Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرانلاین، از ۲۷ آذر ماه نتایح اولیه تایید صلاحیت کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس از سوی هیات اجرایی اعلام شد. نتایجی که با ردصلاحیت برخی چهره های اصلاح طلب چون شکوری راد، حکیمی پور، آذر منصوری و ...همراه بود.

در همین راستا، یدالله طاهرنژاد، رئیس کمیته انتخابات حزب کارگزاران سازندگی با اشاره به فعالیت انتخاباتی اخیر این حزب به ایسنا گفت: پیش از شروع ثبت‌نام داوطلبان انتخابات مجلس، حزب در تلاش بود تا کسانی که ظرفیت کافی را برای حضور در انتخابات دارند، تشویق به ثبت نام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: حزب در حال پایش و ارزیابی داوطلبانی است که هیات‌های اجرایی آنها را تایید صلاحیت کرده است و همچنان منتظر تایید صلاحیت کسانی است که در مرحله اول هیات‌های اجرایی آنها را تایید صلاحیت نکرد.

این فعال سیاسی اعلام کرد که بعد از اعلام نتایج نهایی تایید صلاحیت‌ها، استان به استان بررسی می کنیم تا داوطلبان تایید صلاحیت شده را برای تبلیغات انتخاباتی آماده کنیم.

طاهرنژاد در پاسخ به این پرسش که چه تعداد از اعضای حزب کارگزاران در انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرده اند، گفت: حدود ۹۰ نفر از اعضای حزب در سراسر کشور توسط هیات‌های اجرایی تایید صلاحیت شده اند.

وی در پایان درباره امکان همکاری حزب کارگزاران در انتخابات مجلس با شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان تصریح کرد: تلاش ما این است که در قالب شورای عالی سیاستگذاری، لیست واحدی را برای انتخابات ارائه کنیم.

فراکسیون امید کارنامه عملکرد اعضای خود را منتشر می‌کند

فاطمه سعیدی، سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی، درباره تدوین کارنامه  عملکرد اعضای این فراکسیون در مجلس دهم‌،به تسنیم گفت: این گزارش عملکرد تدوین شده و تا یک هفته آینده منتشر می‌شود.

وی درباره جزئیات این کارنامه، افزود: طرح‌ها و پیشنهاداتی که اعضای فراکسیون داشته‌اند، رای‌های که به طرح‌ها و لوایح داده‌اند و همچنین رای‌های که به سئوالات و استیضاح‌ وزرا داده شده در این گزارش عملکرد گنجانده شده و معدلی برای اعضای فراکسیون درنظر گرفته شده است.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: برای تک‌تک اعضا کارنامه‌ای جداگانه آماده شده و به خودشان نیز کارنامه داده شده بود تا نظراتشان را درباره آن اعلام کنند. قرار بر این است تا یک نسخه از این کارنامه را به شورای سیاست‌گذاری ارائه کنیم تا در زمان بسته شدن لیست انتخاباتی برای ۲ اسفند ماه از این کارنامه استفاده شود.

   

۲۷۲۱۵

کد خبر 1334987

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان حزب کارگزاران فراکسیون امید در مجلس دهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۳۸۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایحه برنامه هفتم پیشرفت اصلاح شد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی لایحه برنامه پنج‌ساله هفتم پیشرفت جمهوری اسلامی ایران را جهت تامین نظر شورای نگهبان اصلاح کردند.

به گزارش ایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ صحن مجلس در جریان رسیدگی به گزارش کمیسیون تلفیق درباره لایحه برنامه هفتم توسعه (اعاده شده از شورای نگهبان)، این لایحه را جهت تامین نظر شورای نگهبان اصلاح کردند.

نمایندگان مجلس در برخی از مواد، بر مصوبه قبلی خود اصرار ورزیدند. همچنین به پیشنهاد احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس، در ماده ۳۱ لایحه برنامه هفتم، عبارت «دولت مکلف است» به عبارت «دولت مجاز است» تغییر کرد.

متن کامل اصلاحات لایحه برنامه پنج‌ساله هفتم پیشرفت جمهوری اسلامی ایران (۱۴۰۷-۱۴۰۳) را اینجا بخوانید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کرباسچی: مهدی نصیری تعادل ندارد؛ او فقط به درد تبلیغات بی‌بی‌سی می‌خورد
  • لایحه برنامه هفتم پیشرفت اصلاح شد
  • آشنایی با ۸ کاندیدای راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در تبریز
  • مرغ آمریکایی‌ها غاز است!
  • وزیر کار: تعیین دستمزد توسط مجلس گلایه‌ها را کاهش می‌دهد
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • پیگیر اصلاح قانون شوراها در کشور هستیم
  • رابط اصلاح‌طلبان با رهبری بعد از فوت هاشمی‌رفسنجانی چه کسی است؟
  • مناظره ۲ کاندیدای مجلس دوازدهم اردبیل
  • کارنامه سه ساله به روایت اعضای شورای شهر اصفهان