Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام عبدالحسین خسروپناه سه‌شنبه شب در همایش فعالان فرهنگی و اجتماعی یزد که در سالن شهید عباسپور شرکت برق منطقه ای استان برگزار شد، افزود: کسانی که مسوولیت اجرایی دارند باید نظریه‌های فرهنگی نظام و انقلاب‌ را به خصوص در بعد فرهنگی و اجتماعی بیشتر تبیین و اجرا کنند.

وی ادامه داد: فعالان فرهنگی زمانی که انقلاب‌ مورد هجمه همه جانبه استکبارجهانی قرار دارد، موظف هستند،برای گفتمان‌سازی نظریه‌های مقام معظم رهبری به خصوص تحقق بیانه گام دوم انقلاب اسلامی بیشتر تلاش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاد حوزه و دانشگاه در ادامه تاکید کرد: جبهه‌سازی و شبکه‌سازی از جمله وظایف مهم و همیشگی نیروهای دلسوز نظام و انقلاب است، باید در این خصوص در سطح کشور اقدام‌های مناسب و به موقع انجام شود.

خسرو پناه بیان داشت: خودباوری، خودسازی، جامعه سازی و تمدن‌سازی باید همواره هدف غایی فعالان فرهنگی و اجتماعی نیروهای انقلاب قرار گیرد که در بیانیه گام دوم انقلاب توسط مقام معظم رهبری مورد تاکید قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: جبهه‌سازی و گفتمان‌سازی بر اساس اهداف نظام و منویات مقام معظم رهبری موجب تعالی جامعه، شکست اهداف استکبارجهانی و  عزت و اقتدار انقلاب را در گام دوم به همراه دارد. 

رییس مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه گفت: کار فرهنگی در کشور با توطئه‌های مختلفی که استکبار انجام می‌دهد به عقبه قوی فکری نیاز دارد و این کار تنها با شناخت اهداف ولایت فقیه و نظام اسلامی به دست می‌آید.

خسروپناه اظهارداشت: اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری به معنای اقتصاد ریاضتی نیست و باید نیروهای انقلابی برای تبیین اهداف نظام به معنای واقعی کلمه بیش از گذشته اقدام کنند.

وی یادآور شد: تمدن‌ اسلامی در گرو گفتمان سازی بر اساس دین و ولایت قرار دارد ، باید برای اجرای توصیه‌های مقام معظم رهبری و بنیانگذار جمهوری اسلامی همه وظایف خود را به نحو مطلوب انجام دهند.

در این همایش با قدردانی از حجت الاسلام علیرضا نجیمی، ابراهیم دهقان به عنوان مسوول جبهه نیروهای فرهنگی و اجتماعی استان یزد معرفی شد.

  

برچسب‌ها استقلال یزد گام دوم انقلاب ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استقلال یزد گام دوم انقلاب ایران استقلال یزد گام دوم انقلاب ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۳۷۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۲۵۵ زائر از هرمزگان به حج عمره

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ مسئول بعثه مقام معظم رهبری در هرمزگان گفت: پس از یک دهه تاخیر در اعزام به حج عمره، این پرواز شامل دو کاروان از اهل سنت و یک کاروان شیعه بود که به سرزمین وحی اعزام شدند.
حجت الاسلام غلامرضا حاجبی افزود: این سفر ده روزه است و حجاج ۵ روز در مدینه منوره، و بقیه را در مکه مکرمه اقامت دارند.

بیشتر بخوانید؛ افزایش ۷ درصدی جابجایی مسافران نوروزی در فرودگاه‌های هرمزگان
مسئول بعثه مقام معظم رهبری در هرمزگان افزود: کوچیک‌ترین حاجی ۷ ساله و مسن‌ترین آنها ۹۷ ساله است.
جمشید دلفاردی مدیرکل فرودگاه‌های هرمزگان هم گفت: حجاج ۱۹ اردیبهشت ماه از مبدا جده به بندرعباس باز میگردند.

دیگر خبرها

  • اگر جریان علمی در کنار جریان دفاعی نبود بازدارندگی رقم نمی‌خورد
  • در جامعه کارگری نخبگانی داریم که مورد بی توجهی قرار می‌گیرند
  • اگر جریان علمی در کنار جریان دفاعی نبود بازدارندگی رقم نمی خورد
  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول فصلنامه «ماجرا»
  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول «ماجرا»
  • باقری:‌ گذر موفق ایران از نشیب وفرازها مرهون حکمت رهبر معظم انقلاب است
  • اعزام  زائر از هرمزگان به حج عمره
  • اعزام ۲۵۵ زائر از هرمزگان به حج عمره
  • ماجرای دریافت انگشتر مقام معظم رهبری توسط یک کارگر
  • درخواست رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برای تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر