Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر اطلاعات نظامی عراق سه‌شنبه از بازداشت یک گروهک تروریستی در مرکز و جنوب عراق خبر داد که با گروه‌های خارجی در ارتباط بود. همچنین گروه اطلاع‌رسانی امنیتی در عراق اعلام کرد، هشت تن از نیروهای ارتش و پلیس در دو حادثه جداگانه کشته و زخمی شده‌اند.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت روزنامه مصری الیوم السابع، مدیر سازمان اطلاعات نظامی عراق در بیانیه‌ای آورد، یک گروهک تروریستی در مرکز و جنوب عراق بازداشت شده که با گروه‌های خارجی برای ناامن کردن کشور در ارتباط بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیروهای امینتی بعضا از بازداشت تعدادی مظنونان ترورستی در بغداد و استان‌های دیگر خبر می‌دهند.

همچنین شبکه روسیا الیوم به نقل از بیانیه گروه اطلاع‌رسانی امنیتی گزارش داد، بمبی یکی از گشتی‌ها در مسیر روستای صلاحیه در محدوده لشگر ۵۰ پیاده نظام تیپ ۱۴ فرماندهی عملیات صلاح الدین را هدف قرار داده و منفجر شد.

در این بیانیه آمده است، این انفجار منجر به کشته شدن دو نیروی نظامی و زخمی شدن سه تن دیگر شد که در میان آنها یک افسر نیز بود.

در بیانیه‌ای دیگر، گروه اطلاع‌رسانی امنیتی از کشته شدن یکی از نیروهای پلیس حفاظت گاز شمال و زخمی شدن دو تن دیگر در تیراندازی از سوی عناصر داعش در میادین گازی خباز در استان کرکوک خبر داد.

در ادامه این بیانیه آمده است، نیروهای امنیتی عملیات جستجو برای یافتن عناصر داعش و عاملان این اقدام تروریستی را شروع کردند.

از سوی دیگر، منابع به اسکای نیوز گفتند، تظاهرکنندگان عراقی مقرهای وابسته به حزب الدعوه، جریان حکمت، سازمان بدر و عصائب اهل الحق در شهر دیوانیه مرکز استان القادسیه در جنوب عراق را به آتش کشیدند.

همچنین تظاهرکنندگان مسیر محمد القاسم در مرکز بغداد و مسیرهای اصلی در استان نجف از جمله خیابان نجف – کوفه و خیابان قادسیه، مسیر کربلا و پل الصدرین را با تایرهای شعله ور بستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تظاهرات عراق داعش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۳۷۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقشه پراکندگی نیروهای مقاومت از یمن تا فلسطین

همشهری آنلاین - گروه سیاسی: رسانه‌ها و اندیشکده‌های تحلیلی غربی از حضور قریب به ۱۸۰ هزار نیروی شبه‌نظامی متعلق به گروه‌های مقاومت در خاورمیانه گزارش می‌دهند. پس از جنگ ۷ اکتبر ۲۰۲۳ حماس و اسرائیل توجه به این گروه‌ها تحت عنوان نیروهای نیابتی و همچنین جبهه مقاومت زیاد شده است و یکی از جریان‌های اصلی خبری در رصد تحولات منطقه خاورمیانه شده است. حمایت‌های مستشاری ایران از جریان مقاومت در این منابع در همه تحلیل‌ها مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. این نیروها در عراق، لبنان، فلسطین، یمن و سوریه حضور دارند.

کد خبر 847835 برچسب‌ها لبنان خبر ویژه سوریه ایران و فلسطین فلسطین عراق یمن فلسطین - حماس

دیگر خبرها

  • ویدئو| روایتی تلخ از عملیات‌های تروریستی گروهک انصارالفرقان
  • فیلم| اعترافات عضو گروهک تروریستی انصارالفرقان در سیستان و بلوچستان
  • اعترافات عضو بازداشت شده گروهک تروریستی انصارالفرقان + فیلم
  • هشدار حزب التحریر به طالبان
  • دستگیری اعضای یک باند وابسته به داعش در ترکیه
  • بیانیه حزب التحریر درباره بازداشت‌های اعضایش توسط طالبان
  • نقشه پراکندگی نیروهای مقاومت از یمن تا فلسطین
  • بازداشت ۳۸ نفر به ظن همکاری با داعش در ترکیه
  • سنگ‌اندازی واشنگتن در توافق راهبردی عراق و ترکیه
  • بیانیه حمایت از اعتراضات جهانی دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی در همبستگی با مردم فلسطین