Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، بر اساس مصوبه شورای اجتماعی کشور و با توجه به اهمیت موضوع و ضرورت انجام برنامه‌های متنوع در خصوص کاهش آسیب‌های اجتماعی کارگاه‌های آموزشی در مناطق کم برخوردار شهرستان فامنین برگزار شد.

مریم پاک بین، معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر همدان با اشاره به اینکه باید از گرایش جوانان به سمت اعتیاد کارگاه پیشگیری از اعتیاد و آشنایی با مهارت‌های زندگی تشکیل داد افزود: کارگاه پیشگیری از اعتیاد با عنوان خود آگاهی، همدلی و مهارت نه گفتن با حضور ۵۵ نفر از جوانان و نوجوانان شهرستان فامنین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر همدان ادامه داد: ۱۲۰ نفر از والدین دانش آموزان مدرسه سمیه در کارگاه آموزشی مهارت‌های زندگی شامل خودآگاهی، همدلی، تفکر انتقادی و مدیریت کنترل استرس شرکت کردند.

پاک بین بیان کرد: با توجه به استقبال والدین از این دوره‌های آموزشی، کارگاه آموزشی مهارت‌های زندگی برای والدین دانش آموزان مدرسه زینبیه با حضور ۵۶ نفر از مادران نیز برگزار شد.

او ابراز داشت: علاوه بر این کارگاه آموزشی، ۱۴۰ تن از دختران و پسران نوجوان و ۶۸ نفر از دانش آموزان پسر روستای ماماهان شهرستان فامنین مهارت‌های زندگی را فرا گرفتند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر همدان با بیان اینکه این جمعیت عضو شورای اجتماعی کشور است اضافه کرد: بنابراین این دوره‌های آموزشی توسط اساتید و پرسنل جمعیت هلال احمر که دارای مدرک مرتبط روانشناسی بالینی هستند دایر شده است.

پاک بین اضافه کرد: جامعه هدف هلال احمر مهارت آموزی به جوانان و نوجوانان است و توانمند سازی جوانان و نوجوانان در زمینه خودآگاهی و مهارت‌های نه گفتن و برای والدین مبحث فرزند پروری در اولویت قرار گرفت.
انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر مهارت های زندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۳۷۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان امدادرسانی به سیلاب سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: در ۱۳ روز عملیات سیل و آبگرفتگی با ۲ بالگرد هلال احمر و ۲۰۶ سورتی پرواز،۱۳ هزار و ۷۷ خانوار شامل ۵۸ هزار و ۷۵۲ نفر امدادرسانی شدند.
سجادی گفت: از روز‌های اولیه سیل و آبگرفتگی، نیرو‌های عملیاتی هلال احمر چهار هزار و ۷۰ نفر را اسکان اضطراری دادند.
وی ادامه داد: در پی بارش‌های شدید باران در جنوب سیستان و بلوچستان در ۱۳ شهرستان ایرانشهر، سیب و سوران، سراوان، مهرستان، خاش، نیکشهر، زاهدان، میرجاوه، کنارک، سرباز، دلگان، فنوج و چابهار از آبگرفتگی و سیلاب آسیب دیدند.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان با اشاره به تلاش شبانه روزی امدادگران و نجاتگران در سیلاب جنوب استان گفت: در این حادثه ۹ هزار و ۳۹۰ تخته پتو، چهار هزار و ۹۵۲ تخته موکت، یک‌هزار و ۲۳ دستگاه چادر امدادی، هفت هزار و ۴۱۷ کیلوگرم نایلون پوششی سقف، هشت هزار و ۶۴ بسته غذایی ۱۰ روزه، ۲ هزار و ۳۴۶ بسته غذایی ۷۲ ساعته و ۱۴ هزار و ۲۰۰ قوطی کنسروجات بین خانواده‌های تحت تاثیر توزیع شد.

دیگر خبرها

  • یسنا سالم پیدا شد
  • آب‌گرفتگی در 4 استان! هلال احمر به امدادرسانی شتافت
  • پایان امدادرسانی به سیلاب سیستان و بلوچستان
  • فرزندآوری باید ضرورت ملی و اولویت زندگی جوانان باشد
  • آمادگی هلال احمر برای کمک به مردم سیل‌زده کنیا
  • اجرای طرح ماهر در مدارس استان قزوین
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر
  • برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین
  • کارگاه آموزشی مهارت های زندگی با موضوع پیشگیری از اعتیاد برگزار شد
  • اجرای گام سوم طرح یاس در اردبیل