Web Analytics Made Easy - Statcounter

طاهری با تاکید بر لزوم حمایت از طرح های اشتغال زایی، اظهار داشت: تصویب چنین طرح هایی منجر به کاهش بیکاری ،ایجاد اشتغال پایدار و رونق کسب و کار خواهد شد.

«محمد طاهری» صبح چهار شنبه (4 دی) در گفتگو با خبرگزاری شبستان  در  بوشهربا اشاره به اینکه ۷۵ میلیارد ریال تسهیلات به ۷ طرح اقتصادی با محوریت ایجاد اشتغال در این شهرستان مصوب و اختصاص یافته است افزود: از این مجموع  ۲۰ میلیارد ریال برای طرح تولید لامپ‌های ال ای دی در روستای عامری، ۸ میلیارد و ۵۰۰ به  تکمیل طرح مجتمع خدمات رفاهی در مجاورت‌ روستای لیلتین و  ۲۰ میلیارد برای تهیه و بسته‌بندی خشکبار،خرما و تهیه شکلات خرمایی از  محل اعتبارات اشتغال روستایی و صندوق کارآفرینی امید استان مصوب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون امورعمرانی فرمانداری دیلم یادآورشد: سرمایه‌گذاری حدود ۵ میلیاردریال  طرح پرورش بوقلمون ، ۲۰ میلیارد در طرح تولید بچه میگو(لارو) و میگوی متراکم و یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در طرح تولید عرقیجات و گلاب از دیگر طرح‌هایی است که مصوب و  در رونق تولید و اشتغال‌زایی  این شهرستان اثرگذار خواهد بود.

 

طاهری با تاکید بر لزوم حمایت از طرح های اشتغال زایی، اظهار داشت: تصویب چنین طرح هایی  منجر به  کاهش بیکاری ،ایجاد اشتغال پایدار و رونق کسب و کار خواهد شد.

 

معاون امورعمرانی فرمانداری دیلم اضافه کرد: برگزاری جلسات هفتگی کارگروه اشتغال و رفع موانع تولید،  نشانگر اهتمام و توجه  مجموعه  شهرستان بر سرعت بخشی در اجرای طرح‌های اشتغال محور است.

 

پایان پیام/647

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد مسجد طرح ملی فهما کانون های مساجد طرح ملی فهما شب یلدا نماز جمعه خبرگزاری شبستان فعالیت های مسجدی اشتغال زایی استان بوشهر خبرگزاری شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۳۷۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش تصدی گری دولتی و ارتقای بخش خصوصی لازمه رونق اقتصاد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، اصغر جهانگیر گفت: با ایجاد ستاد اقتصاد مقاومتی در قوه قضائیه به تولید و بخش خصوصی دقیق و تخصصی پرداخته شده و با حمایت از سرمایه گذاری موانع تولید برطرف می شود.

وی تغییرات مداوم در ساختار دولتی و اداری را آفت توسعه و عامل سردرگمی سرمایه گذاران برشمرد و افزود: تغییرات مدیریتی عامل ناقص اجرا شدن سیاست‌های کلان است و این سیاست‌ها در برخی از موارد ممکن است اصلا اجرا نشود.

اصغر جهانگیر گفت: سال گذشته قرارداد‌های عادی پر تکرار مانند معاملات ملکی در قوه قضائیه ساماندهی شدند و آمادگی داریم این اقدام را در منطقه آزاد کیش هم اجرا کنیم.

دیگر خبرها

  • تولید لاستیک افزایش یافت/ فروش سایزهای بالای ۱۵ زیر قیمت مصوب
  • دستگاه قضا از بخش خصوصی در راستای رونق تولید حمایت می‌کند
  • کاهش تصدی گری دولتی و ارتقای بخش خصوصی لازمه رونق اقتصاد
  • نرخ بیکاری در کشور به ۸.۱ درصد کاهش یافت
  • وام اشتغال‌زایی، به نام فقرا به کام اغنیا
  • سال گذشته بیش از ۴۰۰۰۰ فرصت شغلی در سامانه رصد کرمانشاه ثبت شده
  • ثبت ۲۵۸۹ نفر ایجاد اشتغال نوشهر در سامانه رصد
  • کاهش مقرری بگیران بیمه بیکاری در خراسان شمالی با حمایت از واحدهای تولیدی
  • امنیت غذایی پایدار و رونق صادرات محور؛ نقشه راه تولیدات کشاورزی است
  • اشتغال‌زایی جوامع محلی با فرآوری محصولات بلوط