Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@15:10:13 GMT

رشد ۳۶۲ واحدی شاخص کل بورس

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۳۷۷۸۰

رشد ۳۶۲ واحدی شاخص کل بورس

شاخص کل بورس و اوراق بهادار آخرین روز کاری خود در هفته جاری را با رشد ۳۶۲ واحدی آغاز کرد و با این رشد در ارتفاع ۳۶۲ هزار و ۶۲۱ واحد قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، شاخص کل بورس و اوراق بهادار امروز (چهارشنبه 4 دی) آخرین روز کاری خود در هفته جاری را با رشد 362 واحدی و قرار گرفتن در ارتفاع 362 هزار و 621 واحدی آغلز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس جدول نمادهای تاثیرگذار بر شاخص کل بورس صبح امروز نمادهای فولاد با 231 واحد، کچاد با 194 واحد، کگل با 125 واحد و ومعادن با 82 واحد بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل بورس گذاشتند و در مقابل نمادهای جم پیلن با 84 واحد، شبریز با 67 واحد و فایرا با 56 واحد بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس داشتند.

 

صبح امروز نمادهای وتجارت - بانك تجارت، وبملت - بانك ملت، فولاد - فولاد مباركه اصفهان، شپنا - پالايش نفت اصفهان، ونوين - بانك‌اقتصادنوين، خساپا - سايپا و كچاد - معدني‌وصنعتي‌چادرملو در صدر لیست نمادهای پربیینده بورس قرار داشتند که در میان آنها نمادهای وتجارت - بانك تجارت، فولاد - فولاد مباركه اصفهان، شپنا - پالايش نفت اصفهان و كچاد - معدني‌وصنعتي‌چادرملو روند نزولی داشتند.

 

بنابراین گزارش صبح امروز (۴ دی) شاخص کل فرابورس با رشد ۴۲ واحدی در ارتفاع ۴ هزار و ۷۰۹ واحد قرار گرفت.صبح امروز نمادهای ذوب - سهامي ذوب آهن اصفهان، چكاپا - گروه صنايع كاغذ پارس، فرابورس - فرابورس ايران، كرمان - س. توسعه و عمران استان كرمان، كمرجان - بازرگاني و توليدي مرجان كار، بجهرم - توسعه مولد نيروگاهي جهرم و سمگا - گروه سرمايه گذاري ميراث فرهنگي در صدر لیست نمادهای پربیینده فرابورس قرار داشتند و تنها 2 نماد فرابورس - فرابورس ايران  و كمرجان - بازرگاني و توليدي مرجان كار روند نزولی داشتند.

 

 

این در حالی است که شاخص کل بورس و اوراق بهادار روز گذشته (سه شنبه 3 دی) در چهارمین روز کاری خود در هفته جاری با رشد 250 واحدی در ارتفاع 359 هزار و 615 واحدی قرار گرفت و در ادامه روز آمار معاملات بورس نشان داد که همه شاخص‌های بورس در پایان داد و ستدها با افزایش مواجه شدند. بر اساس آمارهای معاملاتی، روز گذشته اکثر شاخص‌های بورس با رشد مواجه شدند به طوری که شاخص کل با ۲۸۹۳ واحد رشد معادل ۰.۸۱ درصد به ۳۶۲ هزار و ۲۵۹ واحد، شاخص‌ قیمت «وزنی - ارزشی» با ۷۷۴ واحد افزایش معادل ۰.۸۱ درصد به ۹۶ هزار و ۹۲۶ واحد، شاخص کل «هم وزن» با ۹۷۶ واحد رشد معادل ۰.۸۷ درصد به ۱۱۳ هزار و ۵۸۱ واحد، شاخص قیمت «هم وزن» با ۶۵۲ واحد افزایش، معادل ۰.۸۷ درصد به ۷۵ هزار و ۸۵۵ واحد، شاخص آزاد شناور با ۹۵۲ واحد رشد، معادل ۰.۵۵ درصد به ۴۲۸ هزار و ۷۰۴ واحد، شاخص بازار اول با ۱۰۶۲ واحد افزایش معادل ۰.۴۱ درصد به ۲۵۸ هزار ۵۲۶ واحد و شاخص بازار دوم با ۱۰۵۶۳ واحد رشد معادل ۱.۴۱ درصد، به ۷۵۸ هزار و ۱۳۰ واحد رسید.

 

نمادهای وتجارت - بانك تجارت، وبملت - بانك ملت، فاراك - ماشين‌ سازي‌ اراك، خساپا – سايپا، ونوين - بانك‌اقتصادنوين‌، غنوش - نوش‌ مازندران و فولاد - فولاد مباركه اصفهان صبح روز گذشته در صدر لیست نمادهای پربیینده بورس قرار داشتند و تنها نماد فاراك - ماشين‌ سازي‌ اراك‌ روند صعودی داشت. بر اساس جدول نمادهای تاثیرگذار بر شاخص کل بورس صبح روز گذشته نمادهای فارس با 235 واحد، کچاد با 89 واحد، جم پپلن با 78 واحد و فایرا با 51 واحد بیشترین تاثیر را بر شاخص کل بورس گذاشتند و نمادهای وامید با 227 واحد، فولاد با 224 واحد و وبملت با 60 واحد بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل بورس گذاشتند.

 

در پایان معاملات روز گذشته ۶ نماد  فارس با ۸۳۵ واحد، تاپیکو با ۳۶۶ واحد،  شبندر با ۳۵۹ واحد، پارسان با ۱۹۱ واحد،  کچاد با ۱۸۲ واحد و شبریز با ۱۳۸ واحد رشد، بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس بر جای گذاشتند. شاخص صنایع محصولات چوبی با ۲۲۳۸۳ واحد صعود معادل ۵.۰۰ درصد به ۴۷۰ هزار و ۶۲ واحد، محصولات چرمی با ۵۷۱ واحد افزایش معادل ۴.۵۰ درصد به ۱۳ هزار ۲۸۲ واحد، انتشار و چاپ ۵۴۹۴۰ واحد رشد معادل ۴.۲۴ درصد به یک هزار و ۳۵۱ واحد محصولات فلزی ۳۲۲۱ واحد افزایش معادل ۳.۰۸ درصد به ۱۰۷ هزار و ۹۲۰ واحد، دستگاه های برقی با ۵۳۴۴۲ واحد رشد، معادل ۲.۷۵ درصد به یک هزار و ۹۹۶ واحد، سایر معادن با ۲۶۰۶ واحد افزایش معادل ۲.۵۴ درصد به ۱۰۵ هزار و ۳۲۲ واحد، محصولات کاغذ با ۲۲۵۷ واحد صعود معادل ۲.۳۳ درصد به ۹۹ هزار و ۳۰ واحد رسید.

 

قیمت سهام نمادهای شبندر، فساپا، چفیبر، سنیر، غسالم، سیستم و غدشت بیشترین افزایش قیمت و نمادهای ثاباد، خنصیر، کفپارس، غمهرا، پکویر، خلنت و غاذر بیشترین کاهش قیمت را در بازار سهام رقم زدند و در تابلوهای بورس به ثبت رسیدند و به این ترتیب، در پایان داد و ستدهای روز گذشته بورس، در ۵۱۹ هزار نوبت معاملاتی، ۳ میلیارد و ۷۱۷ میلیون برگه اوراق بهادار به ارزش ۲۲ هزار و ۷۳۶ میلیارد تومان در بورس معامله شد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد مسجد شب یلدا کانون های فرهنگی هنری مساجد طرح ملی فهما استان بوشهر انتخابات خبرگزاری شبستان مسجد فرابورس معاملات بورس بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۳۷۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخص بورس هزار واحد رشد کرد

به گزارش خبرنگاراقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (شنبه ۸ اردیبهشت) با یک هزار و ۲۲ واحد رشد در ارتفاع ۲ میلیون و ۳۰۴ هزار و ۹۷۹ واحد ایستاد.

شاخص هم‌وزن در جریان معاملات روز جاری با یک هزار و ۳۹۵ واحد افزایش به ۷۶۵ هزار و ۴۵ واحد و شاخص قیمت با ۷۸۱ واحد افزایش به ۴۲۸ هزار و ۲۲۷ واحد رسید.

معامله‌گران امروز در بورس تهران بیش از ۷ میلیارد و ۵۵۰ میلیون سهم و اوراق مالی را به ارزش تقریبی ۴۹ هزار میلیارد ریال با انجام بیش از ۳۵۰ هزار معامله، دادوستد کردند.

نماد «فملی» بیشترین اثر مثبت و نماد‌های شپنا، شستا، وبملت، شتران، وغدیر و وتجارت بیشترین اثر منفی را بر شاخص بورس گذاشتند.

شاخص فرابورس ایران در معاملات امروز با ۸۰ واحد کاهش، به ۲۵ هزار و ۵۲۵ واحد رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شاخص بورس ۲۰ هزار واحد کاهش یافت
  • گزارش روزانه بورس امروز ۹ اردیبهشت؛ افت بیش‌از ۲۰هزار واحدی شاخص
  • گزارش بورس امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • رشد ۶۵۲ واحدی در پایان معاملات
  • ثبات نسبی در بازار سرمایه | افزایش ۶۵۲ واحدی شاخص کل
  • گزارش روزانه بورس ۸ اردیبهشت؛ رشد ۶۵۲ واحدی در پایان معاملات
  • افزایش ۶۵۲ واحدی شاخص کل بورس
  • شاخص بورس هزار واحد رشد کرد
  • رشد هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • افزایش ۲ هزار و ۸۶۵ واحدی شاخص کل بورس