشتان خود را گرم کرده یا آنها را ماساژ دهید تا به حالت عادی برگردند. بعد از انجام این کار اگر هنوز مشکل دارید، توصیه می‌شود حتما به پزشک مراجعه کنید.

اگر در معرض سرماخوردگی قرار دارید، بدن شما با تغییر رنگ و کبودی و همچنین علائمی از قبیل تنگی نفس، سردرد، درد قفسه سینه، تعرق، بی حسی یا سرگیجه واکنش نشان خواهد داد؛ بنابراین توصیه می شود که این علائم مورد توجه فوری قرار بگیرد.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۳۶۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توخل فاش کرد: چرا بایرن از رئال می‌ترسد!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید - بایرن مونیخ یکی از بازی های کلاسیک بزرگ فوتبال اروپاست. 12 پیروزی برای تیم مادریدی، سه تساوی و یازده پیروزی برای بایرن، این دوئل را به عنوان یکی از متوازن‌ترین دوئل ها در قاره اروپا تبدیل کرده است.

احترام بین دو باشگاه کامل است و این را می توان در اظهاراتی مشاهده کرد که آنها در روزهای قبل از بازی رفت تبادل نظر کرده اند.

توخل دیروز در نشست خبری خود در مورد بازی با رئال گفت: «همه چیز تحت کنترل به نظر می رسد، اما شما پنج ثانیه بعد از رئال گل دریافت می کنید.»

در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بایرن-آینتراخت، توماس توخل یکی از ویژگی های بزرگ رئال مادرید را فاش کرد که باعث ترس رقبای آن می شود: «من چند بار بازی های رئال مادرید را با آنالیزورهایم دیده ایم. اگر نگاه کنید، در گل‌ها و موقعیت‌های آن‌ها اگر به 10 ثانیه عقب تر برگردید، اصلا به نظر نمی رسد که قرار است به گل برسند یا یک شانس گل مسلم خلق کنند.
همیشه نمی توان حدس زد رئال قرار است به گل برسد. گاهی بله، چون موقعیت‌های واضحی هستند و خطر را می‌بینید، اما گاهی اوقات آنها را نمی‌بینید. به نظر می رسد همه چیز تحت کنترل است، که رئال مادرید پنج ثانیه بعد شما را غافلگیر می کند. این واقعا ترسناک است.» 

توخل می گوید: «رئال بالاترین کیفیت فردی را دارد با توانایی باورنکردنی در تغییر موقعیت و حفظ ریتم در ضدحملات. اجرای فنی ضد حملات رئال بدون تاخیر انجام می شود. در ال‌کلاسیکو آنها نزدیک بود ببازند ولی خیلی سریع به هر دو گل بارسا پاسخ دادند و. بعد گل برتری را زدند. اصلا به نظر نمی رسید رئال قرار است به گل سوم برسد و این همان چیزی است که رئال را خاص می‌کند.»

دیگر خبرها

  • راهکار ساده برای کمک به رژیم‌تان؛ نوشیدن آب داغ چگونه باعث کاهش وزن می‌شود؟
  • اولین اقدام مشترک لیورپول و آرنه اسلوت: پیداکردن یک دفاع وسط مطمئن
  • بهسازی چاه‌ روستای کرخنگان مروست
  • تعریف حباب قیمت به زبان ساده + فیلم
  • (ویدئو) نمایشگاه خودروی پکن در ۶٠ ثانیه
  • (ویدئو) یک ترفند ساده و سریع: آسانترین راه پیچیدن دلمه برگ مو
  • توماس توخل درباره رئال مادرید چه گفت؟
  • توخل فاش کرد: چرا بایرن از رئال می‌ترسد!
  • این ادویه عمرتان را زیاد می‌کند
  • آموزش نصب کولر صنعتی آبی