Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@12:51:22 GMT

مدیریت استقلال و توان مدیریت استراماچونی

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۳۷۷۱۶

مدیریت استقلال و توان مدیریت استراماچونی

محتوای ایمیل وکیل آندره‌آ استراماچونی به باشگاه استقلال و طرح خواسته‌هایی خارج از عرف، می‌تواند پایان کار هر سرمربی با هر باشگاهی باشد.

به گزارش ورزش سه ، با روایتی که باشگاه استقلال از این درخواست‌ها ارائه می‌دهد، می‌توان به این تصور رسید که استراماچونی فضاهای هواداری اطراف باشگاه استقلال را به خوبی شناخته و اینطور تشخیص داده که حتی با طرح خواسته‌هایی عجیب نیز می‌تواند قرارداد جدیدی را با این باشگاه امضا کند اما روایت مدیربرنامه‌های استراماچونی این است که استراما مبلغی حدود ۴۰۰ هزار یورو طلبکار است و باشگاه باید حقوق معوقه او و دستیارانش را پرداخت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دریافت دستمزد باقی‌مانده، خرید بازیکن تا ۹۰۰ هزار یورو و نکات دیگری که البته اغلب بدیهی هستند و پوشال محتوای اصلی محسوب می‌شوند، چیزی نیست که برای باشگاه استقلال مقدور باشد و البته حتی در صورت امکان اقتصادی باشگاه استقلال برای امضای چنین قراردادی، هرگز منطقی نیست که باشگاه زیر بار چنین بندهایی برود، البته اگر روایت باشگاه استقلال را باور کرده باشیم.


اما مسأله اصلی این نیست. آنچه هواداران را با باشگاه استقلال همراه نمی‌کند و آنها همچنان بازگشت استراماچونی را می‌خواهند یا حتی ادعای جعلی بودن ایمیل منتشر‌ شده از سوی باشگاه استقلال را مطرح می‌کنند، محصول یک بی‌اعتمادی بزرگ است که مدیران باشگاه استقلال سازنده‌اش هستند.


 اگر اختلاف بین استراماچونی و باشگاه استقلال در دوره‌ای رخ می‌داد که دست‌کم اندکی اعتماد بین هوادار و رسانه و باشگاه وجود داشت، آنگاه شاید استراماچونی بازنده این بازی بود. استراماچونی دوست دارد بازیگر اصلی این بازی باشد. چنین بازی جذاب و پولسازی در کمتر باشگاهی پیدا می‌شود. استقلال حتی اگر زیر بار بندهای جدید وکلای استراما نرود، باز هم باید گرفتار پرونده‌ای در فیفا شود و طبق رسم همیشگی بازنده دادگاه‌های بین‌المللی خواهیم بود و استقلال یک خسارت بزرگ را پیش رو خواهد داشت. استراماچونی قراردادش را یکطرفه فسخ کرده و برای مبلغ باقیمانده از قراردادش (حتی برای دو فصل) ادعای خسارت خواهد کرد.

 


استقلال در ماجرای استراماچونی نشان داد که برای یک پروژه حرفه‌ای با یک مربی مثل استراماچونی ضعف‌های پرشماری در مدیریت دارد و نمی‌تواند چنین پروژه‌ای را پیش ببرد و به همین بن‌بست‌هایی می‌رسد که در دو هفته اخیر رسیده است. برای باشگاهی مثل استقلال با این مدیریت آماتور همکاری با مربیان خارجی و قراردادهای بین‌المللی حاصلی جز خسارت‌های بزرگ ندارد.


حالا استقلال مانده و قرارداد دو مربی در سال‌های اخیر و انبوهی از بدهی. هم شفر یک طلبکار بزرگ از استقلال است و هم استراماچونی به لیست طلبکاران اضافه شده و هیچ‌کس نمی‌داند این بدهی‌ها چه سرنوشتی برای استقلال می‌سازند.بحران مدیریت در باشگاه‌ها منجر به غرق شدن در بدهی‌ها شده و غیرمتعهد بودن باشگاه‌ها در مسائل مالی، خسارت‌های سنگین به بار می‌آورد. این روند حاصلی جز ورشکستگی ندارد و استقلال نمی‌تواند انکار کند که در آستانه‌اش ایستاده است.


باشگاه استقلال چهره‌هایی تازه می‌خواهد، برای سیاق دیگری از مدیریت، دور از این حربه‌های کهنه و دل‌آزار. چه با استراماچونی و چه بدون او، مسأله مهم‌تر در باشگاهداری، نوع نگاه مدیران به روش‌های مدیریت در باشگاه است، همان‌چه هواداران به هزار و یک زبان گفته‌اند.

فرشاد کاس نژاد - ایران ورزشی

استقلال تهران آندره آ استراماچونی (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران آندره آ استراماچونی سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۳۷۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زبان برنامه نویسی پایتون چیست و چگونه می‌توان آن را یاد گرفت؟

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، زبان پایتون را می‌توان زبانی آسان دانست و به همین خاطر نیز درصد بالایی از برنامه‌نویس‌های تازه کار آن را به عنوان نخستین زبان برنامه‌نویسی خود انتخاب می‌کنند. پایتون به عنوان زبانی همه منظوره توسعه داده شده است و محدوده به توسعه یک نوع خاص از نرم‌افزار نیست. کاربردهای پایتون به قدری گسترده است که می‌توان گفت تقریبا در بسیاری از زمینه‌ها از یادگیری ماشین تا ساخت وب سایت مورد استفاده قرار می‌گیرد. در صورتی که شما هم به برنامه نویسی و توسعه پلتفرم‌های مختلف علاقه دارید، تا انتهای این مطلب همراه ما بمانید. زیرا می‌خواهیم بررسی کنیم که برنامه نویسی پايتون چيست و انواع پلتفرم‌های ساخته شده به کمک پایتون چه ویژگی‌هایی دارند.

زبان برنامه نویسی پايتون چيست؟

در پایتون چه رازی وجود دارد که بسیاری از برنامه‌نویسان مشتاق یادگیری آن هستند؟ به طور کلی در دنیای برنامه‌نویسی، پایتون را می‌توان یکی از قدرتمندترین زبان‌های برنامه‌نویسی دانست. برنامه نویسی پایتون با خصوصیاتی مانند شی گرایی، تفسیری، سطح بالا، حرفه‌ای و چند منظوره بودن زبانی در حال گسترش در دنیا است. خوب است بدانید که با به وجود آمدن پایتون، تحول عظیمی در دنیای برنامه نویسی توسعه برنامه‌های وب و طراحی بازی‌های رایانه‌ای به وجود آمد. این زبان از سال ۱۹۹۱ وارد دنیای برنامه نویسی شده و توسط خیدو فان رسوم طراحی شده و در سال‌های اخیر بیشتر مورد توجه برنامه‌نویسان قرار گرفته است.

اصولا تعداد کلمات کلیدی در این زبان کم، ساده و قابل درک است و این موضوع باعث شده است تا پایتون موردتوجه کاربران تازه کار قرار بگیرد. این زبان برنامه نویسی پیچیدگی‌های سایر زبان‌ها را ندارد و به راحتی قابل استفاده است.

کاربردهای وسیع زبان پایتون چیست؟

اهمیت پايتون چيست و چه کاربردی دارد و معنی پايتون چيست؟ یکی از کاربردهای زبان برنامه‌نویسی پایتون مربوط به هوش مصنوعی و یادگیری ماشین می‌باشد. با توجه به این مساله که پایتون زبانی ثابت و انعطاف‌پذیر است، برای درصد بالایی از پروژه‌های یادگیری ماشین و هوش مصنوعی بهترین عملکرد را از خود به نمایش می‌گذارد. در واقع نرم افزار پایتون یکی از پرطرفدارترین زبان‌ها در بین متخصصان علوم داده‌ها به شمار می‌آید.

خوب است بدانید که هم اکنون کتابخانه‌های هوش مصنوعی و ماشین لرنینگ‌های مختلفی برای زبان پایتون ایجاد شده‌اند و همین شرایط زمینه را برای پیشرفت هرچه بیشتر این زبان فراهم کرده است. در صورتی که تمایل به آشنایی با الفبای زبان پایتون را دارید، می‌توانید با مراجعه به صفحه آموزش پایتون به زبان ساده این زبان کاربردی برنامه‌نویسی را با متد آموزشی نوینی فرا بگیرید. در ادامه این بخش می‌خواهیم سایر کاربردهای پایتون را به شما معرفی کنیم.

اهمیت پایتون برای تجزیه و تحلیل داده چیست؟

شبیه به هوش مصنوعی و ماشین لرنینگ، رشته تجزیه و تحلیل داده‌ها نیز به کمک برنامه نویسی پایتون با سرعتی باورنکردنی در حال پیشرفت می‌باشد. در دورانی که ما بیشتر از هر زمان دیگری اطلاعات و داده‌های مختلف را ایجاد می‌کنیم، به افرادی نیاز خواهیم داشت که بتوانند آن‌ها را جمع‌آوری، ذخیره و سازمان‌دهی کنند. اساسا کاربرد پایتون در این زمینه بسیار سودمند است. این زبان ساده و انعطاف‌پذیر می‌تواند به‌ سادگی به منظور تجزیه و تحلیل داده‌ها به کار رود، حجم زیادی از اطلاعات را دریافت کند و وظایف تکرارشونده مرتبط را به انجام برساند.

کاربرد زبان پایتون در تجسم داده چیست؟

تجسم داده را می‌توان یکی از زمینه‌های در حال توسعه و محبوب دانست که خصوصیت متن باز بودن پایتون یک نقطه قوت برای آن در این زمینه به شمار می‌آید. چرا که پایتون کتابخانه گرافیکی وسیعی با خصوصیات متنوع دارد. چه بخواهید یک ارائه گرافیکی داشته باشید یا پلاتی تعاملی ایجاد کنید، کتابخانه‌ای برای پاسخگویی به نیازهای خود پیدا خواهید کرد. در حقیقت آن ‌قدر گزینه‌های مختلف در اختیار خواهید داشت که می‌توانید به بهترین شکل ممکن اطلاعات را به تصاویر معناداری تبدیل کنید.

جایگاه پایتون در برنامه نویسی نرم افزار چیست؟

به طور کلی شما با استفاده از پایتون هر نوع نرم افزاری را که بخواهید می‌توانید بسازید. اصولا این زبان چند کاره برای ایجاد و خواندن فایل‌ها، ایجاد API، GUI و دیگر اهداف مشابه مورد استفاده قرار می‌گیرد. چه بخواهید نرم‌افزار بلاکچین، اپلیکشین صوتی و تصویری یا برنامه‌های ماشین لرنینگ بسازید، زبان پایتون کمک فراوانی به شما خواهد کرد.

توسعه وب به لطف پایتون

یکی از اصلی‌ترین کاربردهای پایتون مربوط به توسعه وب می‌شود. زیرا پایتون فریم ورک‌های مختلفی به منظور توسعه وب دارد که این مساله کار را برای برنامه‌نویسان بسیار راحت‌تر کرده است که از جمله آن‌ها می‌توانیم به Django، Pyramid و Flask اشاره کنیم.

چنین فریم ورک‌هایی برای ایجاد سایت‌ها و خدماتی مانند اسپاتیفای، ردیت و موزیلا مورد استفاده قرار گرفته‌اند. کتابخانه‌ها و ماژول‌های وسیعی که همراه با فریم ورک‌های پایتون هستند، امکان دسترسی به پایگاه داده‌ها، مدیریت محتوا و همینطور به‌کارگیری داده‌ها را امکان‌پذیر کرده‌اند. با این تفاسیر اصلا جایی برای تعجب باقی نمی‌ماند که کاربردهای پایتون در زمینه توسعه وب تا این حد فراگیر است.

توسعه بازی با پایتون چگونه است؟

به طور کلی پایتون کاربردهای بسیاری در صنعت بازی‌سازی دارد. اگر چه در مقایسه با استانداردهای صنعت بازی‌سازی حال حاضر فاصله فراوانی دارد اما ساختن بازی‌های ساده با آن امکان‌پذیر است. به ‌ویژه اگر بخواهید نمونه اولیه بازی را به‌سرعت ایجاد کنید تا به سایر افراد نمایش دهید، می‌توانید از این زبان کمک بگیرید.

کاربرد پایتون در دنیای مالی چیست؟

کاربردهای پایتون در دنیای مالی زبان‌زد همه است و اغلب در زمینه تحلیل‌های کمی و کیفی به کار می‌رود. پایتون می‌تواند ابزار باارزشی در تعیین و پیش‌بینی روند قیمت دارایی‌ها و همچنین در خودکارسازی روند کار در منابع داده‌های مختلف باشد. به همین خاطر برای کار با حجم بالایی از داده‌ها و پردازش اطلاعات در صنعت مالی، بسیار مفید است. به همین علت افراد متخصص در این حوزه پایتون را به سایر زبان‌ها ترجیح می‌دهند.

بهترین روش‌ برای یادگیری زبان پایتون چیست؟

علاوه بر پرسش «پایتون چیست و چه کاربردی دارد» یکی از پرسش‌های پرتکرار دیگری که امکان دارد برای کاربران علاقه‌مند به یادگیری زبان python پیش آید این است که بهترین روش یادگیری پايتون چيست؟ به طور کلی بهترین متد برای یادگیری زبان پایتون به سبک یادگیری و همینطور ترجیحات شما بستگی دارد.

این روش‌ها شامل موارد زیر هستند:

می‌توانید با اصول پایتون مانند متغیرها، انواع داده‌ها، توابع، حلقه‌ها و عبارات شرطی شروع کنید. آموزش‌های آنلاین، پلتفرم‌های تعاملی و کتاب‌ها می‌توانند برای این مرحله اولیه موثر واقع شوند در دوره‌های آنلاین ساختار یافته که برای مبتدیان ارائه می‌شوند، ثبت ‌نام کنید وب‌سایت رسمی پایتون مستندات و آموزش‌های جامعی را به علاقه‌مندان ارائه می‌دهد که منابع عالی برای یادگیری عمیق زبان هستند برنامه‌نویسی یک مهارت عملی به شمار می‌آید بنابراین تمرین در آن بسیار مهم است. برنامه‌های کوچک بنویسید و روی تمرین‌های کدنویسی کار کرده تا درک خود را تقویت کنید و مهارت‌های حل مساله خود را ارتقا بدهید وقتی اصول اولیه را درک کردید، شروع به کار روی پروژه‌های کوچکی کنید که مورد علاقه شما هستند. پروژه‌های تمرینی به شما کمک می‌کند دانش خود را به کار ببرید و تجربه عملی کسب کنید با محلق شدن به انجمن‌های آنلاین، گروه‌های رسانه‌های اجتماعی و پلتفرم‌های کدنویسی مانند GitHub، می‌توانید با سایر کاربران و توسعه‌دهندگان بحث و تبادل نظر داشته باشید در جستجوی پروژه‌های پایتون منبع باز باشید و کد آن‌ها را بخوانید. مطالعه کدهای نوشته شده می‌تواند به شما کمک کند تا در رابطه با سبک‌های مختلف کدنویسی بیاموزید در چالش‌های کدنویسی در وب‌سایت‌هایی مثل LeetCode، HackerRank و CodeWars شرکت کرده تا مهارت‌های کدنویسی خود را تقویت کنید بعد از مدتی موضوعات پیشرفته‌تر پایتون مانند برنامه‌نویسی شی گرا، چارچوب‌های توسعه وب (مانند جنگو، فلاسک)، کتابخانه‌های تجزیه‌ و تحلیل داده‌ها (مانند NumPy، پانداها) و کتابخانه‌های یادگیری ماشین را بررسی کنید

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز تمرینات تیم ملی دو و میدانی جانبازان و توان یابان از پانزدهم اردیبهشت
  • زبان برنامه نویسی پایتون چیست و چگونه می‌توان آن را یاد گرفت؟
  • فروردین: مالکان جدید استقلال و پرسپولیس دنبال تغییر فوری مدیریت باشگاه‌ها نباشند
  • مالک استقلال در خانه کشتی رویت شد (عکس)
  • رشد اقتصادی ایران در سال ۲۰۲۳ بر اثر دانش‌بنیان‌شدن صنعت نفت و گاز بود
  • کاربرد قفل کرکره برقی هوشمند
  • چگینی: حیف که بازی بدون تماشاگر است
  • کری ستاره بایرن برای رئال: در برنابئو صعود می‌کنیم
  • محققان: با هوش مصنوعی می‌توان آرتروز را ۸ سال زودتر پیش‌بینی کرد
  • چرا ایران تحریم‌ناپذیر است؟