Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-پدر پی اطلاع‌رسانی کیهان از گفت‌وگوی یکی از برنامه‌های سیما با عنصر وابسته به مراکز امنیتی آمریکا، پخش این برنامه متوقف شد.

روزنامه کیهان، شنبه 30 آذر در بخش اخبار ادبی و هنری نوشت که برنامه شوکران شبکه چهار سیما با شیرین هانتر به گفت وگو پرداخته است. هانتر از دیپلمات‌های رژیم پهلوی بود و امروز از اعضای سازمان «نایاک»(شورای ایرانیان آمریکا) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سازمانی که با بودجه سازمان سیا و با هدف براندازی نرم جمهوری اسلامی فعالیت می‌کند.

کیهان هشدار داد که این برنامه، موجب قبح زدایی از حضور چنین افرادی در رسانه‌های داخلی می‌شود و بر فرض چالش برنامه با وی،آنچه برای سازمان‌های جاسوسی دشمن از جمله سازمان «سیا» اهمیت دارد، حضور عواملش در شبکه تلویزیون رسمی ایران است.
با اینکه برنامه شوکران، ویژه گفت وگو با شیرین هانتر در نوبت پخش در دوشنبه دوم دی قرار داشت، اما در نهایت، پخش این برنامه متوقف شد.

گفتنی است تهیه کننده و مجری این برنامه،پیام فضلی نژاد از نویسندگان سابق روزنامه کیهان است که بعد از چندین سال، خط خود را از کیهان جدا کرد.

منبع: کیهان

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۳۷۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفت و شنود/ بلا نسبت!

روزنامه صهیونیستی «معاریو» نوشته است، مقامات اسرائیل به شدت با یکدیگر درگیر شده‌اند و هرکدام دیگری را مسئول شرایط رو به زوال اسرائیل معرفی می‌کند!

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: روزنامه صهیونیستی «معاریو» نوشته است، مقامات اسرائیل به شدت با یکدیگر درگیر شده‌اند و هرکدام دیگری را مسئول شرایط رو به زوال اسرائیل معرفی می‌کند!

گفتم: اسب‌های درشکه وقتی به سربالایی می‌رسند و توان حرکت ندارند و در همان حال، شلاق درشکه‌چی هم بر پشتشان فرود می‌آید، از سر عصبانیت همدیگر را گاز می‌گیرند!

گفت: بیشترین عصبانیت آنها از افشای ماهیت پلیدشان است که همه مظلوم‌نمایی‌های چند قرن گذشته را بر باد داده و چهره واقعی این جرثومه‌های فساد و تباهی را به همه مردم دنیا نشان داده است.

گفتم: چه کسی باور می‌کرد «‌دروغ هولوکاست» برملا شود، پرده از جنایات صهیونیست‌ها برداشته شود و مردم در سراسر دنیا و حتی در آمریکا و اروپا علیه جنایات این فرقه خبیث به خیابان‌ها بریزند و محو رژیم صهیونیستی را فریاد بزنند؟

گفت: حالا سردمداران رژیم صهیونیستی علیه یکدیگر چه می‌گویند؟!

گفتم: خودشان هم نمی‌دانند! دور از جان و بلانسبت همه حیوانات‌... می‌گویند خر و گاو با هم دعوایشان شده بود، الاغ روی دیوار نوشت؛ گاو خر است!

دیگر خبرها

  • درخواست کیهان برای حمایت از «طرح نور»: با ۱۱۰ تماس بگیرید!
  • هراس وزرای اسرائیلی از اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • کیهان: مردم با ۱۱۰ و ۱۹۷ تماس بگیرند و از طرح نور حمایت کنند
  • تفسیر یک ضرب‌المثل در برنامه تلویزیونی | این ضرب‌المثل درباره افراد متظاهر است | ویدئو
  • واکنش‌ها به اظهارات جنجالی مهدی نصیری در بی‌بی‌سی
  • گفت و شنود/ بلا نسبت!
  • تظاهرات مجدد هزاران صهیونیست در تل آویو
  • تجلیل جامعه معلولان از یک برنامه تلویزیونی/«نامیرا» فرهنگسازی کرد
  • کیهان: ما محترمانه حجاب سر زنان می کنیم اما رضا شاه با ضرب و شتم حجابشان را برمی داشت
  • نقد و بررسی برنامه تلویزیونی محفل در قم