Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد احمدی با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای ثبت نام کارت ملی فراهم شده است در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت:  در صدور کارت ملی هوشمند اولویت اول به ترتیب با صدور کارت برای کارت‌اولی‌ها (۱۵ ساله‌ها)، درخواست‌های المثنی و سپس درخواست‌های عادی است .
وی افزود: طبق زمان بندی ها تلاش می شود فرآیند ثبت نام و صدور این نوع کارت در کمترین زمان ممکن انجام شود و  مراجعه کنندگان برای دریافت کارت هوشمند ملی حداکثر ۳۷ هزار تومان باید پرداخت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
احمدی  تصریح کرد: از این رقم ۲۵ هزار تومان بابت هزینه صدور کارت و تحویل آن است ۱۲هزار تومان به عنوان کارمزد دفاتر پیشخوان دریافت می شود .
وی یاداور شد : از ابتدای امسال تاکنون افزون بر۴ هزار و۱۵۳ جلد شناسنامه مکانیزه  در شهرستان صومعه سرا صادر شد که شهروندان برای ثبت نام هرجلد شناسنامه ۳۰ هزار تومان و برای کارمزد آن ۱۲ هزار تومان به دفاتر پیشخوان دولت پرداخت کرده اند .
وی به  آمار ۹ماهه امسال اشاره و تصریح کرد : در این مدت ۷۲۳مورد ازدواج ، ۲۱۰مورد طلاق ، ۸۰۶ مورد ولادت و ۷۵۹ مورد نیز وفات در این شهرستان ثبت شده  و بیشترین فراوانی در نام‌گذاری نوزادان دختر صومعه سرا " نازنین زهرا، فاطمه، زینب و مهرسانا "و  بیشترین اسامی پسران " ابوالفضل، مهرداد، آراد و مهرسام  " بوده است .
احمدی خاطرنشان کرد: آمار طلاق در شهرستان صومعه سرا نسبت به سال گذشته ۲/۲ درصد کاهش داشته است .
شهرستان صومعه سرا با حدود ۱۳۰ هزار نفر جمعیت سه بخش مرکزی، تولمات و گوراب زرمیخ در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

برچسب‌ها كارت هوشمند ملی ثبت احوال صومعه سرا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: كارت هوشمند ملی ثبت احوال صومعه سرا كارت هوشمند ملی ثبت احوال صومعه سرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۳۸۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مرکز مدیریت هوشمند انرژی (مها) در همدان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ◄ کارت هوشمند رانندگان کامیون ؛ بخشنامه جدید و خوشحال کننده برای رانندگان
  • ◄ مدرک مورد نیاز برای کارت هوشمند رانندگی چیست + سند
  • ۲۰ شرکت حمل و نقل کالا در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند
  • افتتاح مرکز مدیریت هوشمند انرژی (مها) در همدان
  • افتتاح پل روستای نوخاله در شهرستان صومعه سرا
  • افتتاح پل روستای نوخاله شهرستان صومعه سرا
  • نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • مراقب کلاهبردار‌ها باشید؛ بیمه سلامت با مردم تماس نمی‌گیرد
  • کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت