Web Analytics Made Easy - Statcounter

ششمین جلسه ستاد اجرایی سفر قشم با هدف آماده سازی هرچه بهتر شرایط پذیرش گردشگران در ایام نوروز 99 با حضور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ حمیدرضا مومنی رئیس ستاد اجرایی سفر قشم در این جلسه بر اهمیت آماده سازی هرچه سریع تر شرایط پذیرایی از انبوه گردشگران نوروزی در مبادی ورودی اسکله ها، فرودگاه بین المللی قشم، کمپ پارک ها، فضاهای گردشگری، اماکن اقامتی، راه های مواصلاتی و موارد دیگر تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خواستار توسعه فضای سبز، گل کاری میادین، نورپردازی در پارک ها، نصب علایم ترافیکی مورد نیاز در سطح راه های برون شهری و درون شهری، تجهیز روشنایی معابر و راه اندازی تلویزیون های شهری برای اطلاع رسانی آنلاین به مهمانان نوروزی در شهرهای قشم و درگهان شد.

کمک برای راه اندازی 9 هتل تا پیش از آغاز تعطیلات نوروز 99 مشتمل بر 860 تخت هم از دیگر موارد مورد تاکید رئیس ستاد تسهیلات خدمات سفر قشم در این جلسه بود.

شایان ذکر است در پایان این نشست که با حضور روسای کمیته های ستاد اجرایی خدمات سفر قشم، رئیس اداره تبلیغات اسلامی، بخشدار مرکزی و نماینده شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم برگزار شد، حمیدرضا مومنی لوحی را به پاس زحمات عبدالباسط رضوانی مدیرعامل جامعه هتلداران قشم که با اقدامات مناسب موفق به عضویت جامعه هتلداران قشم در مجموعه جامعه هتلداران کشور شده است، به وی تقدیم کرد.

نمایندگانی از 31 استان کشور به همراه دو نماینده مناطق آزاد قشم و کیش، اعضای جامعه هتلداران کشور را تشکیل می دهند و بهبود وضعیت هتل های ایران از نظر اقتصادی، ارائه خدمات بهتر به میهمانان با یکسان سازی و کنترل استانداردهای هتلداری، رفع نواقص و مشکلات هتل ها با حمایت جامعه هتلداران و دولت، مهمترین اهداف جامعه هتلداران کشور می باشد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایام نوروز جامعه قشم گردشگری نوروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۳۷۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد

ایسنا/لرستان نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: مساجد بدون جوانان و نوجوانان و بدون هیئت امنا و کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی هشتم اردیبهشت ماه، در جلسه قرارگاه استانی مساجد استان لرستان، که با حضور اعضای ستاد برگزار شد، اظهار کرد: ما هر آنچه که داریم از وجود پر خیر و برکت مساجد است، ما باید بتوانیم خدمات مسجد را خوب جلوه دهیم و به مردم خدمت‌رسانی کنیم.

وی ادامه داد: بعد از انقلاب اسلامی یک سری تشکیلات مانند پایگاه‌های بسیج، کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد، در کنار احداث و توسعه مساجد تشکیل شد که بسیار ضروری است و باعث شده به غیر از شرکت در نماز جماعت، جوانان و نوجوانان به واسطه برنامه‌های متنوع به مسجد سوق پیدا کنند.

شاهرخی بیان کرد: مساجد بدون جوانان و نوجوانان و بدون هیئت امنا و کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد، در سال‌های اخیر با توجه به نیاز مردم و حضور مستمر روحانیان و بسیجیان در محلات، تشکلاتی همچون ستاد تسهیلگری تشکیل شد که توفیقات خوبی در این راستا نصیب شده است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان افزود: مجموعه امور مساجد استان نیز با صبر و حوصله اقدامات خوبی انجام داده، برنامه‌ها و مصوبات ارزشمندی را در راستای توانمندسازی ارکان مسجد عملیاتی کرده که تشکیل این ستاد و کارگروه دنباله همین موضوع است.

وی تأکید کرد: قرارگاه‌های مساجد باید باعث شود که روز به روز شاهد تغییر و تحول در سطح محلات و جامعه باشیم و انتظار است که با برگزاری چنین جلساتی، ظرفیت‌های استان در جهت رونق امور مساجد ارزیابی و آن‌ها را به کار بگیریم.

شاهرخی افزود: ما جوانان و نوجوانانی داریم که از بابت انقلابی‌گری و عقیدتی و کار جهادی از نسل گذشته اگر جلوتر نباشند عقب‌تر نیستند، در اختیار قرار دادن خدمات آموزشی، پژوهشی، تفریحی و سرگرمی از سوی سازمان‌ها، نهادها و ادارات مختلف به جد باید پیگیری شود، از آنجایی که این قشر از جامعه منبعی برای درآمد ندارند و مشتاقانه برای اوقات فراغت و کارهای فرهنگی مساجد مراجعه می‌کنند، باید این خدمات در اختیار آنان قرار بگیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگاه‌های دولتی مکلف به پاسخگویی و اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی هستند
  • تهدید حیات جزیره سرخ‌گون هرمز با شیشه و پلاستیک
  • نصب بیش از ٥٠ تابلوی دو زبانه راهنمای گردشگری در روستای پالنگان
  • تصاویری کمتر دیده شده از مراحل آماده‌سازی عملیات وعده صادق
  • فیلم مراحل آماده‌سازی عملیات وعده صادق و نوشته‌های روی موشک‌ها
  • آماده سازی اراضی طرح نهضت ملی مسکن در رفسنجان
  • امروز چهلم بهار است؛ جشنی که از یاد رفته!
  • برگزاری ۳۸۱ یادواره در شهرستان کهگیلویه / استقبال از اجلاسیه شهدا
  • مهرواره هوای نو؛ آماده‌سازی هیئات برای چهل‌واره دوم انقلاب
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد